Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2006, 219 023 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.4 i 50 000,- Kč
Ford Focus 1.4 i V prov. od 2005, 186 060 km
Benzín, hatchback
1 088 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6i,74kW 49 999,- Kč
Ford Focus 1,6i,74kW V prov. od 2006, 197 558 km
Benzín, hatchback
1 496 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 50 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 V prov. od 2002, 203 261 km
Diesel, kombi
1 998 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 i 50 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 i V prov. od 2002, 227 755 km
Benzín, sedan/limuzína
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, nová STK, rezervace 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, nová STK, rezervace V prov. od 2008, 198 577 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.6 50 000,- Kč
Ford Fusion 1.6 V prov. od 2005, 190 945 km
Benzín, mpv
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 74KW KLIMA 49 999,- Kč
Ford Focus 1,6 74KW KLIMA V prov. od 2003, 169 260 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 TDCi, Serv.kniha, po STK 50 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 TDCi, Serv.kniha, po STK V prov. od 2008, 372 710 km
Diesel, kombi
1 800 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford C-Max Ghia 2.0 TDCi, po STK 50 000,- Kč
Ford C-Max Ghia 2.0 TDCi, po STK V prov. od 2008, 336 731 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDCi, Serv.kniha 50 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDCi, Serv.kniha V prov. od 2007, 284 734 km
Diesel, kombi
1 800 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, nová STK, Tažné 50 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, nová STK, Tažné V prov. od 2005, 209 567 km
Diesel, hatchback
1 600 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.4 i, ČR 51 500,- Kč
Ford Fiesta 1.4 i, ČR V prov. od 2003, 118 295 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.6 TDCi 51 500,- Kč
Ford C-Max 1.6 TDCi V prov. od 2008, 268 762 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 52 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2005, 177 475 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi 54 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi V prov. od 2007, 286 232 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford C-Max 1.8i 16V , ALU , 166000KM 54 800,- Kč
Ford C-Max 1.8i 16V , ALU , 166000KM V prov. od 2004, 166 000 km
Benzín, mpv
1 798 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.4 i 55 000,- Kč
Ford Focus 1.4 i V prov. od 2005, 215 951 km
Benzín, kombi
1 277 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i 55 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i V prov. od 2006, 195 455 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4 16V 55 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Fusion 1.4 16V V prov. od 2005, 155 075 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 2298)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »