Ford, prodám Ford, autobazar Ford - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR 30 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, ČR V prov. od 2004, 196 318 km
Diesel, sedan/limuzína
1 998 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, Eko.zaplacen, po STK 30 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2003, 150 783 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 16V, Eko.zaplacen, Klima 30 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 16V, Eko.zaplacen, Klima V prov. od 2001, 230 058 km
Benzín, sedan/limuzína
2 000 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, Serv.kniha 30 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, Serv.kniha V prov. od 2004, 151 805 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 16 V 30 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 16 V V prov. od 2002, 188 510 km
Benzín, kombi
1 798 ccm, 92 kW (125 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCi, Eko.zaplacen, po STK 30 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCi, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2001, 217 503 km
Diesel, kombi
2 000 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCi, Eko.zaplacen 30 000,- Kč
Ford Focus 1.6 TDCi, Eko.zaplacen V prov. od 1999, 261 938 km
Diesel, kombi
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDDi, ČR 30 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDDi, ČR V prov. od 2001, 136 819 km
Diesel, kombi
1 753 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 1.8 16V, Eko.zaplacen, po STK 30 000,- Kč
Ford Mondeo 1.8 16V, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2001, 204 633 km
Benzín, kombi
1 800 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16V, Eko.zaplacen, po STK 30 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16V, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2003, 191 091 km
Benzín, kombi
1 600 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Reklama

Prodám Ford Focus 1.8 TDCi, Eko.zaplacen, po STK 30 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDCi, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2006, 152 769 km
Diesel, kombi
1 800 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDDi, Eko.zaplacen, po STK 30 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDDi, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2002, 223 390 km
Diesel, kombi
1 800 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8TD 55KW KLIMA 29 999,- Kč
Ford Focus 1.8TD 55KW KLIMA V prov. od 2000, 160 000 km
Diesel, kombi
1 753 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.25 i, Eko.zaplacen, po STK 31 000,- Kč
Ford Fiesta 1.25 i, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2005, 100 546 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i, Eko.zaplacen, Klima 31 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i, Eko.zaplacen, Klima V prov. od 2005, 134 119 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDCi Ghia 32 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDCi Ghia V prov. od 2002, 256 000 km
Diesel, hatchback
1 753 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8TDCi 85kW KOMBI 33 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.8TDCi 85kW KOMBI V prov. od 2003, 221 000 km
Diesel, kombi
1 753 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 33 000,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Ford Fiesta 1.3 V prov. od 2004, 219 000 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 D TDCI 80kwTrend 33 000,- Kč
Ford Focus 1.6 D TDCI 80kwTrend V prov. od 2006, 247 123 km
Diesel, hatchback
1 560 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 TDCI 33 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 TDCI V prov. od 2003, 172 000 km
Diesel, kombi
1 998 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Zobrazeno 81-100 (z celkem 3020)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »