Osobní
Terénní
X
Ford
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Ford Fiesta 1,4 TDCi  Trend,KLIMA 35 000,- Kč
Ford Fiesta 1,4 TDCi Trend,KLIMA V prov. od 2006, 170 916 km
Diesel, hatchback
1 399 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i 35 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i V prov. od 2004, 162 115 km
Benzín, hatchback
1 299 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i 35 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i V prov. od 2003, 187 516 km
Benzín, hatchback
, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Escort 1.4, ČR 35 000,- Kč
Ford Escort 1.4, ČR V prov. od 1996, 120 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 391 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 16 V 35 000,- Kč
Ford Focus 1.6 16 V V prov. od 2002, 195 050 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Ka 1.2 i, po STK, oblíbený vůz 35 000,- Kč
Ford Ka 1.2 i, po STK, oblíbený vůz V prov. od 2009, 142 578 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.6 TDCi, nová STK, Klima 35 000,- Kč
Ford Fusion 1.6 TDCi, nová STK, Klima V prov. od 2007, 240 156 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1.3 i, ČR,1.maj, Serv.kniha 35 000,- Kč
Ford Fiesta 1.3 i, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2007, 232 670 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 51 kW (69 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.8 TDDi, po STK, Klima 35 000,- Kč
Ford Focus 1.8 TDDi, po STK, Klima V prov. od 2003, 119 103 km
Diesel, hatchback
1 800 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi, ČR,2.maj 35 000,- Kč
Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi, ČR,2.maj V prov. od 2004, 274 585 km
Diesel, hatchback
2 000 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1,6 TDCi Trend 35 000,- Kč
Ford Fusion 1,6 TDCi Trend V prov. od 2006, 250 135 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,4TDi  nová STK! 35 900,- Kč
Ford Fiesta 1,4TDi nová STK! V prov. od 2004, 233 051 km
Diesel, hatchback
1 399 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,4tdci 36 000,- Kč
Ford Fiesta 1,4tdci V prov. od 2008, 254 000 km
Diesel, hatchback
1 399 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Ford Mondeo 2.0 i 37 000,- Kč
Ford Mondeo 2.0 i V prov. od 2001, 213 428 km
Benzín, sedan/limuzína
1 999 ccm, 107 kW (145 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 39 000,- Kč
Ford Focus 1.6 V prov. od 2006, 228 000 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fiesta 1,4 16V Ambiente + pneu sada 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Fiesta 1,4 16V Ambiente + pneu sada V prov. od 2002, 106 683 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1,6 16V KLIMA ALU TAŽNÉ 39 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1,6 16V KLIMA ALU TAŽNÉ V prov. od 2001, 141 000 km
Benzín, hatchback
1 596 ccm, 74 kW (101 PS)
     


Prodám Ford Fusion 1.4i 59kW *ALU*Klima*DPH* 39 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Ford Fusion 1.4i 59kW *ALU*Klima*DPH* V prov. od 2009, 248 100 km
Benzín, hatchback
1 388 ccm, 59 kW (80 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 TDCI ČR 39 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Ford Focus 1.6 TDCI ČR V prov. od 2008, 295 667 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Ford Focus 1.6 i, ČR 40 000,- Kč
Ford Focus 1.6 i, ČR V prov. od 2009, 99 284 km
Benzín, kombi
1 596 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Zobrazeno 41-60 (z celkem 2429)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Ford - historie značky auta

Ford Motor Company je americká nadnárodní společnost, v současnosti 4. největší výrobce aut na světě. Ford vlastní značky Lincoln a Mercury. Patří mu též švédské Volvo a má podíl v japonské Mazdě a v anglické značce Aston Martin. Firmu založil Henry Ford už v roce 1903.
Henry Ford, muž který motorizoval Ameriku
Henry Ford (1863 – 1947), syn farmáře z amerického státu Michigan byl od mládí fascinován moderní technikou. Nejprve pracoval na farmě svého otce, ale už v šestnácti letech odešel do města a dal se najmout jako mechanik. Své první samohybné vozidlo nazvané Kvadricykl postavil doma v kůlně v roce 1896. Bylo to ošklivé monstrum s motorem umístěným na rámu osazeném čtyřmi koly z bicyklu, poháněné gumovým pásem - ale opravdu jezdilo. Ford se však s prvním úspěchem nespokojil a zakrátko svojí čtyřkolku za 200 dolarů prodal. Obdržené peníze investoval do zlepšování svého motoru.
V roce 1899, ve svých šestatřiceti letech, Henry Ford s několika společníky založili Detroit Automobile Company, v níž se stal hlavním inženýrem. Společnost však během jednoho roku zkrachovala, také proto, že Ford byl sice excelentní technik, ale neměl v té době ani ponětí o světě obchodu. Navíc se ve vypjatých situacích ukázalo, že byl i arogantním individualistou, který s nikým dobře nevycházel. Firma produkovala automobily, které měly problém s kvalitou a také byly dražší, než by si Ford přál. Tyto okolnosti vedly v roce 1901 k likvidaci firmy.
Henry Ford se začal naplno věnovat stavbám závodních aut, se kterými i sám závodil. S několika dalšími společníky založil v Detroitu další automobilku, tentokrát pojmenovanou Henry Ford Company. Došlo však k rozporům mezi společníky a v jejich důsledku byl Ford ve zlém vypuzen z firmy. Zbývající akcionáři firmy jí poté přejmenovali na Cadillac Automobile Company, čímž vznikla další slavná značka.
Henry Ford však nepřestal snít o masové výrobě automobilů. V té době si mohli automobil dovolit pouze movití lidé a vozy zhotovovali vysoce kvalifikovaní řemeslníci na zakázku. To chtěl Ford změnit, chtěl cenu automobilu snížit natolik, aby si ho mohl dovolit každý. Pro uskutečnění své myšlenky však potřeboval velké počáteční investice. Tvrdohlavý a samolibý Ford však už měl v Detroitu špatnou pověst a s několika investory se ve zlém rozešel a nikdo další s ním už nechtěl nic mít. Nakonec se spojil s největším detroitským obchodníkem s uhlím Alexanderem Malcomsonem. Ford měl jeho důvěru, hlavně kvůli úspěchům jeho závodních vozů. V roce 1903 tak vznikla nová firma, orientovaná na výrobu sériových automobilů pro každého, s názvem Ford Motor Company.
Ford - historie značky auta (dokončení článku)  »