Osobní
Terénní
X
Mazda
MX-5
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Mazda MX-5 1,6i 16V 77 778,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Mazda MX-5 1,6i 16V V prov. od 1999, 182 950 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 598 ccm, 81 kW (110 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 1.8, Kůže, Automatická klima 200 000,- Kč
Mazda MX-5 1.8, Kůže, Automatická klima V prov. od 2006, 137 716 km
Benzín, ca
1 800 ccm, 93 kW (126 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 1.8 200 000,- Kč
Mazda MX-5 1.8 V prov. od 2006, 125 861 km
Benzín, ca
1 800 ccm, 93 kW (126 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 1,8 i NCFL, Serv.kn 229 900,- Kč
Mazda MX-5 1,8 i NCFL, Serv.kn V prov. od 2010, 144 300 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 798 ccm, 93 kW (126 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 1.8 Center-Line 93KW 4/2011 235 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Mazda MX-5 1.8 Center-Line 93KW 4/2011 V prov. od 2011, 127 351 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 798 ccm, 93 kW (126 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 2,0 TOP  NISEKO 289 900,- Kč
Mazda MX-5 2,0 TOP NISEKO V prov. od 2009, 138 649 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 999 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 1,5 96Kw 419 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Mazda MX-5 1,5 96Kw V prov. od 2016, 112 536 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 498 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 2.0, Automat, Serv.kniha, Kůže 470 000,- Kč
Mazda MX-5 2.0, Automat, Serv.kniha, Kůže V prov. od 2018, 62 873 km
Benzín, ca
2 000 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 2.0, manuál, kůže, LED 540 000,- Kč
Mazda MX-5 2.0, manuál, kůže, LED V prov. od 2018, 50 687 km
Benzín, ca
2 000 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 2,0 i 118kW Revolution Targa 579 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Mazda MX-5 2,0 i 118kW Revolution Targa V prov. od 2017, 54 400 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 998 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 2,0 Sports-Line, RF Targa 599 900,- Kč
Mazda MX-5 2,0 Sports-Line, RF Targa V prov. od 2018, 47 750 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 998 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 2,0 i,Targa,CZ,1Maj,Revolution 649 900,- Kč
Mazda MX-5 2,0 i,Targa,CZ,1Maj,Revolution V prov. od 2018, 20 397 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 998 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Mazda MX-5 1.5 Skyactiv G, CABRIO 670 000,- Kč
Mazda MX-5 1.5 Skyactiv G, CABRIO V prov. od 2019, 4 641 km
Benzín, ca
1 500 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Zobrazeno 1-13 (z celkem 13)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Mazda MX-5 - historie značky auta

Mazda MX-5, v Severní Americe také známá jako Miata a v Japonsku jako Eunos Roadster, je lehký dvoumístný roadster s motorem vepředu a pohonem na zadní kola. Výrobce Mazda v Hirošimě tento model představil v roce 1989 na autosalonu v Chicagu. MX-5 byl koncipován jako technologicky moderní malý roadster s nízkou hmotností a minimální mechanickou složitostí. Vůz se stal téměř přes noc hitem, a jeho potávka převyšovala nabídku – toho využili někteří severoameričtí prodejci a výrazně navýšili cenu tohoto auta.
Výroba druhé generace tohoto auta byla zahájena v roce 1998, a aktuální model je ve výrobě od roku 2005. V roce 2000 Guinnessova kniha světových rekordů prohlásila Mazdu MX-5 nejprodávanějším dvoumístným sportovním vozem v historii, s celkovou produkcí 531.890 vozů. O rok později celková výroba MX-5 dosáhla 900.000 aut a záznam v Guinessově knize rekordů byl aktualizován.
Od zahájení třetí generace, Mazda celosvětově pro tento vůz používá název MX-5 s výjimkou Severní Ameriky, kde je uváděn na trh jako MX-5 Miata.
Karoserie auta MX-5 je konvenční, ale jeho konstrukce je lehká s odpojitelným předním i zadním pomocným rámem a citlivým ovládáním. Starší typy tohoto auta s výkonem motoru 116 koní (87 kW) vážily jen něco přes tunu, novější vozy s vyšším výkonem motoru byly těžší. Vůz má velmi snadnou manipulaci díky vyvážené hmotnosti, a je tak populární volbou pro amatérské závodění.
Aut MX-5 první generace (zkratka NA) se v letech 1989-1997 prodalo více než 400.000 kusů s 1.6 L čtyřválcovým motorem s přímým vstřikováním. Po roce 1993 byl objem motoru zvýšen na 1,8 L a 1,6 L tak zůstal jen jako levnější varianta na některých trzích. Karoserie byla celokovová s lehkou hliníkovou kapotou. Celkové rozměry jsou 3.970 mm na délku, 1.675 mm na šířku a 1.235 mm na výšku.
Standardní převodovka byla 5-stupňová manuální. V Japonsku a USA byla k dispozici i verze s automatickou převodovkou, ta se ale s úspěchem příliš nesetkala. Posilovač řízení, klimatizace či stereo byly přidány jako standardní vybavení v pozdějších letech.
V roce 1993 bylo vyrobeno 1.500 kusů limitované edice vozu - tento model měl mj. červený kožený interiér, vylepšené stereo, kůží potažený volant, tempomat, uzávěrku diferenciálu, elektrické ovládání oken a zrcátek, posilovač řízení, klimatizaci, přední a zadní spoilery či ABS brzdy. Všechny vozy této limitované edice byly vyrobeny v černé barvě. Zajímavostí také je, že v letech 1994 a 1995 Mazda nabízela vozy pouze ve světle modré barvě s metalízou.
Druhá generace (NB) byla představena v roce 1998. Došlo ke zvýšení výkonu motoru na 104,4 kW, a k dalším změnám u prvků jako světlomety (ze zatahovacích na pevné) či skla zadního okna. Mírně vzrostly i rozměry oproti předchozímu modelu, délka 3.945 mm, šířka 1.678 mm, výška 1.228 mm a rozvor 2.265 mm. Bez výbavy vůz vážil rovných 1.000 kg. Nová generace byla navíc o něco více aerodynamická než originál. Kola, pneumatiky a brzdy byly významně zmodernizovány: protiblokovací systém byl nabízen jako volitelná výbava, kola z lehkých slitin měly nyní 360 mm nebo 380 mm v průměru a 150 mm na šířku.
Sportovní modely byl vybaveny většími koly. Automobil mohl dosáhnout 100 km/h za 7,8 sekund a jeho maximální rychlost byla 210 km/h.
V roce 1999 Mazda slaví 10. výročí MX-5, a u té příležitosti uvádí na trh další limitovanou edici s do té doby exkluzivními funkcem jako šestistupňovou převodovkou či Bilstein tlumiči. Vůz měl jedinečnou safírově modrou barvu i interiérem v černé kůži a s modrými sedačkami. I přes publicitu této edice trvalo více než rok prodat všechny vozy, a to pravděpodobně jednak kvůli velkému počtu vyrobených aut a dále kvůli jejich vysoké ceně.
V roce 2001 prošel MX-5 faceliftem, a například mlhová světla dostal již do základní výbavy. Zmodernizován byl i interiér, sedačky získaly vyšší opěrky pro hlavu a ukazatele v přístrojovém panelu prošly barevnou změnou.
V roce 2003 divize společnosti Mazda v Japonsku představila Roadster Coupé s integrovanou pevnou střechou. Výroba byla omezena jen na 179 aut pouze v Japonsku, což činí tento model jednou z nejvzácnějších forem MX-5.
Mazda MX-5 - historie značky auta (dokončení článku)  »