Osobní
Terénní
X
Audi
80
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Audi 80 2.0 20 000,- Kč
Audi 80 2.0 V prov. od 1995, 305 877 km
Benzín, kombi
2 000 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Audi 80 2,0i-66kW-1.majitel 29 000,- Kč
Audi 80 2,0i-66kW-1.majitel V prov. od 1993, 299 727 km
Benzín, sedan/limuzína
1 984 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Reklama

Prodám Audi 80 2.0i, RARITA-TOP STAV 39 900,- Kč
Audi 80 2.0i, RARITA-TOP STAV V prov. od 1993, 202 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 984 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Audi 80 1.9 TDI 49 000,- Kč
Audi 80 1.9 TDI V prov. od 1995, 242 500 km
Diesel, kombi
1 896 ccm, 66 kW (90 PS)
     


Prodám Audi 80 2,0 KABRIOLET 59 900,- Kč
Audi 80 2,0 KABRIOLET V prov. od 1995, 175 251 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 984 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Audi 80 - historie značky auta

Audi 80 je kompaktní automobil střední třídy, vyráběný německou automobilkou Audi od roku 1966, kdy nahradil svého předchůdce Audi 72. Auto se vyrábělo do roku 1996, kdy byl model Audi 80 nahrazený modelem Audi A4.
Audi 80 od roku 1973 do roku 1986 sdílí platformu s modelem Volkswagen Passat, přičemž původní verzí byla Audi F103. Auto se nabízelo jako čtyřdveřový sedan nebo pětidveřové kombi. Kupé a kabriolet nebyly prodávány jako součást modelové řady, ale sdílely s Audi 80 platformu a většinu dalších částí.
V Severní Americe a Austrálii se Audi 80 prodávala jako Audi Fox (1973 – 1979) a jako Audi 4000 (USA 1980 – 1987).
Jednotlivé specifikace se také odlišovaly písmeny – model s přímým vstřikováním nesl označení "E" (podle německého slova Einspritzung), model s karburátorem se označoval jako "S", dieselové motory jako "D", turbodiesely jako "TD" a jako "TDI" se označovaly turbodiesely s přímým vstřikováním.
Audi 80 se vyráběla v několika generacích. První z nich byla zmíněná Audi F103, dále následovala Audi B1, která se vyráběla od roku 1972 do roku 1978.
Audi B1 se nabízela také jako dvoudveřový sedan. Toto auto mohlo mít pod kapotou motor o obsahu 1.3 l, 1.5 l nebo 1.6 litru.
Na trhu Audi B1 soupeřila s konkurenty Opel Ascona nebo Ford Taunus. Rok 1976 pak pro první generaci Audi A80 přinesl osvěžení v podobě faceliftu. Pro vůz to znamenalo mimojiné designové sjednocení s modelem Audi 100.
Rozměry první generace Audi A80 jsou: rozvor 2 470 mm, délka 4 175 mm, šířka 1 600 mm a výška 1 362 mm.
Po Audi B1 následovala druhá generace modelu - Audi 80 B2, kterou navrhl známý designér Giorgetto Giugiaro. Tento model se na trhu objevil v roce 1978, a udržel se zde až do roku 1986. Karosářská varianta kombi u teto generace chyběla, oproti tomu ale nabídku rozšířilo dvoudveřové kupé. Nabídku motorů doplnil benzín o objemu 2,1 litru a turbodiesel o objemu 1,6 litru.
Před ukončením výroby druhé generace ještě v roce 1983 stihla nabídku rozšířit sportovní varianta modelu Audi 80 Sport. Exteriér vozidla byl přizpůsobený určení, a auto získalo litá kola shodná se závodním typem Audi Quattro, gumové zadní křídlo, sportovní interiér od firmy Recaro a zbarvení inspirované závodními vozy.
Rozměry druhé generace Audi 80 jsou: rozvor 2 541 mm, délka 4 383 mm, šířka 1 682 mm a výška 1 365 mm.
Audi 80 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama