Audi S8, prodám Audi S8, prodej Audi S8 - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Audi
S8
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Audi S8 5.2FSi V10 ČR SERVISNÍ KNIHA 449 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Audi S8 5.2FSi V10 ČR SERVISNÍ KNIHA V prov. od 2007, 169 814 km
Benzín, sedan/limuzína
5 204 ccm, 331 kW (450 PS)
     


Prodám Audi S8 4.0 TFSI quattro V8T, keramiky 1 299 000,- Kč
Audi S8 4.0 TFSI quattro V8T, keramiky V prov. od 2013, 55 123 km
Benzín, sedan/limuzína
3 993 ccm, 382 kW (519 PS)
     


Prodám Audi S8 4,0 TFSI,  B&O,keramika,night-vision, 1 449 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Audi S8 4,0 TFSI, B&O,keramika,night-vision, V prov. od 2013, 87 459 km
Benzín, sedan/limuzína
3 993 ccm, 382 kW (519 PS)
     


Reklama

Prodám Audi S8 4.0 TFSi, 1 600 000,- Kč
Audi S8 4.0 TFSi, V prov. od 2015, 54 285 km
Benzín, sedan/limuzína
4 000 ccm, 382 kW (519 PS)
     


Prodám Audi S8 4.0 TFSI qu. TIPTR ENTERTAINMENT ASSISTENZPAK 2 364 893,- Kč
92 420,- €
Možnost odpočtu DPH
Audi S8 4.0 TFSI qu. TIPTR ENTERTAINMENT ASSISTENZPAK V prov. od 2017, 126 km
Benzín, sedan/limuzína
3 993 ccm, 382 kW (519 PS)
     


Prodám Audi S8 4.0 TFSI quattro TIPTR UPE 209.722,-KERAMIK 2 364 893,- Kč
92 420,- €
Možnost odpočtu DPH
Audi S8 4.0 TFSI quattro TIPTR UPE 209.722,-KERAMIK V prov. od 2017, 126 km
Benzín, sedan/limuzína
3 993 ccm, 382 kW (519 PS)
     


Zobrazeno 1-6 (z celkem 6)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Audi S8 - historie značky auta

Audi S8 je výkonná sportovní verze čtyřdveřového luxusního sedanu A8, auta vyráběného a prodávaného německou automobilkou Audi od roku 1994. Předchůdcem tohoto automobilu byl model Audi V8. Montáž vozu probíhala v Německu a v Japonsku.
Auto bylo nabízeno s pohonem předních nebo všech čtyř kol. Audi vydala druhou generaci modelu S8 v roce 2002. Třetí a aktuální model je ve výrobním programu automobilky Audi od roku 2009. Audi S8 je auto, které je pozoruhodné tím, že bylo prvním masově prodávaným vozem historie s hliníkovým podvozkem. Vysoce výkonná verze Audi A8 s označením S8 debutovala v roce 1996, a na rozdíl základní A8 je model S8 k dispozici pouze s krátkým rozvorem, a je standardně vybaven pohonem všech kol. Design vozu pochází z dílny Chrise Birda a Dirka van Braeckela.
Od roku 1997 byla k dispozici nová A8 buď s pohonem předních kol (FWD) anebo s trvalým pohonem všech kol (quattro). FWD modely jsou poháněny 2,8 litrovým V6 motorem, produkujícím 142 kw (190 koní) a 3,7 litrovým motorem V8 produkujícím 171,5 kw (230 koní). Quattro získal 4,2 litrový motor V8 produkující 220 kw (295 koní).
Auto, vyráběné na koncernové platformě Volkswagen Group D2, je k dispozici s luxusním vybavením již ve standardní verzi, včetně dvouzónové klimatizace, vyhřívaných sedadel a audio systémem Bose. V roce 1999 auto získalo nové barvy, a vozům určeným pro severoamerický trh přibylo střešní okno. V roce 1999 pro modelový rok 2000 prošel model Audi S8 menším restylingem, který zahrnoval větší světla či novější interiér. Také bylo upuštěno od 3,7 litrového V8 FWD modelu.
Odoku 2000 byla v Severní Americe rodina A8 rozšířena o model A8 L. V roce 2001 A8 obdržela boční okenní airbagy, a současně Audi představila svůj nový kompaktní 6.0 litrový W12 motor. V roce 2002 A8 L poskytnula xenonové světlomety vysoké intenzity (HID) a vyhřívaný volant jako standardní výbavu. Přidán byl také systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS), aktualizované Symphony II stereo a nové barvy exteriéru. Výroba této generace skončila na voze číslo 105 092 dne 04.8.2002.
Audi v roce 1996 představilo S8 4.2 quattro pro evropský trh. Pojmenování S8 následovalo jiné vysoce výkonné modely Audi "S", jako je Audi S6 vycházející z modelu A6. Na trzích, jako je Velká Británie, bylo S8 k dispozici pouze s automatickou převodovkou. Vizuálně se Audi S8 lišilo od A8 pevnými kryty dveří z hliníkových slitin, spodní čelní mřížkou, čalouněním a leštěnými dvojitými výfuky. Standardní výbavou auta jsou jsou 18-palcová kola z lehkých slitin. S8 mělo 4,2 l V8 motor o síle 250 kW (335 koní).
Od konce roku 1999 Audi zvýšilo výkon na 265 kw (355 koní). Od zahájení prodeje v roce 1996 přišly evropské modely tohoto auta standardně s šestistupňovou manuální převodovkou. Výroba tohoto auta skončila v září 2002.
Audi S8 - historie značky auta (dokončení článku)  »