Osobní
Terénní
X
Audi
R8
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Audi R8 4.2Q FSI/ČR/KAMERA/NAVI/CARBON 1 429 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Audi R8 4.2Q FSI/ČR/KAMERA/NAVI/CARBON V prov. od 2009, 32 000 km
Benzín, sportovní/kupé
4 163 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Reklama

Prodám Audi R8 4.2 FSi+MANUÁL+B&O+1.MAJ+TOP+ 1 999 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Audi R8 4.2 FSi+MANUÁL+B&O+1.MAJ+TOP+ V prov. od 2012, 23 900 km
Benzín, sportovní/kupé
4 163 ccm, 316 kW (430 PS)
     


Zobrazeno 1-2 (z celkem 2)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Audi R8 - historie značky auta

Audi R8 je supersportovní automobil vyráběný společností Audi od roku 2007. Toto dvoudveřové auto je jako vůbec první Audi historie vybaveno motorem uloženým uprostřed. Na výběr je ze dvou typů pohonných jednotek: 4,2L FSI V8 2×DOHC či 5,2L FSI V10 2×DOHC. Ty ovládá buďto 6-stupňová manuální převodovka nebo 7-stupňový automat ovládáním pod volantem (R-tronic). Auto je postaveno na prototypu Audi Le Mans quattro, který byl uveden na Frankfurtském autosalonu již v roce 2003.
Interiér auta je navržen pro pohodlí cestujících, a je vyroben z kůže, hliníku a uhlíkových vláken, známých jako karbon. V roce 2010 se na trhu objevila novinka Audi R8 GT, které využilo karbonová vlákna ještě masivněji, díky čemuž je auto lehčí a rychlejší. Po zásahu konstruktérů je i převodovka přesnější a rychlejší. I přesto že je auto velmi nízké (1252/1255 mm), je uvnitř překvapivě mnoho místa i pro vysoké cestující. Ostatní rozměry jsou následující:

  • délka 4435 mm
  • šířka 2029 mm
  • rozvor 2650 mm
  • objem zavazadlového prostoru 100 l
  • Pohotovostní hmotnost auta je 1635 - 1695 kg


R8 má xenonové HID světlomety složené z LCD a 18-palcová či 19-palcová kola z lehkých slitin.
Audi R8 bylo také použito jako policejní auto - to vycházelo konkrétně z modelu ABT R8 GTR, což je upravená verze Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro. Auto má zvýšený výkon motoru na 620 PS (456 kW, 612 koní) a 550 Nm, 19-palcová kola, keramické brzdové destičky, sportovní výfukový systém z nerezové oceli, ABT sportovní podvozek, Recaro závodní sedačky, ABT sportovní volant z uhlíku či 4-bodový pásový systém. Auto bylo odhaleno v roce 2011 na Essen Motor Show.
V roce 2012 na závodě v Norimberku (40. vydání závodu 24 Hours of Nürburgring) Audi zajistila svoje vůbec první vítězství. O Audi R8 se v mnoha publikacích mluví jako o prvním autě, které je skutečně schopno porazit Porsche 997, nebo jako o jednom z nejlepších sportovních vozů všech dob a vůdce ve své třídě. Evo Magazine provedl srovnávací testy, ze kterých R8 vzešlo jako "superauto" v porovnání Porsche 911 Carrera 4S, Aston Martin V8 Vantage a BMW M6. Audi bylo pochváleno pro "úžasnou stabilitu, trakci a přilnavost a bezkonkurenční přesnost řízení".

Audi R8 - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama