Osobní
Terénní
X
Audi
RS4
X
+Přidat další značku
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:





+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Audi RS4 4,2 FSI 309kW 460 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Audi RS4 4,2 FSI 309kW V prov. od 2007, 104 729 km
Benzín, hatchback
4 163 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Prodám Audi RS4 4.2FSI Quattro Navi Bixenon BO 659 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Audi RS4 4.2FSI Quattro Navi Bixenon BO V prov. od 2008, 106 726 km
Benzín, kombi
4 163 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Reklama

Prodám Audi RS4 4.2i- XENONY - ALU, 749 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Audi RS4 4.2i- XENONY - ALU, V prov. od 2008, 131 000 km
Benzín, sedan/limuzína
4 163 ccm, 309 kW (420 PS)
     


Prodám Audi RS4 4.2 331 kW Quattro S-tronic 1 249 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Audi RS4 4.2 331 kW Quattro S-tronic V prov. od 2012, 109 400 km
Benzín, kombi
4 163 ccm, 331 kW (450 PS)
     


Zobrazeno 1-4 (z celkem 4)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Reklama

Audi - historie značky auta

Audi je německá společnost, vyrábějící automobily vyšší třídy. Je součástí skupiny Volkswagen Group. Znakem Audi jsou 4 propojené kruhy, které jsou symbolem čtyř spojených výrobců automobilů - Audi, DKW, Horsch a Wanderer. První auto značky Audi vzniko už v roce 1913.
Sto let značky Audi
U zrodu značky Audi stál německý automobilový konstruktér August Horch (1868 – 1951). Horch pracoval od roku 1896 pro Karla Benze. V roce 1899 spoluzaložil v Ehrenfeldu v Kolíně nad Rýnem společnost A. Horch & Cie. První automobil Horch vyrobili v roce 1901. Měl dvouválcový, naležato uložený motor o výkonu 5 koní. Tento vůz slavil velké úspěchy a v roce 1904 byla zahájena jeho sériová výroba.
O rok později se firma přestěhovala do Reichenbachu a v roce 1904 se stěhovala znovu, tentokráte do poměrně vzdáleného saského města Zwickau (Cvikov). V roce 1909 August Horch, po neshodách s členy představenstva a dozorčí rady, svojí firmu opustil a ve Zwickau zakládá novou společnost. Tato společnost zpočátku nesla jméno August Horch Automobilwerke GmbH. Avšak po soudních sporech o jméno s původní firmou se v roce 1910 přejmenovala na Audi Automobilwerke GmbH. Audi! je latinským překladem německého výrazu horch! (česky slyš!). Použití tohoto latinského imperativu navrhl syn jednoho z obchodních partnerů Augusta Horcha, který studoval latinu a se zájmem sledoval diskuzi o novém názvu. Výroba aut začala v malých sériích na základě Horchovy zásady vyrábět pouze "dobré a silné vozy". Vítězství v rakouské Alpské Rallye v letech 1911 až 1914 proslavilo značku Audi v zahraničí. August Horch pracoval v továrně do roku 1920. Poté odešel na ministerstvo dopravy, ale zůstal nadále členem dozorčí rady Audi. Zajímavostí je, že tento průkopník automobilismu nikdy nebyl držitelem řidičského oprávnění.
První sériový automobil firmy Audi Automobilwerke GmbH vznikl v roce 1913 a nesl označení Wanderer. V roce 1921 Audi přišlo jako první s vozem, který měl řízení vlevo - typ Audi K. Levostranné řízení se velmi rychle prosadilo, protože v zemích, kde se jezdí vpravo, má řidič mnohem lepší přehled o protijedoucích vozidlech, hlavně při předjíždění. Z Audi se během několika málo let stala jedna z nejznámějších německých automobilových značek.
Audi - historie značky auta (dokončení článku)  »

Reklama