Recenze BMW 524 TD
“Bayerishe Motoren Werke.”

Autor recenze: sturmann (26 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:2443/M21 Stav km při koupi:177 000 km Stav km nyní:189 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 21. 10. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Uno

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Stav tachometru při koupi cca 177 000 km. Údaj je podle mě stočen přibližně o 50 000 - 100 000km.

177 504 km - výměna brzdového obložení(kotouč i buben) na zadní nápravě ... 1400,-kč.

177 942 km - nové žhavící svíčky Brisk 6 ks ... 1200,-kč.

178 524 km ... těsnění víka motoru ... 417,-kč. Těsnění víka motoru nemá cenu měnit,po pár set km začalo opět rosit.

178 736 km ... výměna manžet a dorazů předních tlumičů ... 740,-kč.

179 161 km ... výměna pravého předního ramene(horní)+silentblok ... 2820,-kč

182 256 km ... geometrie cca ... 250,-kč.

18? ??? km ... nové hadice k olejovému filtru + čidlo tlaku oleje cca ... 650,-kč.

184 499 km ... výměna vzduchového a palivového filtru cca ... 800,-kč.

186 789 km ... přetěsnění vstřikovacího čerpadla Bosch ... 4974,-kč.

Naftové čerpadlo je vyměněné za manual,místo elektronického.(tak jsem to koupil).


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil v docela dost špatném stavu. Předchozí majitel se o něj moc nestaral. Myslel si že Bavorák snese všechno, tak jen jezdil. Auto bylo bourané.

Jízdní vlastnosti, jsou super. Je to BMW. Na necelé dvě tuny, je ale 115 koní málo a je to trochu lenoch. Vynahradí vám to však pohodlím a nízkou spotřebou nafty do 7l/100km i ve městě.

Na karosérii je vidět že je to starý model, ale vypadá stejně moc hezky. Je to velký a prostorný vůz pro 4 dospělé lidi. Páté místo není moc pohodlné, protože máte mezi nohama tunel od kardanu. Vedleší sedačky jsou tvarované, takže sedíte na kopci. Kufr auta je dost velký, ale je mělký.

Auto není v elektrice, což je škoda. Mám jenom dálkový centrál a imobilizer.

Pokud koupíte auto v dobrém stavu(v ČR je to problém) tak se na něj můžete maximálně spolehnout.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 524

Vložit komentář

To auto nema 2 tuny, to je nesmysl.Melo by to mit 1480 kg, nevim jestli je to pravda, ale i pres to.Je to pultunovej rozdil.Dej si do auta pul tunovou kladu a pote zkus jet.Uvidis, bude to sakramentskej rozdil.A mimochodem, co to srovnavate se Sanderem ? Vzdyt Sandero je o cca 20 let mladsi a to, ze v crash testech dosahlo podobni vysledek jak tenhle Bawor, je jen na jeho skodu (na skodu toho Sandera).Jak rikal Radek, auto je taky jednoduchy, auta z dane doby (80. leta a zacatek 90. let), jsou jednoduche temer vsechny.A taky si je treba uvedomit, kde bude Sandero o 20 let.Asi nekde v zbernych surovinach.BMW Vas prezije.A ruku na srdce, nebudete se vozit radsi v BMW nez v Dacii ? Co se tyce pozitku z jizdy tak Sandero se nechyta na jakekoli BMW 5.A je jedno jestli je to rok 1979 nebo 2009.Je to auto pro tzv.socky, ktere naskrabali 200 litru, a ke vsemu autum nerozumi (tim se nechci nikoho dotknout !).I kdyz na druhou stranu, najit zachovalou petku do 200 litru je docela problem :-).BMW je pro lidi se STYLEM.A vo tom to je.

04.07.2009 | 10:56:31 | jamieson Reagovat

nevím ,nevím

Já kdybych si měl vybrat čelní náraz v BMW nebo v Sanderu tak si asi vyberu toho bavora....

03.02.2009 | 22:23:09 | MIREK Reagovat

Radku,

to nemusíš, vždyť se budu červenat ! Ano, jsem celý život ulítlej na malé vozy (co je malé, to je hezké, v mém případě platí dvojnásob. Taková malá blondýnka..._)) a právě pro ty výsledky jsem ho vybral. Když malé tak relativně bezpečné. Ale dost chvály, oba jsme jiná krevní skupina. I když přiznám, že jsem řídil C4 Grand Picasso s pilotovanou převodovkou a moc jsem si to užíval.

03.02.2009 | 22:09:45 | Standa Reagovat

Stando, jak jsem psal jinde, UZNÁVÁM, že v cenové kategorii do 200.000kč, je trojlístek NEJLEPŠÍ.

03.02.2009 | 22:04:37 | Radek Reagovat

Jo jo

v dnešní době je to průser na pováženou. To, že Xantia, auto jako kráva byla ve skutečnosti papírák s jednou hvězdičkou (tu původní druhou jí dodatečně odebrali) se dá vzhledem k věku pochopit. Ale současné vozy by pod min. 4 hvězdy neměly jít. Obzvlášť ty rodinné. A to jsou dnešní testy už dost měkké. Budou se prý zpřísňovat.

03.02.2009 | 22:02:32 | Standa Reagovat

Stando, koukni na ty crashtesty a uznej, že když vozidlo o 21let starší dosáhne podobnýho výsledku, jako NOVÉ Sandero, tak je to zoufalý.:-))

03.02.2009 | 21:58:29 | Radek Reagovat

Anonyme, pokud chceš diskutovat, tak se laskavě podepiš nebo se snad stydíš za své nesmysly, co tu plodíš? Mě by zajímalo, jestli víš, že BMW daného ročníku je konstrukčně JEDNODUCHÉ vozidlo, tudíž běžné opravy nejsou problém. Mimochodem díly jsou velmi levné. Pochybuji, že přetěsňoval čerpadlo na koleni.

03.02.2009 | 21:56:29 | Radek Reagovat

Pche

Kam se sere na mou novou C1 ! Jen se koukni na crashtesty: Předek nahadry a kabina netknutá. Né, dělám si jen prču, bavím se tím jak se tady hádáte. Už to tu začínalo být poslední dny nuda. Bavorák je bavorák, s tím nic nenaděláte.

03.02.2009 | 21:54:38 | Standa Reagovat

Hrůza

Co tady řešíte? To auto je shit a už dávno ho měli sešrotovat!

03.02.2009 | 21:50:02 | Karel Reagovat

vyjadrenie ku komentaru

pocuvaj to auto nie je na odpis aj my sme mali take auto 524 diesel 1988 spolahlive auto to bolo najazdene malo asi 240 tis kilakrov po motorickej ok ale potom popraskala aj hlava a nejaky magor v servise nadrbal do toho auta tolko vela oleja ze ked sme sli na nom 160 km h tak motor to nevydrzal a piest vydrbal do motora dieru

22.05.2013 | 14:25:50 | roman 1258  | 87.244.196.* Reagovat

Nejde o to, že daný člověk si koupil nějaký auto. Jde o to, že daný člověk si koupil BMW. To ti stačí. Zajímalo by mě, jestli bys ho takhle obhajoval, kdyby to byl pežot, renault nebo ford. To by bylo řečí! Ale BMW je super v jakémkoli stavu, i když si ho nějaký trouba "opraví" sám. Jen kdyby měl opravu svěřit odbornému servisu, tak se z toho posere a hodí to do kopřiv. Ale jak říkám: Levně koupit, levně "opravit" a jezdit. Hlavně že mám doma BMW.

03.02.2009 | 21:48:26 |  Reagovat

Klíče, zip u bundy, taška, batoh.... .

03.02.2009 | 21:42:57 | Radek Reagovat

Anonyme, nechápeš to? Daný člověk si koupil nějaký auto a opravil si blbosti. Otec kamaráda má 911 z 1974 a hodně se zapotil, než to dal dohromady. A proč? Protože chtěl. Je bez pytlů atd. a rozhodně to není špatný auto. Crashtest je zde: http://cz.youtube.com/watch?v=5Rau-FL5MZU&feature=related
Nutno podotknout, že kolaps karoserie je prakticky stejný a tento model se začal vyrábět v roce 1988. Čili BMW 1988 má velice podobný výsledek, jako Sandero 2009. Gratuluji. Igelit ze sedačky nesundávej, ať se neušpiní, až tě budou seškrabovat.

03.02.2009 | 21:41:56 | Radek Reagovat

Prudší pohyb čímkoli a je co...? A prudší pohyb čím vlastně?

03.02.2009 | 21:36:12 | Miloš Reagovat

19 let Radku

Pochopil jsi Radku, že se zde jedná o 19 let staré auto? Ty máš opravdu sílu ho stavět nad nové? Chtěl bych vidět crashtest tohoto konkrétního vozu, o kterém je tu řeč. Asi by přišli o Dumies. A pokud své názory nepřehodnotíš, jsi u mě obyčejný fanatický blb. Tečka.

03.02.2009 | 21:33:29 |  Reagovat

To Miloš

Do plastů nedrápu, ale prudčí pohyb čímkoli a je to.

03.02.2009 | 21:30:41 | Radek Reagovat

Obhájci lowendů jsou nesmrtelní ve své pravdě o nadřazenosti igelitu na nové sedačce. Nevím, jak bylo bourané, ty snad ano? Ale i to je nehoda. Logan, Thalia apod. nejsou auta, ale odpad při výrobě aut, resp. z toho, co zbylo. Ale je to nové, co, takže na vesnici pozdvižení. Na recenzi na Sandero kdosi dal crashtest onoho vozu, zkřivená střecha a dveře řidiče. 11let stará E39 předek na sráč a žádná destrukce zbytku karoserie nenastala.

03.02.2009 | 21:28:05 | Radek Reagovat

Plasty

Pojem "kvalitní plasty" začali používat novináři ve svých testech. Nechápu, proč se někdo tímto zabývá. Dnes je chemie tak daleko, že všechny plasty jsou v podstatě stejné. Jen záleží na povrchové úpravě (vzhled, textura, barva) a jejich kvalitnímu slícování. Já osobně jsem žádný plast palubky u žádného auta nelámal, ani nekroutil, dotknu se jich maximálně při otírání prachu. Nevím, co pořád všichni máte s těmi plasty? koho třeba zajímá, jak kvalitní plech byl použit pro výrobu karoserie (obsah uhlíku), nebo jak kvalitní je guma v pneumatikách? Nikoho. Ale plastů má každej plnou hubu. A je to o ničem. Nebo ty Radku za jízdy dloubeš do plastů?

03.02.2009 | 21:26:38 | Miloš Reagovat

Radek

Ty víš jak bylo bourané? Takový blatník by nikdo neřešil jako bouračku. Ten se dá zakamuflovat i vyměnit tak, že to nikdo nepozná. Jde o to, že po klasické bouračce jsou v prdeli deformační zóny (nataženej plech už je nemá, i když na oko vypadá že mu nic není). je to jako zmuchlanej a znovu narovnanej papír. A vystřelený pytle u takovýho vraku taky nikdo neměnil. Jejich cena by převýšila cenu celého toho srágory. Že si tady obhajuješ "svoje BMW" bych pochopil, ale dávat takovou plečku nad nové vozy je nesmysl.

03.02.2009 | 21:20:54 |  Reagovat

Navíc je skvělé, jak se někdo nedokáže podepsat - žeby Blekota (pokud ne, omlouvám se mu)?

03.02.2009 | 21:14:45 | Radek Reagovat

Bourané (bezpečnost v ..... ). Anonyme, ty jsem prostě blázen. Nic nevíš a žvatláš. Až svýho střepa někde opřeš a promáčkneš blatník, tak už bude havarované, tudíž vrak.

03.02.2009 | 21:13:24 | Radek Reagovat

No jasně

Radovan zase perlí! Sám autor píše, že auto mělo stočené kilometry (ani neví o kolik a nikdy se to nedoví), že bylo ve ŠPATNÉM stavu, a navíc bylo bourané (takže bezpečnost už je v pr...li. Ale je to BMW, takže kam se serou ta debilní nová auta, že? Radovane, otevři oči a prober se! Tvé obhajování jakéhokoli šrotu se znakem BMW zavání fanatismem.

03.02.2009 | 21:04:46 |  Reagovat

Anonym standartně blábolí nesmysly. Pokud si byl vědom stavu (a rozhodně opravy nebyly zásadního rázu, snad mimo přetěsnění čerpadla i to je celkem normální i u mnohem mladších vozů), tak jistě vylicitoval zajímavou cenu. Vše si opravil a má na nějaký čas klid. Vztyčovat prostředník ma Logan či Thalii může i majitel Š120, protože taková záplava ultralevných plastů snad nebyla ani tam. Jo vlastně, tydle atrapy aut jsou NOVÉ, tudíž fantastické. Jsem zapoměl... .

03.02.2009 | 20:51:06 | Radek Reagovat

Stav vozu

Píšeš tady, že auto bylo ve špatném stavu. Tak proč jsi ho proboha kupoval? Přece než vyhodím peníze z kapsy, dobře si rozmyslím za co. Copak je tady málo aut? Jasně, chtěl jsi BMW a na lepší jsi neměl. Tak ať je to klidně sráč, hlavně že je to BMW. A teď můžeš vztyčovat prostředník na majitele Loganů, Thálií, Cé jedniček a machrovat, že máš BMW.

03.02.2009 | 20:04:07 |  Reagovat

Stočeno o 50 - 100.000km? Spíše tak o 400 - 500.000km.

03.02.2009 | 20:01:37 | Radek Reagovat

Přetočený tachometry

U takovejch aut je to dost obtížný,pokud je to dovezený a člověk neví kdo to před ním měl,tak se takovýhle problémy naskytujou dost lehce.V prvý řadě to je auto (Ve svý době prvotřídní kvality),který má co říct i v týhle době.

03.02.2009 | 19:43:17 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • BMW 524