Vložit recenzi
BMW 530
229 999,- Kč
BMW 530
1 639 900,- Kč
BMW 530
260 000,- Kč
BMW 530
649 000,- Kč
BMW 530
299 800,- Kč
BMW 530
189 800,- Kč
BMW 530
359 000,- Kč
BMW 530
234 999,- Kč
BMW 530
339 000,- Kč
BMW 530
98 800,- Kč
BMW 530
99 000,- Kč
BMW 530
1 048 000,- Kč
BMW 530
818 000,- Kč
BMW 530
469 000,- Kč
BMW 530
350 000,- Kč
BMW 530
790 000,- Kč
BMW 530
669 900,- Kč
BMW 530
485 000,- Kč
BMW 530
429 877,- Kč
BMW 530
765 000,- Kč
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 530
A ešte niečo o tom, prečo V-Power Diesel stráca zmysel bez GTL :
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=sk&FC2=/sk/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/sk/tailored/shell_for_motorists/fuels/vpower_diesel_pp/vpower_diesel_pp_about_ga_1602.html
21.01.2009 | 16:59:36 | Petrík Reagovat
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=sk&FC2=/sk/html/iwgen/shell_for_motorists/fuels/zzz_lhn.html&FC3=/sk/tailored/shell_for_motorists/fuels/vpower_diesel_pp/vpower_diesel_pp_fillingup_ga_1602.html
21.01.2009 | 16:56:26 | Petrík Reagovat
Tak potom je všechno v pořádku, stací se podívat před tankovánim na jejich stránky.
21.01.2009 | 16:55:33 | Reagovat
to Anonym
Pokiaľ tvrdíš, že Shell klame zákazníka, tak sa mýliš. Nikdy totiž netvrdil, že v ČR sa predáva plnohodnotný V-Power Diesel. Informácia o tom je aj na ich stránkach. Na Shell.sk je aj zoznam krajín, kde sa predáva Diesel V-Power s prísadou GTL (tuším) a ČR tam nebola.
21.01.2009 | 16:52:03 | Petrík Reagovat
Prostě si shell myslí že češi jsou blbí a věří reklamě se šumachrem.
21.01.2009 | 16:32:44 | Reagovat
xxx.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv
21.01.2009 | 16:30:10 | Reagovat
Shell neni kvalitní nafta, jen klamání zákazníka
Prosimvás nechte toho s tim shell v pover disel. Nedávno dělala firma testy kvality nafty. Ta od shellu je uplně stejná jak ta od pap oilu nebo ostatních neznačkovejch benzínek. Shell v power je špičková nafta ale ne tady v čechách, tady se bere z kralup a je uplně stejná jako ta z globusu. Pak OMV nafta byla v testu asi druhá a je fakt kvalitní. No a nejlepší prémiové nafty si vyrábí benzina, ma snad dva typy, jsou v ní aditiva a její kvalita dalece převišuje normy. Takže kdo tady píše, že mu auto po shelce lítá jak zběsilí za půlku je to jen jen pocit z reklamy přenesený do praxe... Zkusim tu recenzi na netu najít a dám ji sem, ať už to všichni pochopí.
21.01.2009 | 16:12:59 | Reagovat
stav 236.000km a nějaké drobné - smrt spojky (očekávaná ) - cena 11.000kč (Valeo) vč. práce.
01.07.2008 | 17:13:01 | Radek Reagovat
Automat vs. manual
Nikde sem se nedočetl jak je na tom se spolehlivostí automat. Už dlouho vyhlížím 525 nebo 530D a automat bych bral radši ale u staršího auta to buď vyjde nebo ne. Jak je poruchový oproti jiným výrobcům? Nebo mám radši koupit manuála?
17.05.2008 | 11:05:19 | Reagovat
globus má špičkový PHM,už několik lidí nepřekuckalo Český Budějovice po natankování. Před třemi lety sem ještě dělal v Citroenu v Č.B. a za jeden týden tam přijely tři benzíňáky(pardon na odtahovce) že jim to nejede. Příčina stejná,nekvalitní benzín. Auto s naftovým motorem ani jedno. Ale to spíš tim,že ropák jede s nějakými výjimkami furt ale až se závady projeví,tak náklady budou mnohem vyšší než nalití nového paliva. Proto když už v globusu brát,tak jen párek s rohlikem. Jednoznačně nejlepší je shell. Vo tom ani
14.04.2008 | 21:51:41 | dava Reagovat
Taky nejsem odborník, ale kdyby v tom bylo opravdu něco tak výborného, že by to dělalo takové rozdíly ve spotřebě, tak by jistě jiní dodavatelé, resp. distributoři přispěchali s obdobou. Co se týká V-power N95, tak jsem to zkoušel na 4 plných nádržích po sobě s tím výsledkem, že spotřeba klesla, ano, ale je o 0.3L, pružnost mírně lepší (subjektivně), což bylo dost finančně neefektivní. Spíše je to o tom, kdo kolik najezdí. C - R je náchylný na kvalitu nafty, souhlas, ale stačí právě používat aditiva - cena 50h/L u nafty, a nechat si po cca 40.000km vyčistit nádrž, sací koš + komplet palivovou soustavu - je tam neskutečný humus.
17.02.2008 | 20:40:10 | Radek Reagovat
Zas tak dalece se v tom nevyznám, ale možná že je rozdíl vyzkoušet a používat. Známej taky zaregistroval snížení spotřeby minimálně o litr. Samozřejmě, že je to o noze a o cviku, ale sem tam to stejně pořádně stisknu, aby se to pěkně protočilo, ale nad 8 l spotřeba nejde. Mám 60 l nádrž a běžně najedu 700 km plus mínus a dotankovávám zhruba 53 - 55 l. To dřív vůbec nexistovalo... Mimochodem sem dříve zkoušel jet na spotřebu, takže 100 km jak starej děda, dotankovat do plna a 8,5 l. Že by jen aditiva udělaly tak hodně???
17.02.2008 | 20:18:04 | TIBI Reagovat
počítejme...
Obyč nafta 29,50kč/L. Značková pumpa 30,50kč/L, V-power diesel nějakých 32,50kč (úplně přesně to nevím). Za rok najezdím cca 50.000km, při spotřebě 8L to je 4000L nafty, tj. 4000kč, resp. 12.000kč rozdíl. Flaštička aditiv 125kč / 250L nafty. Čili fin. úspora je 2000kč, resp. 10.000kč. Snížení spotřeby je velice sporné, protože záleží na tíži nohy na plynu, nikoli značce nafty. Pro mě i 2.000kč dost peněz o 10.000kč nemluvě.
17.02.2008 | 19:08:52 | Radek Reagovat
poenta věci
Mám takový pocit, že většina nechápe poentu věci. V-power je o aditivech, nikoli o jiném zpracování v jiné rafinerii. Pokud si koupíš N95 nebo naftu u Globusu, Tesca, Makra atd. (nikoli v JZD) a ty aditiva si koupíš sám a sám si tam je do nádrže doliješ, je výsledek úplně stejný. Aditiva mají funkci v první řadě čistící, ostatní je normální placebo efekt. A upřímně nevěřím, že tankováním V-power snížíš spotřebu u 2.0 benzín o 1 - 1,5L. Byl bych ochoten připustit tak 0,5L (2.0 benzín jsem měl docela dlouho a taky zkoušel V-power).
17.02.2008 | 18:46:11 | Radek Reagovat
Já jezdil zhruba za 9 litrů a ze srandy sem si dal plnou nádrž Shell V-power 95 (plus 2 Kč na litru) a zůstal sem u něj.... Nejenže je motor tišší, klidnější, má lepší starty, ale asi po měsíci se spotřeba ustálila mezi 7,5 - 8,0 litry. Ve finále to vychází levnějc, než tankování u supermarketu, kde se ještě stojí fronta, jako kdyby tam něco bylo grátis. Mám 2.0 benzín.
16.02.2008 | 20:00:37 | TIBI Reagovat
S tou vodou z výfuku to je dobrej joke :-D :-D
16.02.2008 | 19:35:02 | REST Reagovat
V postate je jedno, kto si čo tankuje za svoje peniaze, ale po tom, čo malo pár kolegov problémy s nepravidelnosťou chodu, vynechávaním motora, kolísaním otáčok, problémy s palivovým čerpadlom, vyššou spotrebou a podobné radosti, ktoré však ustali po tom, čo prestali chodiť na "lacné" benzínky, tak ma nikto nepresvedčí, že tie palivá sú všade rovnaké. Je to šetrenie na nesprávnom mieste, ktoré sa v konečnom dôsledku aj tak nakoniec predraží. Nie som tak bohatý, aby som si mohol dovoliť kupovať lacné veci. Myslím, že to platí aj pri benzíne, alebo nafte. Všetky výrobky na svete sú označované triedou kvality a nepochybujem, že v rafinériách by to bolo inak a nie všetko, čo tam vyprodukujú, je prvá trieda. A obávam sa, že práve lacné čerpačky kupujú tú nižšiu triedu.
16.02.2008 | 19:00:34 | Petrík Reagovat
phm
rozdiel je v nadrziach a v majitelovi nie v palive
16.02.2008 | 18:22:26 | nstar Reagovat
Tak nevím.Dlouho jsem jezdil na tzv.No Name benzinky s vidinou levnějšího benzínu.Ale jednou jsem zajel na značkovou a při stejném stylu jízdy spotřeba klesla o cca 0,5l na 100km.A nehledě nato,že mi z výfuku nekapala voda.Takže z vlastní zkušenosti můžu říci rozdíl v kvalitě tam asi bude.
15.02.2008 | 14:07:22 | Pumpy Reagovat
phm
Ad PHM, na Slovensku sú všetky štandardné phm zo Slovnaftu- či Shell, OMV,Slovnaft. Ešte aj tie extra aditivované robí Slovnaft podľa receptúry danej firmy napr. Shell. Takže ak kupujem obyčajný benzín- natural 95 tak vezmem ten najlacnejší- na tom sa predajca najmenej nabalil....
15.02.2008 | 13:50:39 | miki Reagovat
Aha, měl jsem za to, že je to obdoba. Stále se učíme. Každopádně své návyky nezměním.
12.02.2008 | 20:04:15 | Radek Reagovat
Diesel Extra stojí na Shell v BA 40.30 Sk, čo je rovnaká cena, ako na ostatných čerpačkách. Len Shell V-power diesel stojí 42.80 Sk. Ale to je zas porovnateľná cena s vylepšenými dieselmi od OMV, alebo Slovnaftu.
12.02.2008 | 16:38:45 | Petrík Reagovat
Cena
2.50kč na litru je pro mě dost silný argument. Každopádně nikomu nevymlouvám, na co jezdí, ale z mého hlediska jsou to vyhozené peníze.
12.02.2008 | 16:24:35 | Radek Reagovat
Neviem, ako je to s PHM u vás, ale asi to bude podobné. Nemyslím si však, že by tam rozdiel nebol. Pri poslednom prieskume, ktorý sa u nás na čerpačkách robil, boli rozdiely v kvalite PHM dosť značné. A čo sa týka Diesel Extra na Shell, u nás stojí rovnako, ako bežná nafta na iných tzv. značkových čerpačkách. Takže predražená asi nebude.
12.02.2008 | 16:12:14 | Petrík Reagovat
To reihensechszylinder
Samožřejmě je to velmi dobrý vůz. To je jasné. Ale žádné auto není to nej, nej, nej..., vždy je někde něco lepšího nebo vtipněji vyřešeného, praktičtějšího atd.. A to je na autech pěkný. Asi jsem to trošku v recenzi špatně zformuloval.
12.02.2008 | 14:59:24 | Radek Reagovat
To marek
Rameno horní + dolní zn. FEBI cca 5.200kč, tj celkem 10.400kč, kosti zn. FEBI 480kč, tj 960kč, Ložisko 2.550kč, tj. 2550kč (výrobce neznám). Tak celkem to dělá 16.460kč bez práce. Tyto ceny nejsou v žádném případě přemrštěné. O ceně práce - 1.500kč si též nemyslím, že by to bylo kór moc. Jinak ty PHM tečou z jednoho kohoutu. Diesel Extra je obyč nafta s aditivama, akorát horentně předražená. Raději vezmu obyčejnou a ta aditiva sám přidám, protože je to jedinná jistota, že tam opravdu jsou.
12.02.2008 | 14:53:13 | Radek Reagovat
Vyborna recenze. S koly mas naprostou pravdu a tim ostatnim taky. Akorat nesouhlasim s tim: najdou se lepsi. Jestli vis o lepsim rodinnem aute tak sem s nim! Allroad a Legacy maji ohromnou vyhodu v zime. Ale jinak sis koupil nejlepsi auto jakys do rekneme 400 tisic moh sehnat. Benzin je benzin, ale stejne ti drzim palce.
12.02.2008 | 13:52:27 | reihensechszylinder Reagovat
z jakého pak bere on pro Globus, Makro a Tesco
12.02.2008 | 12:12:49 | Reagovat
No s tou naftou, vzhledem k tomu, že fotr jezdí s cisternou u Plačka přímo do Parama Pardubice, vím, že Shellky berou normální naftu a N95 ze stejného kohoutu
12.02.2008 | 12:00:01 | Reagovat
mno hele to že považuješ za zbytečný kupovat kvalitní naftu je myslím trochu nerozumný-počkej až přijde výměna vstřiků to se prohneš..., za ten podvozek tě někde pěkně natáhli vyýměna ložisek a 2 ramen vyjde s prací běžně do 11tkč..., pokud ti ujede normální placka tak nemáš péodvozek-nejspíš tlumiče v pořádku e39 musí sedět jak přibitá i když je měkká, soudě podle spotřeby ale to auto stejně nepoužíváš na rychlý ježdění ...s 3,0d se dá za 6 ale já jsem měl kolikrát 14,5....ono stejně s bavorákem trvá dlouho než se naučíš jezdit.když už to pak jde je to nesmyslně rychlý auto i v zatáčkách.přeju štastný kilometry
12.02.2008 | 11:36:24 | Marek Reagovat