Recenze Chrysler Grand Voyager
“Nic moc, jsou i lepší.”

Autor recenze: misak ,
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1999 Typ motoru:2,5TD Stav km při koupi:125 000 km Stav km nyní:145 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 8-11 l/100 km Vloženo: 1. 3. 2004

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.3

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Lancia Thema

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Výměna přední poloosy

Výměna silenbloku motoru

Neustále nějaké podivné zvuky

Netěsnost motoru

Špatný krok spojky

Při podřazení z 3/2, velmi obtížně se řadila 2


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil v domění, že je to dobrý a hlavně odolný vůz na naše díry (silnice), bohuzel opak byl pravdou. Neustále podivné zvuky mě v tom jen utvrzovali, i když z počátku mechanici nemohli nic najít a říkali, že slyším trávu růst. A potom to prišlo - viz poruchy.

Ovšem měl i dobré vlastnosti, obrovský uložný prostor***, poměrně svižný motor, vzhledem k váze vozu**, dobrá klima*** (prostor), pěkný posed řidiče - výše jak u os. vozu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Chrysler Grand Voyager

Vložit komentář

To by mě zajimalo jaké auto tohoto typu je lepší!! Mouchy má, ale jinak je super.

01.12.2010 | 20:24:44 | honza Reagovat

plyn do 3.3 automat

plyn se vstřikováním stojí 34000,-- před měsícem jsem ho kupoval a spotřeba je 13,36 litrů na 100 ve městě, přepíná takřka okamžitě, najel jsem skoro 2000 km, větší dálku jsem ještě nejel, akceleruje stejně jako na benzín a hlavně nepleská do filtru jako ten obyčejný. Nádrž mám místo reservy 55l, reservu jsem upnul zezadu na zadní sedadlo.

11.10.2008 | 01:09:38 | Pavel Reagovat

...spojka?

nedá mi to abych nereagoval na zde popisovánu spojku.Jeden recenzent má pravděpodobně podobný tzv. "problém" s tuhostí ovládání spojky.Já osobně coby majitel naftové verze z roku 96 mám bez sebemenšího zásahu do opravy či úpravy ovládání tak lehulinké,že s ním jezdí i můj 13-ti letý syn s úsměvem na rtu.Je to všechno dle mého názoru o tom,jaký konkrétní kus se bude zde recenzovat a taky v nemalé míře o tom,jak bylo s oním autem zacházeno.Všem příznivcům značky přeji mnoho šťastných km bez závad! :-)

18.01.2007 | 23:06:56 | stock Reagovat

Kolega myslel LPG se přímým vstřikem, to stojí cca 50.000,- Já mám TD a sám nevím ke komu bych se přidal. Spotřeba je v pohodě, výkon jakžtakž, příště jdu do benzínu s LPG pohonem. Kolega investoval bolestných 50.000,- ale nemůže si to vynacválit. Spotřeba zůstala stejná a výkon prý taky neubyl, takže mi dal brouka do hlavy. Jinak u toho TD se nikdo nemusí nic bát když se dá sehnat kolem 20.000,-

19.12.2006 | 03:13:16 |  Reagovat

nesouhlasím

nevím z čeho jste zjistil že rozvody na benzína 3.3 stojí 5000 když je ta celoživotní řeťey a pak ten plyn na tyhle auta do ňákýho r.2000 se dají udělat okolo 25000 sám to mám tak vím jak si to stojí

21.11.2006 | 21:15:51 |  Reagovat

TD předmět neustálé diskuse

Nemůžu říci, že jeden nebo druhý má neomezenou pravdu. Tak něco mezi. Náklady na údržbu u TD vyrovná jeho spotřeba a pořizovací náklady proti Voyageru na benzín. Mockrát jsem to počítal a nakonec stejně vyhrál TD. Je skutečně vhodné si spočítat náklady na provoz a údržbu na předem plánované období, po které si auto hodláte nechat.








2 roky
nafta
benzín
benzín+plyn

30 tis. Km
73950
144000
74250

rozvody
16000
5000
5000

povinné ručení
14000
20000
20000

náklady plyn


50000

celkem
103950
169000
149250
Výpočty jen pro orientaci. Když budu muset vyměnit celý motor 2,5 TD za 25.tis. Kč tak jsem ještě pod náklady za Voyagera na benzín . Nechci vyvolávat diskusní válku, jen píšu svůj názor, který se o něco opírá. Nic však nevyvrátí názor na TD motor, který je skutečně horší se starou koncepcí konstrukce. Každý má prostě jiný názor.

01.08.2006 | 09:03:04 | Fanouch Reagovat

TD dost dobrý

Nevím proč by měl být TD nesmysl já ho mám a moji další čtyři kamarádi taky.Všichni jsme naprosto spokojeni.Provozní náklady i ty na udržbu nijak nevybočují z běžného pruměru a odvíjejí se od počtu najetých kilometrů.

21.05.2006 | 20:18:16 | Petr Reagovat

TD je nesmysl

No protoze jste si koupil TD a to je uplny nesmysl. Jedine motor 3.3 nebo 3.8

01.01.2006 | 17:31:57 | Jiri ZUJIC Reagovat