Rok výroby:2012Typ motoru:Stav km při koupi:8 kmStav km nyní:117 000 kmZpůsob řazení:Status vozu při koupi:novýPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6.8 l/100 kmVloženo:2. 10. 2019
Zadní náprava světlo chybí stropní nad palubkou vyhled šikmo vzad loketní opěrka
Závady a opravy na autě
Žádné věčí opravy jsem nepovaděl krom běžných výměn.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nazdar všici,s vozem jsem nadprůměně spokojen nečekal jsem levného obyčejného auta tolik,auto jsem zakoupil úplňe nové v Brně V roce 2012 vůz má už 7 let.Na jeto na něm 117000tis Km,já vím nic to není ty Km, ale za tu dobu během provozu mě nepotkala žádná závada , nepočítám samo sebou nutné věci jako např olej filtry a podobné věci. Vůz jezdí perfektně motoricky výčitek aspoň prozatím,jde krásně do otáček pružný svižný při vyšších točkách hlučný ,ale to vůbec nevadí aspoň víte že nějaký motor tam je, spotřeba tak podle jízdy a podle člověka a podle toho jakou má čapu, pro Pražáky je čapa noha, moje spotřeba pruměrna 7.0L dlouhodobá jako. Prostě auto jezdí mezi 6-8L na 100 KM, tak že, na benála normálka jel jsem jednou i za 5.4L ale to jsem se loudal, sundával nohu z plynu s kopečka, dojížděl na velkou dálku na semafor, no zkoušel jsem co nejmenší spotřebu, ale prostě u mě to je od 6L navrch na benála dobrý. Podvozek mě někdy sere ale už jsem si zvykl naňho když nebudete dělat pičoviny na hrbaté silnici tak to neucítíte že odskakuje ,no odskakuje mírně na nerovnostech ale už s tím počítám tak si dávám bacha, ale na krásné hladké silnici pecka auto, tichý, jen slyšíte ševelot pneumatik, dobře se řídí, dobrý výhled před sebe, nasednutí i vysednutí, co dál ,Prostoru je ve vnitřku dosti ,hlavně na zadních sicnách sedne si tam i velký čahoun aniž by musel mít nohu z okna ven, kufr je dostačující s dvojitou podlahou dobré na různý bordel co má skoro každý v autu ,navíc zadní sicny se dajou sklopit do roviny, tak že vznikne vám rovná plocha tak že máte stěhovací vůz pecka za tu dobu mě nic nepotkalo vážného s autem co by mělo vliv na jeho kvalitu nebo výrobní nedostatky a podobně, si myslím že autíčko je podařené ,dobře postavené, prostě za málo peněz hooodně muziky.
S iX20 jsem nejel, pouze s tímto 1.6 motorem jsem se vezl před lety v i30 Kombi, seděl jsem vzadu. A tu jsem si vzpomněl na kolíně, neboť komfort pružení mi připadal trochu podobný. Drncák, drncák. Pak ne tak dávno jsem se svezl v novém i30 HB a tam je podvozek naopak velmi komfortní. Vlastně asi nejlepší věc na celém autě, neboť prostorem ani motory to nijak nevyniká, asi ani interiérem. Tím podvozkem ano.
Nejvíce komfortní auto bylo C3. To z první řady staré skoro 20 let. Jenže po těch letech mělo zadní kola do A. To je nevýhoda měkkého a komfortního podvozku. Méně drží a rozjíždí se. Nápravy jsou pak nemocné. Zatímco třeba Seat Ibiza je tvrdý drncá, ale je pevný. To samé Kolíně. Daewoo Matiz byl něco mezi. To byl takový kompromis. Já bych uznal, že u Kolíně to už přehnali s pevností, je to spíše motokára. Mně nejvíc vyhovoval ten střední styl jako Matiz. C3 bylo zase moc měkké a heboučké. Kolíně je pro dřevorubce a Rusy. :-) Zlatá střední cesta by mně vyhovovala nejlíp.
Jo, to odskakování na nerovnostech si u tohoto Hyundaie pamatuji. Ale je pravda, že auto bylo tiché a příjemně se řídilo. O té vyšší spotřebě jsem nevěděl. Díky za recenzi.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai iX20
S iX20 jsem nejel, pouze s tímto 1.6 motorem jsem se vezl před lety v i30 Kombi, seděl jsem vzadu. A tu jsem si vzpomněl na kolíně, neboť komfort pružení mi připadal trochu podobný. Drncák, drncák. Pak ne tak dávno jsem se svezl v novém i30 HB a tam je podvozek naopak velmi komfortní. Vlastně asi nejlepší věc na celém autě, neboť prostorem ani motory to nijak nevyniká, asi ani interiérem. Tím podvozkem ano.
21.03.2025 | 10:04:11 | Ital | 37.48.42.* Reagovat
RE:
Nejvíce komfortní auto bylo C3. To z první řady staré skoro 20 let. Jenže po těch letech mělo zadní kola do A. To je nevýhoda měkkého a komfortního podvozku. Méně drží a rozjíždí se. Nápravy jsou pak nemocné. Zatímco třeba Seat Ibiza je tvrdý drncá, ale je pevný. To samé Kolíně. Daewoo Matiz byl něco mezi. To byl takový kompromis. Já bych uznal, že u Kolíně to už přehnali s pevností, je to spíše motokára. Mně nejvíc vyhovoval ten střední styl jako Matiz. C3 bylo zase moc měkké a heboučké. Kolíně je pro dřevorubce a Rusy. :-) Zlatá střední cesta by mně vyhovovala nejlíp.
21.03.2025 | 10:32:36 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
Jo, to odskakování na nerovnostech si u tohoto Hyundaie pamatuji. Ale je pravda, že auto bylo tiché a příjemně se řídilo. O té vyšší spotřebě jsem nevěděl. Díky za recenzi.
20.03.2025 | 18:11:29 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat