V počátcích vrzaly sedačky - opraveno až na 4 pokus, a nezavíral se popelník - výměna. Ve 20 000 km se přepálila tepelná pojistka regulace otáček ventilátoru topení - oprava cca 700,- Kč. Ve 45 000 km začal bouchat pravý kulový čep - výměna včetně spojovací tyčky svépomocí cca 1200,- Kč. V 70 000 km výměna pneu - původní Michelin Energy za nové Continental - takže běžné opotřebení.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím nejlepší auto jaké jsem kdy měl - a to je sedmé. Je opravdu spolehlivé a pohodlné. Co se týče rychlosti a zátahu jezdím většinou v levém jízdním pruhu a to se nepovažuji za piráta silnic, ale usedlého řidiče. Ten vůz to prostě potřebuje. Dá-li se mu Shell V-Power tak je z něj letadlo.
Takmer každý majiteľ Astry G sa sťažuje na vrzganie sedačky vodiča. Píšeš, že ti to robilo tiež a odstránil si to až na 4. pokus. Napíš prosím ťa ako si to odstránil, resp. čo spravili v servise, aby to nevrzgalo. Mne sedačka vrzga v časti operadla. Ďakujem. Inak som s auta nadšený, aj keď za sebou mám len 3 000 km - len tá sedačka. Predtým som jazdil na Astre F a sedačka navrzgala.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Astra
Astra II
Takmer každý majiteľ Astry G sa sťažuje na vrzganie sedačky vodiča. Píšeš, že ti to robilo tiež a odstránil si to až na 4. pokus. Napíš prosím ťa ako si to odstránil, resp. čo spravili v servise, aby to nevrzgalo. Mne sedačka vrzga v časti operadla. Ďakujem. Inak som s auta nadšený, aj keď za sebou mám len 3 000 km - len tá sedačka. Predtým som jazdil na Astre F a sedačka navrzgala.
02.05.2008 | 11:41:23 | Sven Reagovat