Recenze Peugeot 405 Break SRI
“S ohledem na stáří, je to vynikající auto.”

Autor recenze: Petr (21 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1,9 SRI Stav km při koupi:201 000 km Stav km nyní:214 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 8-15 l/100 km Vloženo: 2. 12. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Když jsem P 405 dostal, tak první opravou byl startér: za studena nastartovalo, ale jakmile byl motor zahřátý musel jsem starovat s kabelama a nebo počkat cca hodinku než vychladnul. Na konec to byly zoxidovaný drátky u startéru (snad).

Další jsem měnil přední kotouče a destičky, následoval termostat, svíčky, dali jsme nový kabely, přední uložení kol a zrcátko, které jsem při couvání ulomil. Čeké mě na jaře výměna celého výfuku.

Pořizovací cena 0,- a cena oprav (vše v replice a opravoval mě to kamarád) cca 10 000,-


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem dostal ať si ho dám do pořádku, nečekal jsem, že to bude až tak dobré poježdění. Mám model 405 BREAK SRI. V kůži, všechna okénka v elektrice, vyhřejvané sedačky. Nemůžu si na něj stěžovat, startuje za každých podmínek a svezení je radost.

Jenom hodně žere olej cca 1L na 1000 Km. Ze začátku motor točil kolem 5000 ot. a ted po nejakem tom ujetem kilometru toci 6500 ot. Kdyz jezdim do 100km/hod spotřeba je mezi 7 a 9 litry, ale koho nechá 120 koní chladným :-D takže mám spotřebu kolem 12 litru obcas to jde až na 18l.

Na to, že auto je 18 let staré jede bez jakých koliv známek únavy, jel jsem s ním po dálnici cca 600km a s jednou zastávkou na benzince jelo celou dobu krásných 190 km/hod

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 405

Vložit komentář

súhlasím,

mal som dve 4O5 SRTD, prvú ešte s 1,8 l motorom, v 1992 roku mohli konkurovať iba vážne autá...., ale iba na rovine. V zákrutách bolo neuveriteľne stabilné a ľahká karoséria netlačila auto von zo zákruty. Vynikajúce sedačky. Len škoda mizernej kvality spracovania a plastov, odchádzalo všetko. Dnes už viem, ža aj vďaka biednej údržbe a servisu - žiadnemu....Predal som ho za pár korún s asi 600.tis. km, o týždeň bola fotografia s najazd. cca 160.000... Druhý bol z roku 94, pekný interiér, spracovanie, aj kvalita. Motor nesmrteľný, aj keď spotreba vyššia, ale žiaden traktor ako TDi. Ak by mi ho neukradli, navrčím do milióna km. Nástupcom bol 406, posledné normálne auto v strednej triede od Peugeota. Dodnes neprekonané. Obávam sa, že si budem musieť véééééľmi dlho počkať na niečo decentné, nadčasové, komfortné. Ale 407 to určite nie je!

08.07.2008 | 15:25:21 | ľuboš Reagovat

luxus kára

Naprosto s vami souhlasím mel jsem toto auto a bylo docela luxus na to dobu dost dobrý,ale prodal jsem ho ta spotřeba mě zarážela tak jsem ho poslal do světa,tet mam 405 v naftě a jezdím za 5-6 litru s lehkou nohou. to sri lítalo to bylo jako letadlo to když se rozjelo tak ho žadnej kopec nezastavil.

08.07.2008 | 10:52:51 | activ8 Reagovat

190?

V 21 letech a takove stare rakvi jezdit 190.... snad zabijes jen sebe

08.06.2008 | 23:28:52 |  Reagovat

nevim nevim,auto to je super,ale ta zadní náprava(jehlicová ložiska) ta se nepovedla,ale zaráží mě spotřeba benzínu.tento motor mam v citroenu a víc jak za 9l když to ženu nejezdim a k tomu oleji...budou asi KO kroužky.
udělej si GO motoru a pak uvidíš co umí

08.12.2007 | 08:08:26 | Loser Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 405