Recenze Renault Clio 1,2 Storia
“I po dvou letech příjemné překvapení.”

Autor recenze: Mik (47 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,2 43KW Stav km při koupi:4 km Stav km nyní:35 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 20. 4. 2008

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Punto

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po dvou měsících kvůli špatnému kontaktu přestal jít tachometr, v servisu opravili na počkání a zadarmo bez jakéhokoliv papírování.

Po roce měněny trysky ostřikovačů


Hodnocení a zkušenosti s autem

Clio jsem si kupoval trochu se smíšenými pocity kvůli nevalné pověsti značky. Ale měl jsem jen omezený počet peněz, i přesto jsem chtěl nové auto. Na výběr tedy moc nebylo. Přemýšlel jsem o Getzovi, ale u Rencků mi za mé notně ojeté a co si budu nalhávat i značně zdevastové Punto nabídli o něco víc.

Navíc mělo Clio za o něco menší peníze lepší výbavu.
Dnes se musím Francouzům omluvit. Kromě výše zmíněných prkotin auto šlape jaho hodinky. Příště bych se ale asi rozhodl pro šestnáctiventil, který je trochu živější. Spokojenost s potřebou, v létě do 6, po přezutí na zimáky asi o dvě decky více. Na dálnici se ručička tachometru dokáže při příznivém větru posunout za 160 kilometrů, pak ale nemá cenu spotřebu počítat. Po dvou letech nikde nic výrazně nedrnčí, začínají ale trochu reznout originální plechové disky.

Co mi trochu vadí je podsvětlení přístrojové desky, které se po povinném rozsvícení světel citelně ztlumí a zvlášť za sluníčka je špatně vidět "telefonní" ukazatel množství paliva. To bych ale také zařadil do kategorie prkotin.
Shrnuto - původní záměr s Renaultem přežít rok a pak změnit značku jsem přehodnotil. Poměr ceny a užitné hodnoty nemá chybu.

Před Cliem jsem měl Fiata Punto z roku 1995. Punto (obsah 1,2) bylo subjektivně o něco živější, větší byl vnitřní prostor i kufr. U Itala se ale první závady začaly objevovat už po roce - vytlučená zadní náprava, prasklý bovden tachometr a koroze pátých dveří.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio

Vložit komentář

Páni a dámy, neblbněte. Jestli jezdíte na zimních gumách pouze v zimě, tak spotřebu nemůžete srovnávat. Spotřeba v zimě přece roste proto, že je nízká teplota a ne proto, že se jezdí na zimních gumách. Pokud se jezdí i v zimě na letních gumách spotřeba se také zvýší a naopak - pokud se jezdí celoročně na zimních, spotřeba je opět v létě nižší a v zimě vyšší. Valivý odpor gumy závisí na konkrétním typu a není pravidlem, že zimní nebo naopak letní mají odpor vyšší.

21.10.2010 | 10:41:57 | Itall Reagovat

autor recenze

nezlob tady Luboše, že ti na zimácích žere o 2 deci víc. Zimní mají přece menší valivý odpor a nižší spotřebu. Povydal Luboš.

20.10.2010 | 20:22:39 |  Reagovat

Musím říct, že autíkem jsem najezdila přes 5 000km, do kopce pomalé, na rovince živé, řazení jde těžko a vadí mi zpátečka, která je za jedničkou, často přeskakuje...auto je 3 roky staré a disky opravdu rezavějí, ale jinak bez poruchy.

20.10.2010 | 17:08:35 |  Reagovat

Zpracování

Rozhoduji se mezi fabii II a cliem 1,2TCE. Jediné z čeho mám strach je, aby v autě nevrzaly plasty. Máte nějaké zkušenosti?

21.04.2009 | 19:33:38 |  Reagovat

Rezavé disky

Viděl jsem v autosalonu Chevrolet úplně nové Aveo, nablýskané, nejeté, a mělo REZAVÉ DISKY ! Takže i ty disky můžou lecos prozradit o kvalitě.

11.02.2009 | 14:38:05 | Standa Reagovat

Anonym:

Jo, jo, máš pravdu, kromě disků, kromě disků .

11.02.2009 | 13:50:39 | Itall Reagovat

Felicia hrdzavie cela, mozno nie po dvoch rokoch, ale podstatne skor ako ine auta

11.02.2009 | 13:34:21 |  Reagovat

Disky by po 2 letech reznout nemusely, tohle má např. Škoda vyřešené už od Felicie. Pokud nebyly v nějakém podivném pneuservisu, kde je odřeli, nebo je neodřel sám uživatel najížděním k obrubníku apod. . Ale jestli je to ten nejzávažnější problém, pak gratuluji.

10.02.2009 | 16:39:32 | Itall Reagovat

dobry vyber

Odporucam Vam ostat pri tejto znacke, maximalne casom vymenit za nove clio, ani do vyssej triedy by som za kazdu cenu uz nesiel, nove clio je predsa len trosku vacsie.

10.02.2009 | 15:45:53 | pepa Reagovat

odpovědi

Díky za zájem. Takže popořadě. Jestli je 35 tisíc moc nebo málo je věc názoru. Už jsem tady četl recenze napsané po měsíci od zakoupení auta. A v žádném případě nechci čekat až do 100 tisíc. Ad Punto a rez - kupoval jsem zcela nové, r.v. 1995 - v našem městě bylo úplně první. Rezly jenom páté dveře a v servisu je to tehdy ani moc nepřekvapilo, dokonce mi nabídli opravu v rámci záruky.

23.04.2008 | 07:43:42 | mik Reagovat

Zatial mas malo km a relativne jednoduche auto nato aby sa zacalo kazit. Ked ti prejde bez poruchy aspon sto tisic km tak to bude ok. Dva roky je troska skoro na hrdzavenie diskov ale rozhodne to nieje nic vazne.

22.04.2008 | 16:53:46 | Roman Reagovat

To Punto si mal po buracke ked hrdzavelo? Nase slo po 10 rokov z domu a bez hrdze.

21.04.2008 | 19:41:49 | olso Reagovat