Recenze Škoda Felicia COMBI 1,3 MPi lx
“Auto celkově žádný zázrak, ale provozní náklady neskutečně nízké.”

Autor recenze: Mirek ,
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1,3MPi Stav km při koupi:190 000 km Stav km nyní:269 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 11. 1. 2004

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nic závažného,kvůli čemu bych někde zůstal. Auto jsem ihned po koupi nechal předělat na LPG.
Poruchy: 220 000 km odešlo benzinové čerpadlo, tak jsem nějaký čas jezdil jenom na LPG, ale pak jsem koupil nové - 4700Kč.

240 000 km začaly vibrace při jízdě rovně kolem 90 Km/h, přes 100km/h se to ztratilo.

Vyměnil jsem obě poloosy (byl vadný vnitřní kloub) cena 1 poloosy v náhradě 2000 Kč (komplet s oběma klouby).

245 000 upadnul(uhnil) zadní díl výfuku nový cca 650 Kč.

265 000 km začíná mírně sáknout vodní pumpa výměna ložiska+manžety - 300 Kč

268 000 km začala se zasekávat spínací skříňka. Vyměnil jsem spínačku komplet se zámky na nové placaté klíče + nakódování immobilizéru.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Spotřeba 8,1 l LPG/100km, ale dá se jet za 7 (to už ale moc nejedete, spíš se ploužíte).

Pokud jedu po dálnici 130-140, pak to vychází 9 a možná trochu víc. Auto dostane docela zabrat, téměř pořád jezdím s plným kufrem (LPG v rezervě + dojezdovka).

Dost často vlek, někdy náklad 600 - 700 kg. Potom ale spotřeba 11-12LPG a jízda nic moc.

Motoru jsem nechal upravit program na LPG a trochu větší výkon (230 000 km). (v Praze, cena 3000Kč) rozdíl je opravdu znát.

Domontoval jsem výztuhu předních podběhů a tím se značně omezilo vrzání interiéru.

Auto hnije strašně, zadní dveře předchozímu majiteli vyměnili v garanci, já jsem celé auto nechal nastříkat (dutiny+spodek a plastové podběhy).

Přední blatníky jsou zvenku OK, ale v místě přišroubování k podběhům už jsou puchýře.

Motor + převodovka zatím bez problémů, olej nebere vůbec. Providelná údržba je samozřejmost.

Mám tam svíčky Brisk premium (vícejiskrové) na LPG už mají najeto 10 000km a zatím OK.

Myslím, že za tu cenu je to už auto docela slušný, žádné záludné poruchy, většinou jen blbosti, nebo věci odpovídající počtu najetých km.

Veškeré ND se dají sehnat proti jiným značkám za babku. Motory jsou při správné údržbě asi nesmrtelné.

Jízdní vlastnosti jsou nic moc, asi si domontuji přední stabilizátor.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

ahoj prosimte mam prosbu,mam taky feldu v lpg a potreboval bych sehnat dojezdovku,mam toroid nadrz a rezerva mi zabira moc mista v kufru.

27.12.2006 | 22:38:54 | petr Reagovat

lpg

občas mi to vystřelí (jenom spodne hodice, kterou mám bez obímky), zkusím ty svíčky.
jak se projevuje ta uprava programu, doufám že je to nějaký "čiptunnig"

29.05.2006 | 16:37:31 |  Reagovat

svíčky

taky by se ti mohlo stát,že ti to střelí do sání a máš zaděláno na nové plasty.jestli ti mohu poradit tak ty vícebodové svíčky vyměň za obyčejné brisky DR15YC a kontakty dej 0,6mm.ten zpětný šleh se dá ještě ochránit zpětnou klapkou.je to dlouhodobě otestováno.měj se.čau jiří

18.02.2006 | 16:13:18 | jiří Reagovat