Recenze Škoda Felicia LX
“Auto jednoznačne do mesta pre ženu/dôchodcu”

Autor recenze: Tommynno (20 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1,3litra 40 kw Stav km při koupi:79 000 km Stav km nyní:88 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 5,5 - 6 l/100 km Vloženo: 11. 12. 2008

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Hneď ako som sadol do auta, všimol som si že motor vôbec nehreje bol totižto doslova roztrhany termostat...Ďalej bolo prasknute čelné sklo...Bolo treba nová baterka, asi po mesiaci jazdenia mi odišla jednotka zapaľovania, a posledná chyba ktorá stále pretrváva, že vybíja baterku (keď je rádio zapojené v aute, tak baterku vybíja, keď sa rádio odpojí baterka drží v pohode...zrejme je niekde skrat...)Inak čo sa technického stavu týka v pohode.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Podľa môjho názoru je to auto hrozne lenivé, neivem ako je to s motormi 50 kw...ale táto 40 kw je príšerne lenivá, keď sú v aute dvaja ľudia vrátane šoféra, tak v pohode, ale akonáhle je plne obsadené je mŕtve...akcelerácia je celkom dobrá na 1. a 2. stupni, ale na nejakej 4-ke 5-ke to už až taká pohoda nieje...výhodou je dobrá spotreba...po meste len asi 7-8 litrov mimo mesto asi 5,5 - 6litrov podla jazdy...Myslím si, že toto auto je vhodné tak pre ženy, alebo dôchodcov len tak do mesta na nákupy. dosť mi vadí hluk motora v kabíne hlavne pri dlhších jazdách, a tiež že pri dlhšiom sedení, začne byť nepohodlná...Toto sa hodí proste skôr na kratšie trasy cca do 30 km. Ale na druhú stranu je to veľmi dobré auto na styling, čo sa vyzáže týka veľmi nenáročné na úpravy...Ale motoricky sa to na úpravy veľmi nehodí...Felicia proste vždy zostane len Felicia...Čo sa týka ovládateľnosti, bodol by posilňovač riadenia, a tiež v zákrutách nieje podľa môjho názoru veľmi stabilné točiť síce točí dobre, ale má veľký náklon pri točení...Ohľadom bezpečnosti...radšej NO COMENT...Jednoducho je to mestské auto...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

maš recht jeto dobry levny auto !!!!!!!

23.01.2009 | 21:11:33 | štefka Reagovat

Co na to hledáte..ve výsledku je to určitě lepší než ten peugoet 3litr ktery tady byl řešen v diskuzích poslední dny..Vše za babku a - zlobte se na mě - felicia bylo poslední poctivé české auto...Ty závady co uvedl autor, jsou běžné závady očekávatelné při provozu vozidla.Spíš se tomu ani nedá říct závady, ale běžná údržba...

19.01.2009 | 22:32:25 |  Reagovat

40 KW

cos čekal od auta s 55koňma jede dobře ale nečekej zazraky

19.01.2009 | 21:40:01 |  Reagovat

Recenze k ničemu

Koupím motoricky nejslabší feldu a stěžuji si, že je líná. No a prasklé sklo také vidět nebylo. Ten rozpadlý termostat, když člověk není lempl také jde odhalit. Zkrátka auto, které jsem nechtěl, ale přesto sem to napíšu, abych mohl zaplevelit tyto stránky. " Chlape" zamysli se nad sebou, píšeš o tom, že jsi blbej a že jsi koupil blbý auto.

23.12.2008 | 12:19:31 | Skalda Reagovat

???

Caute , chlapi. Najprv by som chcel tiez pokarhat recenziu , lebo takto by sa pisat nemala - malo informacii k teme. K Stanovej poslednej vete - na felicii sa ma naucit jazdit , OK . A potom si makupit nieco lepsie - lepsie v com? Vo vykone? Vo vybave ? Alebo v com inom ? Ja mam feliciu - je to spolahlive auto s dost staromodnym dyzajnom a prevadzkovymi nakladmi cca1,5Sk na kilometer (vdaka LPG pohonu) kedze na nom jazdim sam miesta mam dost a co sa tyka vykonu mam 50 motor - ktory je po nachipovani a novom filtry o 7kw sviznejsi . Niesom ziaden maly frajer , ktory dostal auto a nacipoval si ho , oblepil nechutnymi plastovymi "tuning" doplnkami - len som chcel o troska sviznejsi motor a dockal som sa. Teraz som na tom asi tak isto ako stara oktavia 1,9 TD co sa tyka pruznosti - tak toto vrele doporucujem . Caute....

23.12.2008 | 01:52:15 | BigT Reagovat

to lukas

To si jenom tupej anebo neumíš číst?Myslím že jsem to obšírně vysvětlil nevím proč opakuješ to samé.CD přehrávač má pamět napájenou z trvalého plusu,které nejde přes klíček,takže spínané plus přes klíček nic neřeší.Navíc se jedná v tomto případě o typický problém neorigo radia ve voze koncernu.Strčíš li běžné radio do např.nové fabie,tak hraje,což lidem stačí.Některé typy dokonce pošlou 12V do diagnostického vedení a pak můžou poškodit VAG.Na internetu je spoustu odkazů na úpravu zapojení iso konektoru,doplnění napájení antény fantomem atd.Celé se to netýká pouze origo rádií Škoda,potažmo WV které jsou přizpůsobené

16.12.2008 | 12:06:13 | plzenak Reagovat

Je fakt, že ani mě nezajímá špatně zapojené rádio, co šťaví baterku. Pokud jsi chtěl silnější felicii, tak jsi měl koupit 1.6 a měl bys i výbavu. Cena je zhruba stejná. Koupit nejslabší model a pak se divit, že to netáhne, to je směšné. Stejně si myslím, že to auto máš na to, aby ses naučil jezdit a pak si koupíš lepší.

14.12.2008 | 18:32:38 | Stan Reagovat

Plzenak

Ty si magor. Do radia ideu dva plusy. Stali a ten od klucika. A radio si naozaj pameta kde si vypoll cd. Ty mas este na kazety???

14.12.2008 | 09:57:12 | Lukas Reagovat

Dalsí dobra rada nad zlato.Kdyz o tom nic nevíš,tak radsi nerad.Trvalé plus pro pamět radiavůbec nejde přes klíček,to nic neřeší.Proc myslíš,že si radio pamatuje kde si vypnul cd,i když si s ním(autem)týden nejel?

13.12.2008 | 23:01:10 | plzenak Reagovat

radio

radio stačí přepojit na klíček a bude mít minimální odběr a slušnej autoelektrikář nemá za pár minut co řešit

13.12.2008 | 17:38:38 | jajjcy Reagovat

radio

A to nemáte na slovensku autoelektrikáře?tenhle problém opraví snad i dement za 200 a vy s tím jezdíte roky?Celej problém je v tom,že celý koncern WV má jiné zapojení iso konektoru a pokud tam bez úpravy šoupnete bežné rádio a né origoš škoda(grundig) tak se trvalé plus ocitá na špatném kontaktu v rádiu,což je většinou obvod pro vysouvání antény,zvýší se klidové proudové zatížení a baterie se postupně vybíjí.Kdo jezdí denně tak to nepozná,jen mu nedrží pamět - cd nezačne hrát tam kde naposledy skončilo atd.Vše vyřeší prohození dvou pinů v konektoru

13.12.2008 | 09:18:14 | plzenak Reagovat

re

Ale mne to nerobí rádio, ja vôbec neviem, čo to robí, nemám ani poňatia. Iba mám rád keď zrovna nemám k dispozícii svoju C4, niekam sa ponáhlam nasadnem a motor sa iba raz otočí a dovidenia. Musím batériu nabiť manuálne, čo mi nepríde moc vhod, pretože toto Polo sa u nás používa ako núdzové vozítko.

13.12.2008 | 03:32:51 | Angel_M Reagovat

K recenzii

recenziu hodnotim ako velmi slabu. co je to za nezmysel riesit prasknute celne sklo, vymenu baterky, vybijajuce radio? toto ma byt recenzia o aute ako celku, nie o tom, ze to vase ma rozbite okno, radio je zle a dokupene potahy sa vam nepacia...

12.12.2008 | 18:28:15 |  Reagovat

Projdi pojistky, zjistíš která to bere a vytahuj pojistku, to je jednodušší. Nebo si to udělej na vypínač.

12.12.2008 | 18:02:32 | Jašin Reagovat

tommynno

no jo no...lenže mne to robí aj v lete...proste ako je zapojené rádio, tak do mesiaca sa baterak vybije...nechapem..to...fungujem momentalne tak, ze ked auto odstavim na dlhsie ako na par hodin, tak baterku odpajam...

12.12.2008 | 17:03:15 |  Reagovat

Presne toto mi robí z baterkou na Pole sedan. Najmä v zime.

12.12.2008 | 16:55:45 | Angel_M Reagovat