Autorecenze Škoda Felicia 1.3 MPI 55kW chip - Horší auto jsem neměl a ani již doufám mít nebudu. - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Škoda Felicia
 
 

Recenze Škoda Felicia Combi LXI
“Horší auto jsem neměl a ani již doufám mít nebudu.”

Autor recenze: Bias ,
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:1.3 MPI 55kW chip Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:89 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 2. 1. 2005

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.3

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Volkswagen Passat

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Ano za dobu záruky (1 rok) 12 dní bez auta 9 závad.

- 0 km hlučný motor, špatně se dovírají dveře.

- 1 500km seřízeny zámky - autorizovaný servist tvrdí, že auto bylo bouráno, nakonec to na záruku uznali.

- 2 000 km vrzající obě přední sedačky - 2 dny v servisu - mezi pěnou a kostrou nebyly "pijáky" - eparační tkanina.

- Na 5 800km těsnení pod hlavou válců - chybná montáž vložek - motor je méně hlučný.

- od 12 000km kolísají otáčky volnoběhu, dle diagnostiky vše OK , ale otor "houpe" dál.

- 18 000km Výměna snímače otáček - kolísání otáček trvá.

- 25000km motor se přehřívá a několikrát vařím - špatné teplotní čidlo spínání ventilátoru chlazení.

- 28 500km svépomocí na radu kamaráda - výměna těsnení sacího potrubí - kolísání otáček ustalo !!!

- 35 000 opět vařím výměna vadného termostatu.

- Padá sluneční clona u spolujezdce.

- 42 000km vyměněna netěsná nádobka chladící kapaliny - uniky kapaliny.

- 42 500km při výměně nádobky porušen chladič opět návštěva servisu.

- Nutnost pravidelně každých cca 7000km seřídit ventily.

- 55 000km výměna hučícího ložiska v PP kole.

- 60 000km motor běží jen na volnoběh - je po záruce výměna cca 7500Kč.

- 75000km prasklý levý homokinetický kloub oprava v servisu.


Déle jsem nevydržel a auto prodal.


- Opakující se závady centrálu (občas se sám odemyká (z toho důvodu jsem přišel i o radio).


Hodnocení a zkušenosti s autem

- Jízdní vlastnosti podprůměrné (Combi) silný náklon.

- Výkon motoru pro nenáročné motoristy.

- Více prostoru než ve Fabii.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

To byl vysloveně páteční kus :-D Měl jsem Feldu r.v. 1997 1.3/50kW před FL a byl to neskutečný nezmar a naprosto spolehlivé a jednoduché auto a kdyby ji nesežrala rez, jezdila by asi dodnes. Pouze díky ní jsem pak pořídil do rodiny Fabii i Octavku v naději, že budou stejně spolehlivé, což byl ovšem pravej opak slova spolehlivost. Jinak 55kW měla 1.6 a ne 1.3 a chip u atmosféry je naprostý nesmysl, pokud někdo nezvětšil obsah motoru jeho mechanickou úpravou. Dnes je Felda oblíbené auto policajtů, protože jej rádi zastavují a kontrolují, kvůli opáleným pasažérům uvnitř :-D

02.09.2019 | 22:16:42 |   | 91.103.165.* Reagovat

RE:

Proč by měl být čip u atmosféry nesmysl? Čipování tu bylo dřív než se roztrh pytel s benzínovejma turbomotorama, ale to jsi asi nebyl ještě na světě...

03.09.2019 | 08:18:11 |   | 89.176.46.* Reagovat

RE:

Opravdu jste tak naivní, že si myslíte, že u klasické atmosféry, tedy motoru bez turba stačí upravit pouze mapu řídicí jednotky? Zvednout výkon u atmosféry samozřejmě lze, ale ne čipem, ale finančně náročnou úpravou motoru, sání a výfukové části, tak jak se to dělalo dříve -)

04.09.2019 | 00:14:10 |   | 91.103.165.* Reagovat

felda

jsou to jednoducha auta a v tom je krasa.kdyz clovek vi jak se o ni postarat tak to jsou spolehlivi tahouni.mam 3 feldy dve maji 300.000 a jedna 140.000.slapou jak za mlada.s temahle autama se nebojim jet kamkoliv.hodne veci clovek opravi na koleni.vzdy jsem dojel. :-)

02.09.2019 | 09:16:01 | skodovak  | 109.73.208.* Reagovat

hugo

Felicie?
Maximálně popojíždět po městě.
Žádnej požitek z jízdy.
Delší jízda rovná se bolest hlavy, únava a skazenej den.
Auto nemá žádnou techniku, je jednoduché a levné.

10.01.2011 | 11:34:19 |  Reagovat

chip

Teda ja jsem mnenil na sve felde asi jenom spotrebni veci..Co se tyce toho cipu tak ja ho tam mam taky od firmy cimbu.Nechal ho tam instalovat pan od ktereho jsem ho koupil a nemam absolutne problem ..proste jsi jen chytil spatny kus...















17.08.2008 | 07:30:44 | jindra Reagovat

Felicia 1999 - 180 tisic km. Menene iba brzdy manzety a spojka, auto nas nikdy nenechalo na ceste. SOm prekvapeny zo zavad ktore popisujete.

17.08.2008 | 00:50:37 |  Reagovat

jen smůla

lidi já mam feldu má najeto 530 500 nesmrtelný auto 1,6 i a asi s ní umřu jiny nechci sice stará ošklivá ale spolehlivá v životě mě nikde nenechala maximálně koupím feldu s méně kilometrama ale až tuta umře jestli se toho dožíju já

16.08.2008 | 22:30:09 | lukáš Reagovat

Ventily

Felicia 1.3 má motor ze Škody 1000 MB, žádné zdvihátka, ale seřizování ventilů klíčem a šroubovákem. Může to vypadat jako nevýhoda, ale motory s hydraulickými stavítky potřebují kvalitnější olej, občas se stává, že se nějaké stavítko zasekně a je po automatice.
Ty ventily by mne netrápily. I rozvody řetězem, které jsou hlučnější než ozubený řemen jsou méně náchylné k nemocím, které mají některá auta - prasklý řemen, potkané ventily s pístem a drahá oprava motoru.
Co v autě není, nemůže se pokazit.
Ono ale chybějící posilovač řízení, nenastavitelný volant, nenastavitelná výška sedadla a další drobnosti, malý rejd, korodující páté dveře, špatné zámky zapalování od faceliftu - po 100 000 km nefunkční spínací skříňka, alternátory na 110 000 km jsou věci co mi při ceně co to auto stálo vadí a vadit mi nepřestanou.

03.03.2008 | 14:20:36 | Radek Reagovat

řeřidit ventily

Nutnost pravidelně každých cca 7000km seřídit ventily. ???
nemá 1.3 mpi hydraulicky zvihátka?

24.02.2008 | 23:00:51 | cita Reagovat

fakt, horší auto jsem neměl

a to jsem měl i trabanta! Na felicii se sralo všechno, co se pohybovalo. Od poloos, lanek, alternátoru, přes startér, pásy, zámky, až po anténu. Brzdy, spínací skříňka, o korozi ani nemluvím. Servis měla pravidelný a z dovolené nás taky pravidelně vozila odtahovka. To nebylo auto! To byla pomsta! Již nikdy více!

21.12.2007 | 10:33:13 | Kája Reagovat

TO JE TÍM CHIPEM

Chip do motoru si koupí jen člověk co auto týrá. Výrobce auta asi ví, jaký je maximální výkon auta, aby se s ním nic nestalo. Pod těmahle rukama se rozloží každý auto.

24.07.2007 | 13:14:44 | Pavel Reagovat

Najezdil jsem s felckou 120000 km za 4 roky-když šla pryč měla najeto 230000 km a motor a převodovka byly v cajku.Koroze přiměřená.Je mi líto , že jste natrefil na šmejd , ale já osobně si na ni nemůžu stěžovat a dodnes na ni v dobrém vzpomínám.

07.11.2006 | 18:09:35 | bigben Reagovat

Ja mam felcku uz od 95 a jediny co sem menil byl rozvodak a brzdy.Jinak porad jezdim a dolejvam jen benzin a olej.Ta vase felicie musela bejt asi total v haji.

19.08.2006 | 21:40:24 | honza Reagovat

kratka Felicka

Ahoj, mam skusenosti s dvoma Felickami (obe 50 kW LXi, model 98). Prvu sme kupili spod ruky s najazdenymi 146 000 (stostyridsatsest tisic) kilometrami pred cca styrmi rokmi. Prvy majitel ju mal pred bytovkou, ale staral sa: Kazdych 10 tis. vymena oleja, filtrov, zimne letne gumy na vlastnych ramoch, jemne jazdil (90-120), v 70 tisicoch vymenil tlmice (neskor zistil ze zbytocne a problem mal s gumami). Auto doteraz (ma cca 175 tisic) nepotrebovalo servis okrem obligatnej manzety na koleso (nepreslo STK, oprava 200 Sk) a vymeny kvapalin. Jazdia na nom rodicia a jedina vyhrada je skorodovane piate dvere - tiez bezna choroba starsich feliciek (tato vyrobena 04/98).Priemerna spotreba 6-7 litrov.

Druhe auto som kupil pre nas ako 7 rocne s najazdenymi 42000 km. Problemy nemam, spotreba 6,4 - 6,8 l/100 km. Tech. zavady: obcas neukazuje kontrolka oleja pri startovani, vymenene cidlo teplomera (neukazovalo, oprava 175 Sk). Zatial prejdenych cca 3500 km bez zavad. Dufam ze mi vydrzi aspon tych 170 000 ako rodicom.. :-)
A este perlicka na zaver: Moje auto ma vyrobu 12/98 a na piatych dverach ani stopa po korozii a bolo takisto vonku 7 rokov dokonca na tom istom sidlisku ako auto ktore pouzivaju rodicia.. :-)

28.11.2005 | 22:04:22 | Robo Reagovat

RE: kratka Felicka

najazdit na tej pomste este do 170 000, vy ste teda masochista, za cenu toho vraku/rakve sa da kupit auto na urovni ktore vas nezrujinuje a pri otoceni kluca potesi...

16.08.2012 | 14:13:22 | Starý  | 217.31.38.* Reagovat

RE: kratka Felicka

Tak ono to není zase,až tak strašný auto.
Jako se služebním jsem s tím najezdil denně minimálně těch 80-100Km,jak kdy.Horší jsou delší cesty,sedět za volantem třeba 2hodiny je fakt peklo.Člověk vyleze celej polámanej,co se týče spolehlivosti tak v celku OK..nebylo tam skoro nic na polámání.
Ale jako soukromé auto bych to nechtěl,bohužel má více nedostatků jako kladných věcí.
Slabý motor,hlučnost,minimální komfort,bezpečnost na nic..apod.
Nemluvě o korozi atd..

16.08.2012 | 14:42:06 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE: kratka Felicka

Tak nevím, ale ono se za těch sedm let mnoho změnilo. Hodnotit auto s odstupem tolika let mi připadá dětinské. Příště zkritizujte žebřiňák tažený voly ...

14.01.2013 | 18:43:09 | Jirka  | 31.41.203.* Reagovat

Tomu se říká smůla! Znám 8 lidí, co mají 8 Felicií (3 kombi) a až na nějaký drobnosti si nemůžou stěžovat (spolehlivost-co se týče jízdních vlastností nemluvím)

02.01.2005 | 22:14:36 | Lukáš Reagovat