Recenze Škoda Felicia Combi 1,9 D LX
“Levný ,praktický,a spolehlivý automobil.”

Autor recenze: Kovi (22 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:1896 diesel Stav km při koupi:133 387 km Stav km nyní:134 052 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 14 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5-5,5 l/100 km Vloženo: 6. 6. 2007

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120 /105/Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Samozřejmě, jako asi každý ojetý automobil. Mohu však zodpovědně říci, že se spíše jedná o tzv. "mouchy". A ty je třeba vychytat. Konkrétně se jednalo o uvolněný tlumič vibrací na pravé poloose, povrzávající klínový řemen a malou prasklinu na nádobce pro kapalinu servořízení.

Jinak sem s tímto vozidlem naprosto spokojen!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nedávné, ne příliš potěšující okolnosti (krádež předchozího automobilu) mě donutily, abych si pořídil nový, resp. ojetý vůz. Volba byla jasná, musela to být Škodovka. K mé dieselové Felicii Combi sem přišel docela náhodou.

Zprvu jsem se zdráhal koupit, neboť sem na dieselovou motorizaci neslyšel slova chvály. Jenže slovo dalo slovo a netrvalo dlouho a už jsem seděl uvnitř a kochal se čistým a zachovalým interiérem, obrovským zavazadelníkem ale i celkovým vzhledem, který napovídal, že tato dáma na tom nebude vůbec špatně.

Následně přišla chvíle pravdy. Nechal jsem si nastartovat motor. A........no řeknu vám, neznělo a nezní to tak špatně jak zlý jazykové tvrdí.... Motor naskočil na první krátké otočení klíčkem a samozřejmě bez plynu. Byl jsem naprosto uchvácen zvukem hladce běžícího dieselu bez sebemenších záchvěvů či kolísání otáček. Po tomto a následné zkušební jízdě se mé pochybnosti rozplynuly jako pára nad hrncem a s majitelem jsme si "plácli". Mám toto auto už skoro čtrnáct dní a až na výše uvedené mouchy jsem spokojen. Orientační spotřeba se pohybuje okolo 6-7l/100km město a 4-5,5l/100km mimo město.

Navíc dynamika mi přijde více než slušná. Když vezmu v potaz, že to byl vlastně první pokus s dieselem, myslím, že se tohle auto docela povedlo. Jak říkám, na sportovní jízdu tohle auto není, ale prakticky, úsporně a rozumně myslícímu řidiči tohle auto udělá velkou službu,hodně radosti a to vše za minimum peněz.

Velmi doporučuji všem, kdož chtějí levný praktický a nenáročný automobil!
Navíc pro všechny rejpaly, tohle auto sice není "raketa" ale 150 jsem pokořil snadno a stejně rychle jako kolega ve Felicii 1,3 MPi hatchback!!!!! Navíc maximum kroutícího momentu leží pěkně dole, o čemž si může Váš Tuning Car nechat jen zdát......a co to znamená?? Nemusím tak často řadit, jelikož tento motor má skvělý zátah i na 4. rychl. stupeň, při rychlosti 40 km/h.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Felicia

Vložit komentář

Nadávat umí ,každý blbec.:) Mě osobně přijde tohle auto ,jako podprůměr nesrovnatelný s konkurencí.Ale chápu ,že když měl předchozí auto Š105,Š120,a Favorita, že to bude pro něj velký rozdíl.Ale s osobní zkušenosti vím ,že pokud by měl v době ,kdy jezdil s Favoritem auto ze zahraničí ,tak by mluvil jinak.Protože většina ,aut i o něco starších, byla lépe zpracovaná ,komfortnější a kultivovanější.Když vezmu ,modely stejného roku od Opelu ,Peugeotu ,Renaultu ,Seatu atd.Tak byly někde jinde.Kdyby Felicie vyšla v roce 1992-1993.Tak by to bylo něco jiného,tak je strašně opožděná.:) Na normální ježdění stačí,ale není to nic ,co by třeba mě osobně oslovilo.

04.12.2011 | 13:55:53 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

Felca 1:9D

Přátelé motoristi!Jsem majitelem Peugeotu 3O6 break s motorem 1.9D.Najel Jsem s ním 315tkm a doufam,že ještě dost najedu.Moje předchozí auto byla právě Felda 1.9D.Mam radost z nadšení toho pána,který si ji ojetou koupil.Byl jsem na tom v roce 2000 stejně.Z Formana LPG jsem přesedl do naftové Felicie a užíval si.Nejsem žádný zavodník,dodržuju rychlostní limity a najezdím ročně 6Ot km.měl jsem ji od 16 do 280t km.moje spokojenost byla maximální.Za celou dobu provozu jsem neměl vážnou závadu.nikdy mě nikde nenechalo.měnil jsem jen opotřebené díly(destičky 2x,spojka 1x,tlumiče 1x,srř.díl výfuku 1x,zadní2x,akumulátor 2x,teplotní čidlo ventilátoru 1x) potrápil mě snímac uhlu nastaveni skrtící klapky,který,než koupit nový za 4000 kc,jsem překvapivě snadno opravil a to ve zn.servisu jsem dostal info,že je negozebiratelný,tudíž neopravitelný!!!také mi dalo dost přemýšlení,jak dotěsnit zaústění zpatečky oleje k čerpadlu posilovače řízení.Auto jezdilo v kontextu pořizovacích nákladů a nákladů na provoz báječně.Moje celkova spotřeba bzla 5.12 l/100km.Leto 4.6-4.8,zima 5.5-5.9.Souhlasím s názorem,že tento agregat je při zakladní udržbě a dodrém zacházení v podstatě neznicitelný.Olej jsem používal polosyntetiský 10W40,ale servisní interval jsem svévolně prodloužil ze 7.5 na 15 tis km a motoru to zjevně neuškodilo.při výměně jsem nalíval 5l oleje a Za 15 tiskm jsem nedoléval ani kapku.Navod připouštel spotřebu, až 1l na 1000km.Myslim,ye tady byl alibismus výrobce nesnesitelný.Takže,kdo takové auto nazýva šrotem,si zaslouží spíš soucit a lítost.Vžyt ale pánbůh ho ,má přece taky rád.tak všm,kdo tohle autíčko má,přeju hodně štastných km.

01.01.2008 | 23:43:31 | foglik Reagovat

RE: Felca 1:9D

Na diesli skrtiacu klapku? to som este nevidel

04.12.2011 | 13:24:55 | michal  | 188.167.107.* Reagovat

Jste kokoti všichni,a autor recenze je rapl s tragickou felinou!

22.10.2007 | 00:48:10 |  Reagovat

a pro všechny kdo by měli zájem o toto auto nebo se chtěli dozvědět aby se případně mohli rozhodnout..smažu tuto recenzi a nahradím jí aktualizací,s poznatky a zkušenostmi po čtyřech měsících provozu a 14900 km...samozřejmě stávající recenzi ponechám v té aktualizaci..jen ve zkrácene formě...

21.10.2007 | 22:40:16 | Kovi Reagovat

For STAN and GALILEO

Chlapi,díky za podporu,už jsem chtěl tuto recenzi smazat,protože už mě unavovalo číst ty žvásty,ale když jsem si přečet vaše příspěvky,došlo mi že kdyby auto opravdu stálo za prd nikdo z těch rádoby všeználků o něj ani nezavadil! Takže asi nebude tak špatný....jak tvrdí. TAkže víteco? Jezděte si ve svých Ferrari,Lamborghini,Pagani,Porsche...atd. a Já si budu jezdit ve své plesnivé,hnusné,líné ......feldě a dál vás budu srát:)

21.10.2007 | 22:32:18 | Kovi Reagovat

To anonym co mi napsal traged

Traged jsi tady jedine ty! Asi jsi negramot,nebot pokud bys uměl číst ,dozvěděl by ses, že nejsem z toho auta vyplesklej a nevychaluju ho ostatním! Říkám jen,že jiné auto si nemůžu dovolit a že mě naprosto vyhovuje pro svou jednoduchost a dostupnost nahradních dílů. Bohužel se mi stalo,že auto ,ačkoliv hnije,najelo od te doby co ho mám cca 4 měsíce,cca 14900 km bez jediné sebemenší závady a tudíž se asi v továrně povedlo! A to zřejmě typy jako jsi ty strašně sere! Takže příště si radši přečti pořádně co kdo píše a pak reaguj ty DEBILE!!! slíbil jsem si že nebudu sprostej,ale u tebe to jinak nejde,ubožáčku!

21.10.2007 | 22:17:59 | Kovi Reagovat

Stan

Naprostý souhlas!!! Sám sem si třeba koupil zcela nový vůz střední třídy, ale ani náhodou by mě nenapadlo kritizovat někoho, kdo je spokojený s ojetou Felícií-proč ne, krám to rozhodně není a je to dobrá ekonomická volba. Přeji autorovi recenze silné nervy s určitými rejpaly a také ať auto dobře slouží!!!

12.10.2007 | 20:51:43 | Galileo Reagovat

For Radimes

Vento není vůbec špatný, ale hnije taky, sice pomaleji než felicie, ale bohužel vento nemá pozink. Ty vaše příspěvky, co někteří píšou, jsou fakt sprostý. Ať si každý koupí co chce, sám musí vědět, jaké auto a s jakým motorem mu bude vyhovovat. Jsou borci, kteří jsou spokojeni s favority a vědí proč, tak proč ne s felicií? Věřím tomu, že kdyby tady někdo chválil poršáka, tak se ozve zase nějaký kokot, který to nebude moci rozdejchat a napíše, že pisatel je vůl a koupil sračku. Fascinují mě Anonymové, co ví o autech prd, jen tady píšou věci z doslechu, šašci.Tyto recenze by měli sloužit k tomu, aby ti, co si auto již koupili, věděli na co si dát pozor a na co zaměřit údržbu apod. a ti, co uvažují o autě, se dověděli o modelu co nejvíce a mohli se rozhodnout. Někdo chce závodit, někdo v klidu jezdit. Ty klidnější mám radši. Proč se opírat do borce, kterej koupil blbě? Stanou se horší věci a jeho zkušenosti jsou, myslím, pro ty co hledají auto, daleko důležitější, protože jsou konkrétní. Ti, co píšou, jak je auto super a neměli jedinou poruchu jsou nezajímavý. Nedokážou nic o svém autě napsat, co se jízdních vlastností týče, motorů a dalších, aby si člověk mohl o autě, i když v něm nikdy neseděl, udělat představu a něco se dovědět. Z komentáře, že si někdo koupil kulatýho favorita se nikdo nic nedoví.Pisatel má asi slabší slovní zásobu. Ať raději napíše, pokud o tom autě neco ví, na co dávat bacha, jak jezdit, aby ušetřil a takový věci.Taková věta pobaví jen debila. Sorry, ale docela mě někteří začínáte srát.

12.10.2007 | 20:21:21 | Stan Reagovat

Ohledně pojištění se mrkněte sem.Takže dokonce 2100kč při max bonusu.
http://www.wuestenrotpojistovna.cz/upload/images/sadzobnik_POV_2007-02_web_1170315918.pdf

12.10.2007 | 19:24:16 |  Reagovat

A další tragéd si koupil kulatý fáčko,vždyť je to šrot felda a ty seš z toho vyplesklej jak z porsche tragéde!!!

12.10.2007 | 16:28:50 |  Reagovat

Pojisteni

Tak to by me zajimalo, ktera je to pojistovna a hned k ni pujdu a mohl bych to mit jeste za min protoze mam jen 1600 ccm... Za 3000 uz dneska nepojistis ani litrovy auto...

12.10.2007 | 15:07:26 | Honzik Reagovat

Pojistka

Ale díky segmentovaný pojistce by mi muselo bejt 60 a bydlet v Horní Dolní... :o)

02.10.2007 | 12:19:00 | KubikCv Reagovat

To ze je to 1,9D neznamena,že bude pojistka velká.U jedne pojišťovny se myslím vlezeš i do částky 3000kč.

02.10.2007 | 11:25:24 |  Reagovat

Diesel

Nemám nic proti Feldě ani motoru 1.9 D .. spotřeba taky pěkná...ale nepodporujte mýty že diesel se vyplatí...opticky ano...že jezdíte za 5 ale na pojistce a servisu je to jiná.
Diesel opravdu nad 35tisíc km ročně :o)
Jinak hodně šťastných km

02.10.2007 | 10:46:32 | KubikCv Reagovat

Nevím no.......

Taky jsem uvažoval o koupi Felicie diesel ale naštěstí jsem si koupil Vento v TDI. Felda je slabá a hlavně.....HNIJE!!

02.10.2007 | 10:37:36 | Radimes Opava Reagovat

rejpalum

chudak majitel, docela ho lituju...myslim,ze neni zapotrebi nekomu takhle auto schazovat...at je to jakekoliv auto!!! chce to trochu respektu a ohleduplnosti!! auto sice rezne a neni nejvykonnejsi a nejrychlejsi a nejtissi a nejlevnejsi a ja nevim co se vam vsechno jeste nezdalo...ale to snad neznamena, ze se pustim do takovych nehoraznych nadavek atd...ne??!! nazdar

08.09.2007 | 23:40:56 | jandik.n Reagovat

To Honzik

No záleží na tom jak pracuješ s plynem,páč tohle auto není drobek a potřebuje trochu rozjet,ale záleží na tom jak ho rozjedeš..svůj díl na spotřebě má i to v jakém stavu sou vstřikovače, olej,air filtr a další.... nechci aby to vypadalo že se vytahuju to chraň bůh,ale když chci dá se jezdit i za slabejch 4,5 litru a při trochu svižnější jízdě není problém těch 5,5-6 litrů...což myslím si na tak "zastaralý agregát" je slušná spotřeba....samozřejmě hodně záleží na oněch dílčích faktorech jež sem popsal výše... mě samotnýmu taky chvilku trvalo než sem se tímhle motorem naučil,ale dá se to...Moje motto ,jež platí i na silnici je :Ich rase nicht, ich fliege tief! (Kdo si přeloží pochopí proč mi tento motor vyhovuje:))

28.07.2007 | 19:16:37 | Kovi Reagovat

Proti felicii nic nemam...

Znam lepsi auta nez je felici, ale na to od auta ocekavam to bohate staci. Felicie je sice uz stare relativne stare auto, ale provozni naklady jsou nizke a je i spolehliva. Vlastnim 1,6 kombi z roku 97, najeto lehce pres 200tkm a zatim jen vymena ramen,tlumicu a spojky, takze pohoda.
Jen kdyby to tolik nerezlo....Ale ten diesel, se mi moc nelibil... pripomina mi to 120, je to liny a spotreba taky neni nic moc, kdyz od toho clovek chce aby to trochu jelo...

24.07.2007 | 21:28:05 | Honzik Reagovat

To Anonym

Při předjíždění s Fedlou 1,9d ,zvláště s kombajnem ,je třeba si hlídat otáčky a umět podřadit.Pokud totiž podřadíš příliš brzy na 4. otáčky stoupnou k cca 3000 (při 90-100km/h) a motor už postrádá patřičný zátah,takže nezbývá než zpátky 5. a počkat znovu na vhodný okamžik.Chce to cvik aby člověk mohl bezpečně předjíždět pokud je v proťáku auto. Tohle auto opravdu není závodák,jede i 160 ale chvíli mu to trvá....Pro opravdu nenáročného řidiče stačí,ale kdo chce trochu živosti musí hledat jinde...Peugeot 306 s komůrkou vřele doporučuji a HDi? to už je třešnička na dortu. Takže pokud chceš živější auto jdi do Peugeota.

29.06.2007 | 10:20:50 | Kovi Reagovat

Co třeba ještě Marea JTD? Je to taky common-rail, jako HDi. V cenové relaci kolem 150.000Sk se dají najít pěkné kousky a servis je levný. Mareu jsem měl a v pohodě.

28.06.2007 | 19:33:59 | Radek Reagovat

to anonym:

Hlasuju všema deseti pro Peugeota. Rozdíly tam jsou obrovské a hlavně motory snad ani nesnesou srovnání - papírové hodnoty jsou vedlejší (47 vs. 66kW). V reálu jsou rozdíly naprosto propastné. A životnosti HDI bych se při používání kvalitní nafty tolik neobával. Nevím proč by nemohl posloužit pro každodenní dojíždění do práce a pro občasné delší jízdy.
Nutno dodat, že 306ky se prodávaly i s komůrkovými diesly (s turbem a bez) a porovnání s nimi by bylo více na místě. Ale i hladká 1.9 od Peugeotu je mnohem lepší vež obdobný agregát od VW a 250 000 km zvládne bez problémů.
A jak je to s porovnáním akcelerace favorit (jakákoli verze) vs. felicia d? Inu vyzkoušejte si jízdu na vlastní kůži - a pozor na stodvacítky.

28.06.2007 | 17:59:58 | Chiquita Reagovat

Porovnanie

Nasiel som tuto kratku recenziu.
V sucasnosti som majitelom Favorita 135L, r.v. 1990. Pravda je taka, ze na to, aky bol zachovaly, som do neho este potom vrazil dalsich X korun.
V sucasnosti sa obzeram po niecom uspornejsom, lebo musim najazdit 60km denne a to robi do mesiaca tak 4000Sk.
Samozrejme, ze nemam na nove auto, pozeram sa po modeloch tak do 160 000 SKK.

Cestou som zavadil o par technickych platkov ohladne Favoritov, Felicii a Peugeotov 306. Pricom u Felicii a Peugeotov ma zaujimali prave naftove modely.
Tak napriklad taky motor 781.135 u Favorita ma nasledovne udaje (karburatorova verzia):
Vykon: 42kW
Spotreba:
Mimo mesto 5,5L
Kombinovana 7,3L
V meste 8,2L
Po dvoch rokoch jazdenia na tomto aute som dospel k zaveru, ze je zivy a dobry na rychlostnych stupnoch 1,2,3, stvorka sa este da pri pomalom predbiehani, ale ak treba predbehnut ze hned, tak do trojky.

K tomu som si pozeral udaje o Felicii 1,9D:
Výkon: 47kW
Spotreba:
Mimo mesto: 4,8L
Kombinovana: 5,5L
V meste: 7,7L
Pravdupovediac, tu ma zaujima to, ze tento motor, nakolko je to hladky diesel s komorkovym vstrekovanim, by mal byt prakticky neznicitelny a ak si zozeniem Feldu r.v. po 1999, cele auto by nemalo mat problem tvarit sa seriozne asj po najazdeni takych 250 000km. Samozrejme kupa do 100 000km.
Ako je to vlastne so zivostou/vykonom tohto auta, absolutne netusim. Najma v porovnani s Favoritom. Favorit ma asi 1290kg, Naftova Felicia hatchback 1450kg. Napriklad by ma zaujimali situacie, ako idem za Aviou 80km/h, 5.stupen a teraz vidim autobus oproti v takej vzdialenosti, ze ked na Facku podradim a dupnem na to, nie je problem to stihnut... Ako na toto reaguje hladky naftak? Ma pozadovany vykon aj na aktualne zaradenom stupni alebo mi skratka nepomoze ani podradit? V dnesnej hustnucej premavke v okoli Bratislavy mi takyto naftak pride troska tazkopadny, ale pravda je taka, ze som na nom este nejazdil. Moze mi niekto poradit?

Cena takejto Felicie sa u nas pohybuje okolo 80-90 tisic, r.v. 2000, novsi model. Trapne ponuky okolo 120 000 samozrejme preskakujem.
Samozrejme, ze tu sa da ratat s tym, ze skodovku ma kopec ludi, da sa lacno opravit (viem to - Facko davam do opatery jednemu dochodcovi, co ho vzdy da pekne dokopy sa nehorazne ludovu cenu a vravel, ze s feldami rovnako nema problem).

No a ako na zaver si dame jeden zaujimavy bonbonik. Peugeot 306 2.0HDi.
Toto auto a najma ten motor, ma zaujalo hned na zaciatku badania. Ceny sa pohybuju tak okolo 150 az 190 tisic. Drahsie uz nema zmysel.
Ide totiz o turbo, s HDi technologiou, co sa prejavi na spotrebe.
Udavane parametre:
Vykon: 66kW (hatchback ma cca 1300kg, t.j. moze byt celkom zive auticko)
Spotreba:
Mimo mesto: 4,3L
Kombinovana: 5,4L
V meste: 7,2L

Otazka je hned na zivotnost takehoto motora, ked chcem auto pouzit aj na kazdodennu dopravu do prace, ale aj obcasne dalekonosne jazdy po Slovensku. Na tieto je Favorit zracom cislo 1 a pri 130tke na dialnici je to nieco hrozne.
Viem, ze u tohto auta treba najst cokolvek, len nie Peugeotacky original servis a aj tak je to pomerne drahe. Rad by som vsak vedel, ako porovnat nasledovne polozky: Ekonomika(spotreba,servisy)/zivost auta/cena auta/poistka.
Havarijne poistky na Peugeoty patria este k tym lacnejsim.

Dakujem za akekolvek napady.

28.06.2007 | 16:39:28 |  Reagovat

Co to řešíte felicie je prostě šrot!

3

23.06.2007 | 10:55:33 | k Reagovat

Už dost !!!

Začíná to tady nabírat takový divný směr.

12.06.2007 | 19:08:43 | Skalda Reagovat

Felicií 1.9D nás kdysi vozíval kolega z práce, myslím že tuto recenzi by schválil. Měl takový styl jízdy cihla na plynu, auto bylo vcelku živé i se čtyřmi lidmi. Tvrdil, jestli si dobře vzpomínám, že i tak má spotřebu kolem pěti litrů. No benzínový motor 1.3 by možná byl živější - při obsazení jedním člověkem, za cenu vytáčení do otáček, s tím spojeného vyššího hluku a určitě dvojnásobné spotřeby. Když jsem s ním jel naposled, určitě měl najeto přes 200tis. km. Pružný motor ocení myslím si každý řidič, nechápu takové příspěvky stylu kup si automatickou převodovku když se ti nechce řadit.

12.06.2007 | 18:28:27 | miracek Reagovat

No, podle katalogové ceny, mimochodem 49.000kč, to vyjde cca na 2.000kč ročně absolutně se vším. To nejsou zase tové love.

12.06.2007 | 14:13:20 | Radek Reagovat

A ty si snad myslíš, že někdo si bude platit havarijní pojištění, když má 10 let starou Felicii?


Jinak jestli se autorovi recenze nechce řadit, tak mu doporučuju zakoupit automat.

12.06.2007 | 12:55:00 | bouřlivák Reagovat

Jinak u České podnikatelské se nedivím, že je to na pendrek. Při koupi vozu nebyla jiná možnost, ale hned za 2 dny jsem ji zrušil. Jinde jsou evnější a nabízí víc, to mi věř.

12.06.2007 | 12:12:37 | Radek Reagovat

Zdůrazňuji, že se jedná o asistenční služby k HAVARIJNÍMU pojištění, nikoli k povinnému ručení. Čili obsah plnění se může lišit.

12.06.2007 | 11:18:38 | Radek Reagovat

Tak to máš asi špatnou pojistku. Zdarma je příjezd, práce, eventuelně odtah (do 50km v ČR). Při kolapsu baterie jsem využil. V praxi to bylo: příjezd (byli na místě do 15min), odhalení příčiny, montáž nové baterie (Varta Blue Dynamic 55Ah). Cena: 1700kč (+100kč jsem mu dal od cesty). Na netu jsem se koukal na cenu té baterie a byla ještě o 200kč dražší, než od ÚAMK.

12.06.2007 | 11:16:38 | Radek Reagovat

to radek

asistenční služby znám,zadara máš jen odtah do servisu a nějakou nepodstatnou slevu na díly,jinak všecko zacvakáš...a jestli si myslíš že ne tak si bláhovej:)

12.06.2007 | 10:25:12 | Kovi Reagovat

To nemá cenu.Ale do ksichtu radši plivej,na plyvej

12.06.2007 | 08:56:58 | mozilla Reagovat

To Kovacs

ASISTENČNÍ SLUŽBY jsou super věc, znáš?

11.06.2007 | 20:33:26 | Radek Reagovat

To Mozilla

Netvrdím tu že tahle felda je nejlepší kousek a nic jinýho lepšího neexistuje. To sem ani nikdy nenapsal,asi někteří neumějí číst. Já jsem jen napsal,že mě překvapilo tohle auto jako celek,netvrdím že je nejbáječnější a nepopírám,že existujou mnohem lepší auta, jen říkám,že nevzdory tomu co se obecně ví,mi tohle auto nepřijde špatné(pro mě!!!!).Navíc nestálo zas tolik jak si mnozí myslí. A to že předchozí auta mám napsaný škodovky neznamená,že sem v ničem jiném nejezdil. Bral jsem to tak že mám napsat ty který sem vlastnil...kdybych měl napsat čím vším jsem jezdil tak by se to tam nevešlo. Navíc škodovky sem měl proto,že auto potřebuju převážně do práce a škodovku opravím kdekoliv i na silnici a za zlomek času než u modernějších a LEPŠÍCH aut,ne proto,že jsme patriot nebo podobný kraviny jen čistě kvůli tomu. Zas mě teĎ bude někdo chytat za slovo,že jestli je to i případ týhle feldy? částečně ano... To že někdo zpochybnuje můj řemeslný um je jeho věc,ale přál bych si ho jednou potkat na silnici až bude v nesnázích.plyvnul bych mu do ksichtu!

11.06.2007 | 20:31:05 | Kovi Reagovat

to kovasz

Nevím,proč si myslíš ,že jsem zaujatý.To že felicie byle od škodovky znouzectnost,přiznají i zarytí škodovkáři.Vývoj směřoval k fabii a octavii jako zlomu ve výrobě - kvalitativním i technologickým.To že auto nadměrně trpí korozí my snad vyvracet nebudeš - důvod je jasný,absence pozink ochrany.To že má nízké provozní náklady a snad i vysokou užitnou hodnotu ti taky neberu.Ale uvědom si,že se to vyrábělo do roku 2001 a srovnej to s konkurencí té doby - to je k smíchu.Pochopil bych to,kdyby to stálo polovinu,jako třeba dnes dacia,ale tak to nebylo.Nová felicie stála od 230 do 350 000 a platy byly rozhodně nižší.Takže se na to zkus koukat objektivně a ne JÁ mám todle auto,je nejlepší a všichni ste pitomci.Najezdil jsem s filckou 230 00 km za 8 let ve služební,tak si troufám posuzovat.Musím přiznat,že spolehlivost do 150 tisíc byla celkem slušná,pak se to zvrtlo.A poslední věc - felicie s tímhle motorem,který špatný není - se prodává hodně špatně,bazary to označujou přímo jako ležák,takže s tou užitnou hodnotou to taky není tak horký

11.06.2007 | 09:10:18 | mozilla Reagovat

To Kovacs

Nebudu reagovat na primitivní chování tohoto případu, pouze zkonstatuji fakta. Konstrukčně je Felicie vrak, to ví kde kdo. 10 let starý diesel se 130.000km je opravdu sranda. Servisní knížku vyrobím na PC za 10min, ale to autor recenze nemůže pochopit se svou mentální vybaveností, jakou tu předvádí. O tom, že posuzuje auto po 700km a řekne co a jak....sranda. Zkušenosti 22 letého floutka, který se považuje za automechanika o tom se zbytečné se vůbec pitvat.

10.06.2007 | 21:25:00 | Radek Reagovat

To mozilla

Víš co,na téma "kvalitní auto" bychom mohli vést sáhodlouhou debatu,ale kvůli Tvé zaujatosti to nemá cenu!

10.06.2007 | 20:03:46 | Kovi Reagovat

To Karel

to je recenze vole!!! Ne inzerát na auto!

10.06.2007 | 19:58:55 | Kovi Reagovat

Mě nasere jen iteligent...

Když se vám Škodovky potažmo felicie nelíběj a nesnášíte je...tak co sem do prdele lezete???!!! Nikdo na Vaše přiblblý kecy neni zvědavej ,je prostě hrst lidí (pro Vás idioti a pod lidi),kterejm se škodovky líběj a i vyhovujou...a to Vás zřejmě sere nejvíc....Já Vás mám v prd.....blbečkové

10.06.2007 | 19:57:15 | Kovi Reagovat

to Kovi

Sam moc dobre vis, co je Filcka za auto... protoze jsi automechanik. Nevidim duvod, proc bych si takove auto mel kupovat pro vlastni potrebu, protoze znam lepsi investice. Na kseft bych to pochopil (je otazka jaky kseft, chacha - mozna nekomu jako jsi ty). Kdyz nepotrebujes machrovat, tak sis mel koupit kolo a udelat neco pro svoje zdravi. Proti skodovkam nic nemam, ale snad i ten Favorit je lepsi nez 1.9D...

10.06.2007 | 10:33:42 | Sasek Reagovat

to kovi

Když napíšeš recenzi na takovou plečku jako je stará felicie, tak se prosímtě nediv těm komentářům!!!

10.06.2007 | 00:53:02 | karel Reagovat

mozilla

Radek napsal jenom toto:recenze po 700 km je blud -naprosto souhlasím,stočené km u felicie . nevím- u tohoto motoru je stejně jedno,ten tu bídnou kastli přežíje stokrát.Jinak souhlasím,koupit si felicii za ceny v česku obvyklé může jenom naprostej idiot.Nejde jen o image,ale i bezpečnost,pohodlí,komfort řízení,spotřebu atd.Nehledě na to,že ti to shníje před očima. A 22 letej mechaník mi nebude učit ,co je kvalitní auto

10.06.2007 | 00:43:26 |  Reagovat

re:Kovi

Děkuji

09.06.2007 | 21:46:10 | Tom Reagovat

To Radek

Ještě tohle si neodpustím....to že moje předchozí auta byly taky škodovky a že to byly typy který ,měl tvůj táta, když sis chcal do plen,to ze mě dělá nějakýho mrzáka,podřadnou rasu,nebo idota????
Víš co,já nemám na to a ani nechci mít nějakou nablejskanou káru zahraniční provenience...Neříkám,že mnohdy nejsou lepší ,jsou a je jich dost,ale mě to STAČÍ!!!!
Nepotřebuju si dokazovat ego metalízou, kilowatama a buhví čim eště. Já mám auto na ježdění a ne na machrování!
Mám sto chutí napsat co si o tobě myslím,ale řídím se heslem: Nesuď nebo budeš sám souzen, navíc Tvůj názor ti brát nebudu,páč ho k životu vůbec nepotřebuju!:)

09.06.2007 | 20:28:39 | Kovi Reagovat

Re TOM

Vidím,že jediným kdo pochopil to co jsem zde napsal,a o co tu jde, je opravdu jen TOM.

09.06.2007 | 20:14:36 | Kovi Reagovat

Rejpalům

Pro všechny rejpaly,jsem vyučený automechanik a částěčně se tím živím a kolem aut se motám od 13 let,takže můžu po 700 kilometrech říct co tomu chybí a co ne a za kolik to jede. Navíc pochybuju o tom, že pán vlastnící 2x fabia kombi a jednu Octavii II by měl zapotřebí stáčet tachometr: Navíc většina lidí právě při prodeji upozornuje na stav tachometru jako první,což nebyl jeho případ. A byl doložen serv. knížkou!!!! Takže je mi jedno že je mi teprv 22 a vám třeba 90...já vím svoje a vy mi mužete skočit do trenek vopičáci!!!!Kecat vám de ,ale ot je tak všechno§

09.06.2007 | 20:06:31 | Kovi Reagovat

Vysoká užitná hodnota není skutečná hodnota auta)ta je v tomto případě rovna ceně ve sběrných surovinách - ale tomu,co za to dostanu při případném prodeji.A škodovka se dá prodat v čechách víc než dobře.Můžu si o tom myslet co chci,ale je to fakt.Recenzovaný vůz patří ale k tomu horšímu,co v MB zplodili.Objednávka byla jasná - co nejrychleji diesla,tak tam šoupli 1,9 z golfa druhé generace a neřešili,že vůz na to není stavěný.Přetěžký motor likviduje přední nápravu,o zmíněné akceleraci nemůže být řeč.Samozřejmě proti předchozímu vozu,Š 120 akceleruje úplně vše.Samotný motor je ale legenda,prakticky nezničitelný,žere vše od fritovacích olejů po trafoolej,prostě v jednoduchosti bývala krása.K cenám servisů - felda je skutečně poslední škodovka,na kterou stojí všechno pár korun.

08.06.2007 | 18:02:26 |  Reagovat

V tom s tebou souhlasím,ale zase nebudu druhému říkat,že je blb,když si koupil tu Škodovku.

08.06.2007 | 16:02:49 | Tom Reagovat

Ale no tak lidi. Halo, proberte se. Za cenu predrazenejch starejch skodovek je spousta mnohdy lacinejsich zahranicnich aut. Nerikam, ze jsou bez investic, ale to ty starsi feliny a octavky taky ne.

08.06.2007 | 10:19:17 | reihensechszylinder Reagovat

Ještě něco.Autor recenze vás nenutí,aby jste rychle vstali od počítače a běželi si ihned koupit škodovku.Tak si nechte takové blbé kecy.Je mnoho aut a člověk ať si vybere to které mu sedí nejvíce a bude s ním spokojený.Ale tady už je fakt trend kdo si nedej bůh dovolí pochválit Škodu nebo světe div se být spokojený je magor a ostatní se mu to hned snaží vymluvit.

07.06.2007 | 21:36:57 | Tom Reagovat

Som síce priaznivcom Felície, ale motor 1,9D je fakt traktor, aj keby bol nový. . Už u nového auta mi jeho zvuk pripomínal 20 ročný Golf1 ( v nafte ), s 350 tisíc. km na tachometry.

07.06.2007 | 21:34:44 | neb Reagovat

re.bugy

Prvni si zjisti přesné ceny a pak si tady vyskakuj.To je jasné,že ceny v servisech jsou vysoké.Ale stačí zajít jinam a máš to o dost levnější a úplně to stejně.Vím o čem mluvím.V servise chtěli určitou cenu a jinde jsem za tu cenu měl ty součástky dvě.

07.06.2007 | 21:27:45 | Tom Reagovat

Jen houšť a větší kapky. Čím více řidičů bude spokojeno a nadšeno s auty typu felicia a čím více jich bude ochotných platit za ně nekřesťanské peníze, tím levnější a dostupnější budou auta kvalitnější a zajímavější.
Autorovi recenze přeji mnoho spokojených kilometrů.

07.06.2007 | 21:01:23 | Chiquita Reagovat

a este sa strachovat,kedy mi to šlohnu,pozrite sa na to,sama škoda ,vw,audi

07.06.2007 | 20:40:37 | bugy Reagovat

ono si ti neznalý totiž myslia,že kupim škodovku a budu ND lacne aj servis,vsetko dostupne,sučiastky kupim hned,netreba objednávať,to bolo asi pred 10 timi rokmi,servis drahý,mozno najdrahší,kamoš si tak kupil octavku SDI ,2000 ročnik,odišiel predný diel výfuku s kat.,nahradu-lacnú nerobia,najlacnejší nejaký šmejd za 9000,-sk,origo škoda -23 000 Sk,sú normálny?Tak si kupujte dalej Škodovky,akokeby ine auta neboly

07.06.2007 | 20:35:06 | bugy Reagovat

Ano, škodovka si drží hodnotu, ale ne že by takovou hodnotu skutečně měla, ale že sou lidi schopný za to ty peníze dát (ačkoliv to je nepochopitelné, škodovka ztrácí tímto svou jedinou výhodu a to nízkou cenu). V žádné jiné zemi si škodovky takovou cenu nedrží, což o něčem svědčí. (asi to tedy bude nějaká iracionální posedlost Ćechů škodovkami, což dost dobře nechápu, poněvadž auta, které tu v 80. letech nuceně tvořilo 80% vozového parku musí mít každý už plné zuby, kdo se na ty české silnice má dívat).

07.06.2007 | 16:37:27 | Sergej Reagovat

Ale jo!

Vzhledově super vozítko.
Každý masírovat svoje ego "super mega" autem. Taky bych zvolil škodovku. Jsou i lepší auta, beru, ale které jiná značka si drží pořád relativně vysokou hodnotu. Navíc škodovku můžete prodat kdykoli, to o jiných značkách asi říct nelze, navíc za dobrou cenu.

07.06.2007 | 15:59:49 | Dave Reagovat

Po 700km dělat nějaké závěry a hlavně zjistit spotřebu - NECHÁPU

07.06.2007 | 12:46:25 | pivánek Reagovat

Recenze psaná po necelých 700km to je fakt peklo. Na druhou stranu, když se podívám, v čem recenzent dříve jezdil, tak se nedivím, že čůrá.... . 10let starý diesel, který má najeto 130.000km (otázka kolikrát) to už se jen směji.

07.06.2007 | 07:06:13 | Radek Reagovat

150km/h

Nemělo to vyznít jako, že se chci chlubit. Jen jsem chtěl sdělit , že je této rychlosti schopná. Možná to nejelo přesně 150, řídil jsem se tím co ukazoval tachometr.:)

07.06.2007 | 04:38:53 | Kovi Reagovat

Tys s tim jel 150...Tak to jsi borec

06.06.2007 | 23:35:45 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Felicia