Recenze Subaru Impreza 2.0 85kw
“Subaru je prostě Subaru.”

Autor recenze: Dušan (26 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:2.0ej20 Stav km při koupi:116 000 km Stav km nyní:158 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km Vloženo: 27. 1. 2007

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Subaru leone,mitsubishi colt 1.6 gti

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Musím popravdě přiznat,že všechno co s tim bylo jsem si udělal sam-při pomalé jizdě městem,kochajíce se krásnými ženami jsem vjel na pangejt..odnesla to guma a silentblok zavešení zadní nápravy,poslali mi celou sadu dobirkou za.1690kč. Good price.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tento vůz jsem kouplil před dvěma lety,by po známém(lékaři),krom klimi měl vše,el.okna,šibr,H.F.nokia.cd měnič,byly potřeba udělat brzdy,bylo videt že s ním nikdo moc nejezdil(zadni kotouče nebrzdily)tehdy to byla předvaděčka za 780tis.dostal jsem k tomu servisku(od Freye).prvni moje auto byla Škoda 120(ted to trochu nechápu)potom Subaru Leon,absolutně spolehlive s potenciálem velkého dělníka,těžko jsem se s ním loučil(odchod na vojnu).Nakonec jsem zůstal japonskym vozum věrný,naposledy to byl Colt dovezený z nemecka,232tisic najeto,po dvou letech na Jesenických cestách bylo potřeba udělat tlumiče,jinak bez poruchy.Takže zpět k Subaru - brzdy me stáli 5500kč i s deskami,a krom vymeny oleje,filtru a svícek jsem neudělal nic,spotřeba oleje cca4 deci na 10tisíc.

Spotřeba se pohybuje od 7.8 l ale není problém jet i za 15.(tankuju V-power,A opravdu je to poznat).líbi se mi motor boxer nepotřebuje otáčky aby jel,a vzhledem k nízkemu těžišti se chová velmi neutralně.takže se dá jet i se slušnou spotřebou...podvozek se mi zdá byt předymenzovaný,auto vyborně sedi,určite i díky stálému pohonu vsech kol v poměru 50:50 a taky díky velmi tuhé karoserii. a nesmím zapomenout na brzdy (kotouče na všech kolech)si myslím že bohatě vystihují potencial vozu Impreza.

Podvozek s nezávislým zavěšenim všech kol je velmi pohodlný,i při přejíždení koleji ve 100km/h :Zkusil jsem to same s Octavii při 80km a mužu řict že jsem měl plné ruce práce..Je to prostě jiné auto,ani 60cm čerstveho prašanu tohle auto nezastavi,nějaka louka,pole či sjezdovka ji neděla problem(mám kamarády kteři mě vždycky vyhecuji na nejakou vyjiždku..nebráním se :-).

Abych jenom nechválil,Impreza nema nouzovou kontrolku na rezervní množství paliva... Ještě bych chtěl přidat poznatek ze zimy ktera pravě začala,..Znáte to když se ráno probudíte a zjistíte že si budete muset proházet cestu...hrnul jsem 60cm sněhu před sebou,před sousedem s Fordem Mondeo který prostě v tomhle nemohl a koukal jak na Ufo.

Nemluvě o chudacich s FWD kteři si skracují cestu po silnici která se v zime neudržuje(kdo to zná mezi Vidlemi a Karlovou studankou ví o čem mluvím)..pak se modlí ve 2ráno k bohu aby jel někdo kolem a pomohl mu ze škarpy(nejak tak jezdím z práce)

A uplně na závěr-myslím si že,kdo poznal,ten ví..jednoduše řečeno špičková technologie,na kterou evropské vozy ješte dlouhou nedosáhnou,každopadně však vykoupené višší spotřebou a to z důvodu pořát a dokola zkoušet co tenhle vůz dokáže, kam vyjede a jak poslušně se chova na hrbolaté Jesenicke cestě..Se Subaru se na zimu teším jako malý Jarda.Je to jako droga natankovat a hurá na kopec..Tímto zdravím všechny co jezdí se krat4. Dušan Šalena Jeseník

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Subaru Impreza

Vložit komentář

Mám ji taky

Cus, mám naprosto stejný model, jen s klimou, ale zase bez okna... no... to je fuk... kazdopadne ma nalítáno 205tisíc a na tom autě to není znát. Je to fakt brko, koupil jsem ho na jaře a cekal pres pul roku na sníh...ale hned jak napadalo...aaach... :) jeste jsem si ani nezkusil poradne limity tohodle auta, ale co to dela na poli, nebo v kopcovitych zasnezenych serpentynach, to je fakt neskutecny. Jen jedna vec mi vadi, kdyz vezmu do auta vic nez 1člověka na fajnovou projizdku snehem, tak porad chytam spodkem... :-( Zere mi od 7,75 jak psal autor recenze (ČR-rumunsko-ČR (2000km) - přes 10 (svižná noha, městký provoz) do XXXXX těžko říct kolik to žere když vyjíždím Ecce Homo :) nebo blbnu v "terénu"))) :) Takže pohoda... snad jen ty ND, neda se sehnat nic moc v náhradě a originály jsou u všech znacek dražší, u Subaru jsou ale o dost kvalitnější když už. Příští kousek bych chtěl už něco s turbínou, třeba Forestera :) Doporučuju, je to bomba, srdcovka, každýmu komu jsem svý auto představil nebo půjčil byl nadšený (dokonce i řidič-KA :)))

16.01.2010 | 09:08:21 | Hobba Reagovat

Spojka

Ahoj , mam taky Subaru Imprezu 2.0 85 KW , ale r.v. 97 .
Chtel sem se zeptat , jak si na tom se spojkou ...? Ja uz ji mam na konci a moc se mi do vymeny nechce :)

24.09.2009 | 16:39:33 | Bukaj Reagovat

Další 2 roky provozu

Tak jsem se rozhodl po dalších dvou a púl letech přidat další poznatky..v roce 2007 březen jsem musel vymenit tlumiče.zadní vlhly..mel jsem na vyběr.monroe 10tis komplet.KYB na verzi GT za 14tis.rozhodl jsem myslim dobře..KYB..Dale to byly ložiska zadní napravy 5200kč sada 2ložiska 4gufera origo.po druhaku jsem nepatral.Vyměna je dost slozita.a časove naročna.nerad bych to dělal za rok znovu.(začalo to nevinně..menil jsem to asi po pul roce,zvuk pomalu zesiloval,vklidu jsem objednal,našetřil..).navíc jsem si to zpúsobil sam..sjezdovky.výlety..zálety..Proste jsem ten zadek moc nešetřil..stav tacho mam 187tis zmenil jsem práci,autem už ne jednou dvakrat do mesíce ale tydně 300-500km.spotřeba dlouhodobě 8.5-9l lkidna noha.bydlim v horach takže každa cesta je přes kopec,věřím ze bydlet nekde v doline dalo by se jet za deklarovanych 7.3l..ostatne cesta do chorvatska 7:75.poctivě meřeno.pří dodržování rychl, limitú..docela naloženo..v autě vše pořad funguje a svítí..Měnil jsem pravou hlavní žarovku. Subaru údajně používa stabilizatory napětí které chraní celou EL.instalaci.řídící jednotku a vše kolem..OLej dolevam jako tehdy 0.4l na 10tis..motor,převodovka suche bez uniku.mirna koroze v okoli spoje zad.naraz a blatníku..před zimou pujde poladit at to trochu vypada ..občas za studena (jednou za mesíc)se ozvou hydroštely ale stačí zdechnout.znovu natočit a přede jak kotě..olej Q8 10w40 je poměrně kvalitní..Shrnutí..za 5let provozu investice cca 27tis s prací.není to malo ami moc..ale ja to beru tak že slouží a krom běžnych vecí me nic netrápí..Otočím klíčkem a jedu..Za 130tis v roce 2003 to byla myslim dobra investice hlavně je to Funny car..do pohody i nepohody.chalupu.vylet louku....Do evropskych značek bych za tu dobu nalil myslim více peněz..Takže jsem se Súbou spokojen..sice nad sto km pronika mirny hluk od oken.ozíva se polsrovaní kolem neorig.stř.okna..ale vše po letech funguje mužu se na ní spolehnout a to je hlavní..

27.09.2008 | 22:34:26 | Šalis Reagovat

dotaz

Mel bych dotaz jak je to z cenami nahradnich dilu?v servise mi rikali ze se to pohybuje prumerne stejne jak u jinych aut ale take jsem nekde slysel ze bych se nedoplatil.

12.11.2007 | 04:03:48 | Radek Reagovat

AWD

Ahoj, tak s tím můžu jen souhlasit hurá do něhu. Mám VW Golf II Sincro (1,8 a to je málo r.v. 88 a to je ještě míň) Je opravdu zážitek když napadne sníh vezmete přátele a jedete po silnicích i nesilnicích jako PRVNÍ a potkáváte jen sypače, AWD nebo blázny, přál bych to zažít všem. Ani se mne ho nechce prodávat protože 4x4 !

29.09.2007 | 13:45:07 | Jeník Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Subaru Impreza