Osobní
Terénní
X
BMW
740
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 740 i Plná Výbava*REZERVACE! 169 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 740 i Plná Výbava*REZERVACE! V prov. od 1997, 276 895 km
Benzín, sedan/limuzína
4 398 ccm, 210 kW (286 PS)
     


Prodám BMW 740 740 d xDrive, 4X4, Automat 352 000,- Kč
BMW 740 740 d xDrive, 4X4, Automat V prov. od 2011, 251 399 km
Diesel, sedan/limuzína
3 000 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 xDrive Individual 379 900,- Kč
BMW 740 xDrive Individual V prov. od 2011, 244 800 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 740 i, Automat, Serv.kniha 404 000,- Kč
BMW 740 740 i, Automat, Serv.kniha V prov. od 2012, 179 261 km
Benzín, sedan/limuzína
3 000 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 iA, 268kW, DPH 599 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 iA, 268kW, DPH V prov. od 2014, 192 000 km
Benzín, sedan/limuzína
2 993 ccm, 268 kW (364 PS)
     


Prodám BMW 740 d  xDrive Limousine 230kW 623 150,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive Limousine 230kW V prov. od 2014, 183 000 km
, sedan/limuzína
     


Prodám BMW 740 D X-Drive,Mpaket 639 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 D X-Drive,Mpaket V prov. od 2013, 157 727 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 230 kW (313 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M PAKET LED 699 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
BMW 740 d xDrive M PAKET LED V prov. od 2015, 76 817 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 230 kW (313 PS)
     


Prodám BMW 740 d 235KW xDrive 1.MAJ ČR   3 849 000,- Kč
BMW 740 d 235KW xDrive 1.MAJ ČR 3 V prov. od 2017, 230 050 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M  LASER KEYLESS 1 379 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive M LASER KEYLESS V prov. od 2017, 38 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Zobrazeno 1-10 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »