BMW 740, prodám BMW 740, prodej BMW 740 - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
BMW
740
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 740 740 d xDrive, 4X4, Automat 350 000,- Kč
BMW 740 740 d xDrive, 4X4, Automat V prov. od 2010, 220 315 km
Diesel, sedan/limuzína
3 000 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M-Paket, Max.výbava 355 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive M-Paket, Max.výbava V prov. od 2011, 254 715 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 i 359 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 740 i V prov. od 2009, 230 400 km
Benzín, sedan/limuzína
2 979 ccm, 240 kW (326 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive*Výbava*Nez.Topení 366 666,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive*Výbava*Nez.Topení V prov. od 2011, 259 125 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 740 d xDrive, Automat, 225kW 420 000,- Kč
BMW 740 740 d xDrive, Automat, 225kW V prov. od 2012, 235 802 km
Diesel, sedan/limuzína
3 000 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M PAKET  ČR 469 999,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive M PAKET ČR V prov. od 2012, 235 287 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 225 kW (306 PS)
     


Prodám BMW 740 Lxd*M*LASER*EX.DRIVE*H/K*CZ 1 099 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 Lxd*M*LASER*EX.DRIVE*H/K*CZ V prov. od 2016, 101 760 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 Ld*xDrive*M-PAKET*H/K*CZ 1 339 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 Ld*xDrive*M-PAKET*H/K*CZ V prov. od 2018, 93 085 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive M  LASER KEYLESS 1 379 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive M LASER KEYLESS V prov. od 2017, 38 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d,xD,možnost nájmu 1 477 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d,xD,možnost nájmu V prov. od 2016, 104 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 998 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive Mpaket 1 790 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive Mpaket V prov. od 2019, 52 000 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive Sedan 3 235 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive Sedan V prov. od 2021, 1 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 250 kW (340 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive Sedan 3 252 400,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive Sedan V prov. od 2021, 1 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 250 kW (340 PS)
     


Zobrazeno 1-13 (z celkem 13)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »