Osobní
Terénní
X
BMW
8
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 8 M850 HARMAN/KARDON CARBON CORE 1 933 333,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 8 M850 HARMAN/KARDON CARBON CORE V prov. od 2018, 59 000 km
Benzín, sportovní/kupé
4 998 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Prodám BMW 8 5,6 850 CSI 280 kW 1. Majitel 1 999 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
BMW 8 5,6 850 CSI 280 kW 1. Majitel V prov. od 1992, 146 800 km
Benzín, sportovní/kupé
5 576 ccm, 280 kW (381 PS)
     


Prodám BMW 8 M850i xDrive  Coupé - Záruka 2 055 790,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 8 M850i xDrive Coupé - Záruka V prov. od 2018, 39 023 km
Benzín, sportovní/kupé
4 395 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Prodám BMW 840 d Gran Coupé xDrive aut. M 2 100 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 840 d Gran Coupé xDrive aut. M V prov. od 2020, 46 790 km
Diesel, sportovní/kupé
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 8 M850i,390kw,xDrive,laser 2 165 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 8 M850i,390kw,xDrive,laser V prov. od 2019, 55 000 km
Benzín, sportovní/kupé
4 395 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Prodám BMW 8 3.0 d 2 300 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 8 3.0 d V prov. od 2020, 16 942 km
Diesel, sportovní/kupé
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 8 M850i B&W Carbon 5L-Záruka Top 2 399 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 8 M850i B&W Carbon 5L-Záruka Top V prov. od 2019, 34 455 km
Benzín, sportovní/kupé
4 395 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Prodám BMW 840 xd M Coupé H/K Laser Záruka 2 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 840 xd M Coupé H/K Laser Záruka V prov. od 2020, 170 km
Diesel, sportovní/kupé
2 993 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám BMW 8 M850i  Coupe možnost nájmu 3 700 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 8 M850i Coupe možnost nájmu V prov. od 2021, 5 900 km
Benzín, sportovní/kupé
4 395 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW - historie značky auta

BMW je německý výrobce automobilů a motocyklů. BMW je mateřskou společností automobilek Mini a Rolls-Royce. BMW vznikla v roce 1916 a zpočátku vyráběla letecké motory. BMW se angažuje v motorsportu např. ve Formuli 1. Vozy BMW mají charakteristický tvar chladiče.
Bayerische Motoren Werke AG, známé pod zkratkou BMW, je německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. U zrodu společnosti stáli dva zakladatelé, Karl Rapp (1882 - 1962) a Gustav Otto (1883 - 1926). Mezi důležité osoby patřil také Franz Josef Popp, který byl nápomocný rozvoji společnosti od roku 1916. Později, po založení BMW AG se stal jejím generálním ředitelem a na tomto postu setrval až do roku 1942.
Karl Rapp byl inženýr, který založil v roce 1913 společnost Karl Rapp Rapp Motorenwerke, specializující se na výrobu leteckých motorů. Po vypuknutí první světové války začala Rappova společnost dodávat letecké motory pro rakouskou armádu. Kvůli technickým problémům však hrozilo, že o tyto zakázky příjde. V té době do společnosti nastoupil mladý konstruktér leteckých motorů Max Friz, který předtím pracoval u Daimlera. Ten během několika málo týdnů navrhl nový letecký motor, který s řadou technických inovací předčil jakýkoliv jiný německý letecký motor. Později tento motor získal světovou proslulost pod označením BMW IIIa. V roce 1917 došlo k ukončení spolupráce společnosti s Karlem Rappem a společnost byla přejmenována na Bayerische Motorenwerke GmbH.
Gustav Otto, syn majetného vynálezce čtyř-taktního spalovacího motoru, byl průkopník letectví v Bavorsku. Létal, spolu s několika dalšími piloty na strojích vyrobených ze dřeva, drátů a plátna. Také díky jejich úsilí se letectví rychle transformovalo na nový průmyslový obor, který byl životě důležitý také pro vojenské účely, zejména po vypuknutí první světové války. Gustav Otto byl od roku 1910 držitelem německé pilotní licence s pořadovým číslem 34. Ve stejném roce zřídil v Mnichově továrnu na výrobu letadel. Továrna však měla problémy s kvalitou a tak byla v roce 1916 odkoupena konsorciem bank a firem a přetransformována na Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW).
BMW - historie značky auta (dokončení článku)  »