Osobní
Terénní
X
Fiat
Qubo
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat Qubo 1.4 i tažné 59 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Qubo 1.4 i tažné V prov. od 2009, 181 000 km
Benzín, mpv
1 360 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Fiat Qubo 1.4i KLIMATIZACE, LPG 109 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Qubo 1.4i KLIMATIZACE, LPG V prov. od 2011, 189 094 km
LPG (plyn), hatchback
1 360 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Fiat Qubo 1.4i KLIMATIZACE, LPG 109 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Qubo 1.4i KLIMATIZACE, LPG V prov. od 2011, 189 094 km
Benzín, hatchback
1 360 ccm, 54 kW (73 PS)
     


Prodám Fiat Qubo 1,4 Active 1.majitel CZ 155 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Fiat Qubo 1,4 Active 1.majitel CZ V prov. od 2016, 93 500 km
Benzín, kombi
1 360 ccm, 57 kW (77 PS)
     


Prodám Fiat Qubo 1,4 Plus  8v 77k 269 900,- Kč
Fiat Qubo 1,4 Plus 8v 77k V prov. od 2019, 29 100 km
Benzín, sedan/limuzína
1 368 ccm, 57 kW (77 PS)
     


Zobrazeno 1-5 (z celkem 5)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat - historie značky auta

Fiat je největší italská automobilka a 6. největší výrobce aut na světě. Fiat se proslavil v poválečném období výrobou malých vozů. Fiat má výrobní závody v Brazílii, Argentině a Polsku. V minulosti spolupracoval Fiat, bez ohledu na politické rozdíly, např. se sovětskou Ladou.
Počátky automobily Fiat spadají do devadesátých let 19. století, kdy po automobilových závodech v roce 1895 část účastníků závodu dospěla k přesvědčení, že je čas v Itálii založit továrnu na výrobu aut. Dne 1. července 1899 vznikl projekt devíti osobností, které podepsali smlouvu o založení společného podniku v Turíně, do něhož vložili celkem 800 000 lir.
Prezidentem společnosti se stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli, ten byl ve většině případů skutečným hnacím motorem nové společnosti. Společnost původně pojmenovali "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili – Torino", ale název se většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, a to F.I.A.T. Z této zkratky se postupem času stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo.
Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli. Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány. Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.
Fiat - historie značky auta (dokončení článku)  »