Fiat Ulysse, prodám Fiat Ulysse, prodej Fiat Ulysse - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Fiat
Ulysse
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat Ulysse 2,2JTD 7míst 6rychl. 49 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Ulysse 2,2JTD 7míst 6rychl. V prov. od 2003, 220 530 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2,0JTD 7míst klimatronic TOP!!!! 54 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Ulysse 2,0JTD 7míst klimatronic TOP!!!! V prov. od 1999, 149 303 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2,0 JTD 80Kw 54 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Ulysse 2,0 JTD 80Kw V prov. od 2004, 290 954 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2.0 16 V 55 000,- Kč
Fiat Ulysse 2.0 16 V V prov. od 2002, 232 001 km
Benzín, mpv
1 997 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2.2 JTD 94kW Klima,Navi,DPH 59 500,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Fiat Ulysse 2.2 JTD 94kW Klima,Navi,DPH V prov. od 2005, 180 800 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Reklama

Prodám Fiat Ulysse 2.2 JTD 64 000,- Kč
Fiat Ulysse 2.2 JTD V prov. od 2004, 217 194 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2.2JTD*94KW*AUTOKLIMA*7MÍST* 69 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Ulysse 2.2JTD*94KW*AUTOKLIMA*7MÍST* V prov. od 2003, 245 868 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2.2JTD 94kW Navigace 75 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Ulysse 2.2JTD 94kW Navigace V prov. od 2004, 199 000 km
Diesel, kombi
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2.2 JTD *AUTOKLIMA*ASR* 79 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Ulysse 2.2 JTD *AUTOKLIMA*ASR* V prov. od 2006, 216 000 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 94 kW (128 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 2,0 JTD 99 000,- Kč
Fiat Ulysse 2,0 JTD V prov. od 2005, 202 678 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 80 kW (109 PS)
     


Prodám Fiat Ulysse 151 238,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Fiat Ulysse V prov. od 2008, 147 000 km
Diesel, mpv
2 179 ccm, 125 kW (170 PS)
     


Zobrazeno 1-11 (z celkem 11)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat - historie značky auta

Fiat je největší italská automobilka a 6. největší výrobce aut na světě. Fiat se proslavil v poválečném období výrobou malých vozů. Fiat má výrobní závody v Brazílii, Argentině a Polsku. V minulosti spolupracoval Fiat, bez ohledu na politické rozdíly, např. se sovětskou Ladou.
Počátky automobily Fiat spadají do devadesátých let 19. století, kdy po automobilových závodech v roce 1895 část účastníků závodu dospěla k přesvědčení, že je čas v Itálii založit továrnu na výrobu aut. Dne 1. července 1899 vznikl projekt devíti osobností, které podepsali smlouvu o založení společného podniku v Turíně, do něhož vložili celkem 800 000 lir.
Prezidentem společnosti se stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli, ten byl ve většině případů skutečným hnacím motorem nové společnosti. Společnost původně pojmenovali "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili – Torino", ale název se většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, a to F.I.A.T. Z této zkratky se postupem času stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo.
Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli. Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány. Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.
Fiat - historie značky auta (dokončení článku)  »