Recenze Renault Megane Megane III
“Nádherný vzhled, dobrá výbava za slušnou cenu.”

Autor recenze: Milk (31 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,6 100k Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:900 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 6,3 l/100 km Vloženo: 22. 8. 2009

Hodnocení inzerátu: 11 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 105 Megane I

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Zatím žádné. Doufám, že tam nebudu v budoucnu častým hostem, jako se svým starým Meganem I. Jeho recenze je i na tomto webu.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Popis vozu

Vůz jsem koupil v Autoset Centrum Ostrava. Doporučuji. Ochotná paní. Dostal jsem doplňky za „15 000 Kč“, více níže. Nedoporučuji centrálu v Třinci. Neochota, žádná sleva...
Vůz měl najeto 5 Km s průměrnou spotřebou něco přes 30 l :)
Zvolil jsem si druhou verzi Expression. Nechtěl jsem brát nejlevnější socku Authentique. Připlatil jsem si automatickou klimatizaci s dešťovým a světelným senzorem a sklápění vnějších zrcátek. Motor jsem chtěl původně 1,4 TCe. Ale vzhledem k ceně, která byla vyšší o 50 000 Kč !!! jsem zvolil základní 1,6 100k. Další benzínový motor za příplatek 20 000 Kč se mi nezdál nějak lepší, co se týče parametrů. Interiér tmavě šedý. V autě nebyly koberečky. Nevím, proč se to teď nedává. Třeba Fabia ve verzi Sport to nemá taky. Asi se šetří.
Barva modrá Roy. Metalízu jsem moc nechtěl. Dost se za ni připlácí - 13 500 Kč. Stojím venku. Je to často špinavé a metalíza by pak moc nevynikla. Po letech to je pak po bocích otlučené od dveří jiných aut. To by té barvy bylo škoda.

Silné stránky

Dobrá cena a nabízená výbava. ESP a klimatizace v základu.
Vzhled!
Bezpečnost - tradičně 5 hvězd EuroNCAP a maximální počet bodů!!! Takové hodnocení 37 bodů z 37 má už jen Nissan Qashqai.
Karta místo klíče, tlačítko start. Paráda.
Zavazadlový prostor.
Kvalitní palubní deska z měkčeného plastu, pěkný vzhled. Digitální tachometr v kombinaci s analogovým otáčkoměrem. To moc aut nenabízí.
Dobré osvědčené ovládání rádia pod volantem.
Repro 4+2.
Rádio s CD, mp3 a vstupem na cinče.
Schránky v podlaze.
Směrovky ve zpětných zrcátkách. To mají většinou dražší verze a modely. Megane to má u všech výbav.
Boční plastové lišty. Většina aut to už teď nemá. Je třeba si to pak dokoupit.
Sklopná zrcátka. Dá se to nastavit, že se sklopí automaticky při zamknutí. Když pak odemknete, vložíte kartu, tak se odklopí. Nebo to jde vypnout.
Dešťový a světelný senzor. Funguje to spolehlivě.
Zamknutí při rozjezdu. Možnost deaktivování v osobním menu. Dvojité zamykání. Když zmáčknete dvakrát tlačítko zamknout na dálkovém ovladači, auto se uzamkne a zavře otevřená okna.
Rozsvícení a zhasnutí světel a na dálkovém ovladači.
Můžete si naklikat na levé páčce, jak dlouho má auto svítit, když jdete někam po tmě od auta.
Podélné a výškové nastavení volantu.
Dobré odpružení.
Docela zajímavé je, jak vám ukazuje u otáčkoměru, kdy máte přeřadit. Většinou to funguje spolehlivě. Pětku to chce už cca při rychlosti 60 Km/h. Sem tam mi to ukázalo i naopak. Třeba když jsem to rozjížděl na čtverku do kopce. No ale to je spíše tak pro zajímavost. Většina se tím asi řídit nebude, snad jen Baby :)

Slabé stránky

Zde bych zmínil hlavně málo místa pro spolujezdce a cestující vzadu. Spolujezdec má těsno hlavně u levého kolena. Palubní deska je zešikma. Když si udělá pohodlí, tak zase trpí ti vzadu.
Výhled z vozu je trochu omezený. Špatně je vidět hlavně přes zadní okno, jak je vidno z mých fotografií. Přes B sloupek vidět taky moc není. To bude ale asi u většiny aut. U Fabie to je podobné.
Dost mě dožralo, že není vůbec vidět, kolik je vody v ostřikovači. Musíte prostě dolévat pořád do plna, do plna a do plna. U Megane I jsem mohl aspoň trochu vidět mezi dveřmi u spolujezdce, kolik tam asi je. I když často tam nebylo vidět vůbec nic. Taky mi voda často došla, kvůli nemožnosti kontroly. U Megane III nevidíte nic. Moc to nechápu, proč to tak dělají.
Motor. Čekal jsem, že bude trochu tišší.
Řazení jde kapku ztuha. Prý se to časem rozchodí.
Známá poruchovost značky Renault (vlastní zkušenost).
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Posílal jsem e-maily po autosalonech Renault v okolí, zdali by mi nebyli ochotni dát nějakou slevu. Většina neodpověděla. Jiní, že se zase drží ceníku. Vedoucí prodeje vozů v Autoset Centrum v Ostravě mi hned napsala, že mi dá slevu 10 000, nebo 15 000 na doplňky. Vybral jsem si to druhé. I když to vyjde asi na stejno. Renault je hodně drahý, co se týče doplňků, ale i servisu. Vybral jsem si litá kola, k tomu šrouby, zadní zástěrky a gumu do zavazadlového prostoru. Vše jsem dostal, až na dva malé detaily. Aby prodejce ušetřil, tak jsem dostal místo originálních zástěrek v ceně cca 900 Kč, zástěrky neoriginální. A ještě guma do kufru měla stát 2 200 Kč od Renaultu. Dostal jsem samozřejmě jinou v ceně cca 800 Kč. Patrně si prodejce myslel, že si toho nevšimnu. Nic jsem neříkal. Měl jsem to jakoby zdarma.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 11


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

Megane III 1,6/74KW, benzín+LPG po 90 tis.km a 7 letech provozu

Mimo zatékání špatně namontovaným tažným zařízením je vůz dosud zcela bez závad. Po 5ti letech v cca 80 tis. km. měněny rozvody. Nevěřím pidifiltru oleje a servisní knížce, měním olej po roce nebo 15 tis.km /osvědčilo se mi i jinde/. Dtto zapalovací svíčky zpravidla po 40 tis. km. Od 41000km jezdí na LPG /sada od fy. ElpiGas/. Spotřeba LPG cca 8,25 l. na 100 km, benzínu cca 6,8./100 km (ovšem na něj vždy startuje a chvíli jede i provoz na LPG=zkreslení spotřeby). V r. 2016 měněna baterie /stará ještě držela, šla do veterána/. V 85000 měněny destičky na p. a z. brzdách. Vůz pohledově bez koroze. Drobné závady/údržba: 2x lepení dorazové gumičky na z. poličce pod oknem, 2x žárovka v denním osvětlení /obecně se žárovkami mají fr. vozy problém/, 1x sada stíracích lišt, 1x mazání závad z počítače, 3x nutnost srovnat mikro kontakt v elektronické kartě, 2x výměna knoflíkových baterií tamtéž, doplnění /za model z Octavie/ připevňovacích plastových matic podběhů kol,1x doplnění krytky zadního stěrače za ukradenou, výměna - viz výše - svíček Champion za lepší NGK, oleje a všech filtrů včetně kabinového /způsob a umístění tohoto filtru mohl vymyslet pouze zcela opilý inženýr.../.
PO 90 000 km, vyšší hlučnost výfuku /vypálený zevnitř/, volnější řízení (čepy? stabilizátor?), snížená účinnost tlumičů pérování /vůz díky LPG ztěžknul trvale o 32 kg.+LPG/, výrazné plechové zvuky při zavírání dveří řidiče, setřásání zadních oken o cca 1 cm (mechanicky stahovacích) = provoz na českých tankodromech. Při posunu sedadla řidiče problémy s fixací zvolené polohy (jemné kývání sedáku = nezapadá páka posunu do hřebene, neb je příliš konstrukčně dlouhá, z kulatiny nevalné kvality. Nutno rukou domáčknout. Přetrvává rez /od nového vozu/ na p. poloosách, neb výrobce kované poloosy nijak neošetřuje /galvanicky ani např. Komaxitem apod./. Jinak bez problémů. I přes shora uvedené auto doporučuji /nyní vyjíždí již Megane IV, uvidíme kvalitu "po krizi"/. Varuji před Megany III vyrobenými v Turecku ("můj" byl ještě ve Španělsku, což také není žádná super výhra, ale po dotažení některých detailů hned na novém voze je kvalita zpracování slušná).

12.02.2016 | 08:14:02 | vikýř  | 194.213.204.* Reagovat

RE: Megane III 1,6/74KW, benzín+LPG po 90 tis.km a 7 letech provozu

Díky, že jsi po tolika letech napsal takové shrnutí, paráda!

10.05.2017 | 15:19:06 | BobanHTP  | 131.207.242.* Reagovat

ještě k tej metalíze. měl jsi ji koupit, protože jsou dvousložkové a vydrží a neblednou

10.12.2010 | 07:49:33 | martin Reagovat

ahoj, kup si protihlukovou dečku pod přední kapotu a bude to lepší. když jsem stál v práci na parkovišti a kolegové to okukovali, tak až když jsem otevřel motor, tak zjistili, že to mám nastartovaný. jak jsi spokojenej s rádiem a reprem? já ho po týdnu vyndal a koupil sony a sony reproduktory. v servisu to namontovali a neuvěřitelnej rozdíl.

10.12.2010 | 07:48:20 | martin Reagovat

Megane - sleva 110.000Kč

Dobrý den, nevím co tu kdo píšete, je mi to v podstatě jedno kdo koho uráží, ale jen tak jsem při čtení recenzí narazil na tenhle článek, je pravda, že je to diskuze asi rok stará, ale pro ty, kteří nevěří na slevy, já poptal renault Megane LS Tom Tom (druhá nejvyšší výbava a navíc jsem chtěl digi. klimu a včetně senzorů, sklopné zrcátka, koberečky, zadní rozšíření a difuzor), u Renault Jih, v Hodoníně, odkud jsem tento rok bral už jeden vůz Renault a to Clio, výbava Expresion 1.5dCi, na to jsem dostal slevu jen 15tis. Kč, platba hotově, teď do firmy kupuju druhý vůz Renault a chci co největší možnou slevu, proto jsem poptal vůz i u Renaultu Pokorný v Brně, kde mi dali po obeznámení s konkurenční nabídkou slevu 110.000,- Kč a koberečky, difuzor a rozšíření blatníků zdarma, při financování Renault Finance, kdo nevěří, pošlete mail, klidně Vám přepošlu oficiální nabídku v pdfku.

10.12.2010 | 00:44:20 | Bobin Reagovat

pre Toma

Vasek alias Radek alias Alex, cize Tom, kde ste?
Napiste este nieco o svojej frustracii z toho Clia, celeho Renaultu a vlastne z celeho Francuzska.
Debilko.

07.05.2010 | 20:15:34 | Miky Reagovat

Alexovi

Vidim, ze Vašek alias Radek uz pouziva aj prezyvku alex. Vy ste ozaj strasny trtko.

10.04.2010 | 07:32:25 | Miky Reagovat

Ale kdeže

Kvalita Rendlu stoupá? A jaks na to přišel prosím tě? Každej ví že větších sraček na cestě nejezdí. Škodovku také nemusím, ale i na ni ztrácí Rencek tak 100 tisíc světelných let.

24.02.2010 | 22:25:50 | alex Reagovat

aaa

No rezenze zajímavá. Samozřejmě kvalita vozidel renault stoupá a to je dobře.. V poruchovosti dokonce válcuje i tu naši škodovku kde u škodovky je 6 vozidel poruchových oproti renaultu 4,2. Statistika ADAC jinak tady se psalo o slevách tak 50000 není problém 25000,- sleva při koupi dalších 20000 sleva při tom když si vezmete úver a když dá obchodník třeba 5000 tak jsem na 50000 žádný problém.. Jen nechápu proč to tak žerete

24.02.2010 | 22:04:50 |  Reagovat

Vašku, Vašku ...

Blá-blá-blá ... drísty, drísty, drísty. O ktorych "nehodlas nikoho donekonecna presvedcovat".

17.11.2009 | 09:29:58 | Miky Reagovat

Tak dost,

zatím jsem byl slušný, ale teď končím. Kdo si myslíš že jsi ? Pánbůh ? Nehodlám se zabývat zháněním tvého vozu za provizi, protože OPRAVDU nevěřím, že by jsi nějakou poskytl a absolovovat kvůli tomu kolečko u právníka se smlouvou a zárukami, včetně prověření tvé bonity a ev. složení peněz do advokátní úschovy opravdu nehodlám. Za tu dobu si svým podnikáním vydělám totéž bez zbytečných komplikací. Já jsem to auto za takový peníz usmlouval, každému , kdo nevěří a chce se přesvědčit tu kopii faktury klidně zašlu, ale dále se s tím rozhodně zabývat nehodlám, mám dost jiné práce, než se dohadovat s nějakým usmolencem. Pokud tomu nevěříš tvůj problém, donekonečna nikoho přesvědčovat nehodlám. A rozesílat e-maily do salonů, až půjdu za 4 roky kupovat nové tedy opravdu nebudu.

11.11.2009 | 14:07:29 | Vašek Reagovat

Vašku, Vašku ...

Aha, takze pan uz meni retoriku ... „Nikde jsem taky nenapsal, že takovou slevu můžeš dostat vždy, všude a na jakékoliv auto, ale mě se to prostě povedlo“
Dna 3. zari ste to mily Vasek totiz napisali TAKTO: Mne jen zarazilo, že jste rozesílal e-maily s dotazem, kde Vám kolik sleví, výsledek dle předpokladů málo nebo nic. Takhle se to totiž nedělá :-), chce to obejít pár salonů, "projevit zájem", pochlubit se , co nabízí konkurence a to i u jiných značek a prodejce se přetrhne, abyjste koupil u něho, ta sleva by pak ve Vašem případě dělala min. 50.000,- (je to přece jen nový model) věřte tomu. NA ZAVER k Vasim dristom len tolko, ze som Vam uviedol az TRI ZNACKY a ich konkretne modely. A na kazdy z nich som ponukol 10-PERCENTU ZLAVU pre Vas. Skutocnost, ze sa nezivite sprostredkovanim predaja ma ani neprekvapuje ani nezaujima. Podobne ako ma nezaujima nejaka kopia Vaej faktury. Co ma zaujima som popisal vo svojich prispevkoch nizsie. A pochopil som, ako urcite aj citatelia tejto diskusie, ze Vase taraniny su viac ako do neba volajuce.

11.11.2009 | 13:34:29 | Miky Reagovat

Jo,

opravdu nemám nic jiného na práci, než sledovat tvé příspěvky a deně sedět na autorecenzích :-)))). Nikde jsem taky nenapsal, že takovou slevu můžeš dostat vždy, všude a na jakékoliv auto, ale mě se to prostě povedlo :-). No a nakonec - neživím se zprostředkováním prodeje os. aut, mám svoji vlastní firmu a prodávám úplně jiný sortiment, ale pokud chceš zaslat kopii faktury pro nevěřícího Tomáše, napiš mi na a já ti pošlu kopii mailem. Nazdar.

06.11.2009 | 09:11:02 | Vašek Reagovat

Este jeden pokus, mily tom, alias Vašek alias Radek

Renault Megane 1,6/100 koni vo vybave Authentique sa k dnesnemu dnu predava za 10.790,- EUR. Pri Vasich taraninach o zlave, ktoru dokazete vybavit vo vyske 35,353535 mi ho predaju za cca 6.975,- EUR vratane DPH. Dajte mi konecne laskavo vediet, vy chytrak, KDE. Cakam tu na KONKRETNY vysledok Vasich dristov uz od 13. zari 2009!

06.11.2009 | 07:55:43 | Miky Reagovat

Takze mily tom, alias Vašek alias Radek

Ako to vyzera s tou ponukou? "Čas utíká jako jelen, jenž byl do prdele střelen". Precital som si vase okydavanie Renaultu na tychto strankach - kde sa len da. Zda sa, ze ste frustrovany z toho Clia navzdy. To je ale jedna vec, druha su dristy o zlave 35,353535 percent ...

26.10.2009 | 13:42:19 | Miky Reagovat

pre pána Vaška

Vobec neprovokujem. Naopak a sprostredkovatela Vasho typu uvitam – Ford Focus Wagon 1.8 Duratec 16V DOHC 92 kW / 125 k Collection X. Tu je cennik http://www.ford.sk//data/8-09//focus_0906.wx.pdf. So zlavou importera je cena 16.760,- EUR. Podla Vasich vypoctov mi to viete zohnat za 10.835 (zodpoveda to zlave 35,353535...).
Pri kupe Vam vyplatim 1.676,- EUR. Ale ak ste fakt taky dobry vyjednavac, ako sa chvalite – uprednostnil by som pri takejto dohode namiesto FORDu predajcu MITSUBISHI a model OUTLANDER 2.4 MIVEC 5MT 4WD 125 kW / 170 k. Vo vybave Invite za 21.990,- EUR, cennik je tu http://www.mitsubishimotors.sk/modely/cenniky/mitsubishi-outlander-cennik.pdf. Tesim sa na vzajomnu spolupracu.

03.10.2009 | 07:43:31 | Miky Reagovat

To se musím Vaška zastat, protože opravdu je možné vymrčet si slevu poměrně značnou u zcela nového vozu. U vozu za cca 330.000kč je možné udělat slevu kolem 50.000kč běžně. Pochopitelně mimo zn. Škoda. Prostě líná huba, holé neštěstí. V dnešní době stačí říct: "Neslevíte? Dobře, půjdu k dealerovi, který sleví.". Je nutné totiž obejít několik dealerů jedné značky, nechat udělat nabídku, nikoli tupě koupit v prvním salonu, kde nabídnout 10.000kč a jste v sedmém nebi, jak jste ušetřili.

29.09.2009 | 16:57:32 | Radek Reagovat

pro Mickyho

Sorry, ale nečtu to denně, tak mi to uniklo. Ta sleva byla ve Ford Charouz Hradec Králové, jestli chceš můžeš si tam zavolat, byla to funglovka (žádná předváděčka nebo ležák), ale ty stejně asi jen provokuješ co. Pkud budeš chtít zaslat kopii faktury, klidně napiš, komu se nelení tomu se zelení. C max 1,6 16V výbava Gen-X (319.900)+ metla + prodloužená záruka+koberečky(zdarma)+povinná výbava(zdarma)

29.09.2009 | 14:26:40 | Vašek Reagovat

Renshit

A jéje, nový majitel nového světového krámu. Nechápu jedno - sám v recenzi píšeš, že tvůj předchozí renault byl poruchový a přesto si koupíš jiného...to mně vážně hlava nebere. Nicméně ti přeji, aby jsi nezažil s touto značkou to co já. Chápu, že recenzent se chce pochlubit novým autem, no ale chlubit se Renaultem...úúúúúááááá...

29.09.2009 | 14:18:29 | tom Reagovat

C-Max za 320 / realita alebo DRISTY?

Mily pan Vasek, stale cakam Vasu ponuku 35,353535... percentnej zlavy z cennikovej ceny. 10 percent pre Vas plati, peniaze mam pripravene. "Čas utíka jako jelen jenž byl do prdele střelen ..."

29.09.2009 | 09:40:33 | Miky Reagovat

Pro Vašek

No nevím, jestli bych dostal slevu třeba 50 000 u auta, co stojí 340 000. Tomu nevěřím. Však to je celá marže prodejce. Možná ji mají ještě menší. Takovou slevu se dává na auto, co stojí dlouho v salónu, nebo to je lehce jeté jako předváděčka. Já si objednával přímo to, co chci. Na to vám moc slevu nedají. Třeba zaměstnanci Hyundai mají slevu JEN 8 % na svá auta a to s tím dělají denně.

13.09.2009 | 20:30:16 | Milk Reagovat

C-Max za 320

Mily Vasek,
ak mi dokazete zabezpecit u niektoreho predajcu FORD 35,353535... percentnu zlavu s ktorou sa tu chvalite, obratom, tzn. pri odbere vozidla vam vyplatim 10 percent - . Vopred dakujem.

13.09.2009 | 12:14:20 | Miky Reagovat

Pěkné

Sice jak psal kolega spíše popis nového vozu než recenze, ale to přece neva, autor jistě bude pečlivě doplňovat :-) . Takže k věci , ta metla je skutečně navíc, a pokud uvažujete, že za ty prachy může být něco jiného, je to a, já u 1. nového auta přemýšlel stejně. Faktem ovšem také je, že to zvedá následnou prodejní cenu a podle mne je ta metalíza také odolnější (např. v myčcce) než klasická barva. Co se kvality Renaultu týče, je to nošení dřeva do lesa, taky jsem jednoho měl, takže to už dál nemá cenu komentovat. Mne jen zarazilo, že jste rozesílal e-maily s dotazem, kde Vám kolik sleví, výsledek dle předpokladů málo nebo nic. Takhle se to totiž nedělá :-), chce to obejít pár salonů, "projevit zájem", pochlubit se , co nabízí konkurence a to i u jiných značek a prodejce se přetrhne, abyjste koupil u něho, ta sleva by pak ve Vašem případě dělala min. 50.000,- (je to přece jen nový model)věřte tomu. Já před měsícem kupoval C-maxe, ceníková cena 495.000,- prodáno za 320.000,- :-), zatím najeto 4.000km, tak to sem ještě dávat nebudu,až bude víc najeto. Jinak přeju silné nervy s Renaultem, já se ho s úlevou nedávno zbavil, ale třeba jste klikař.

03.09.2009 | 07:58:51 | Vašek Reagovat

No....

Nevím jestli psát recenzi po ujetých 900 km je zrovna ideální.Tys vlastně popsal jen výbavu,a tu si může každý přečíst kdekolliv.Myslím že by se tu mělo spíš psát o podvozku,spolehlivosti atd.což třeba o spolehlivosti po 900 km nemůže být řeč.
Spíš to vidím tak,že sis koupil nové auto a chtěl ses tak trošku pochlubit co to má a že to funguje (zatím).Ale napsané to je hezky,to ano.Ale je to spíš informace o výbavě jak zkušenosti s autem,to se na mě nezlob.
nechci být zlým prorokem a určitě ti to ani nepřeju!!!Ale obávám se že dlouho mít radost nebudeš.čím víc vychytávek a serepetiček na ovládání v elektronice,tím víc problémů,obzvlášť u téhle značky.A nebudou to jen problémy s elektorinou ale myslím že postupně vším,jak tak znám značku Renault.A musím říct že obdivuju každého kdo tyhle auta kupuje,mít na to nervy,tolik času a peněz!
Nechápu proč si radši nekoupit japonce,byť trošku dražšího ale svýrazně míň problémama,ikdyž taky už to není co bývalo,příkladem toho je Nissan,který se dal do kupy s Reanultem,největší jejich chyba,po autech už je h.....
Možná tahle recenze působí hnusně ale není to tak myšleno,opravdu.
Chtěl jsem jen poukázat na to,že psát recenzi po 900 km je podle mě nesmysl,ale napsané to je hezky,tak budiž.Jsem rád když jsou lidé spokojeni,a to vy očividně jste(zatím).
Každopádně přeji mnoho šťastných km a co nejméně závad!!!A ať vám autíčko slouží a jste nadále tak spokojen.Tou recenzí jsem nemyslel nic zle a nepřejícně,to opravdu ne!!

03.09.2009 | 00:11:31 | Broon Reagovat

Pro David

Nebudu dávat 13 500 za metlu. Za to mám automat klimu s dešťovým a světelným senzorem a ještě mi zbude na sklopná zrcátka. Stačí se na auto podívat kapku z dálky a metla není vůbec vidět, tak proč bych za ni tolik cvakal. Nemám zas tak na rozhazování za zbytečnosti. A opravy jsou taky dražší, jak už tu píše Kraken. Stačí se podívat, jak vystupují z auta ne-řidiči. Těm to je jedno, že se opřou o druhé auto při otevírání dveří na parkovišti. Ani jedno není jejich, tak to mají na háku.

30.08.2009 | 23:27:56 | Milk Reagovat

David

Ona i obyčejná barva udělá ten stejnej úžitek jak dražší metla. Co se týče oprav hádej, která barva je náročnější na tvou kešeni?? Ano zrovna ta metla. Pisatel má auto na ježdění a né na parádu. Recenze je pěkná a doufám, že ji majitel časem doplní

30.08.2009 | 18:43:27 | kraken Reagovat

To s tou barvou

mě celkem pobavilo. ,,Nebudu připlácet za metalízu, stejně to bude špinavý a otlučený´´ :-) To je jako říct:,,Dneska se nebudu mýt, stejně se zítra zašpiním´´, nebo ,,nekoupím si nový ponožky, stejně budou za chvíli zase děravý´´. Ale je pravda, že tomuhle autu asi ani metalíza nepomůže...

28.08.2009 | 14:04:06 | David Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Megane