Recenze Renault Megane 1,9 dTi
“výrobně odfláklý-materiály”

Autor recenze: stepa (56 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1996 Typ motoru:1870 ccm Q8 Stav km při koupi:135 000 km Stav km nyní:228 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 let Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 18. 8. 2010

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.2

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Forman

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Během cca mých 90 tis.km a 6ti letech
přetržený silentblok stabil.př. nápravy, 2x prasklá př.pružina,výměna vodní pumpy-tekla- vč. termotatu, žhavící svíčka-vyhazovala 50A pojistku žhavení vedle baterie, roztržený spodní silentbl. motoru - kost,porucha a následné vyřazení klapky vnitřní cirkulace topení-stále mlátila,obě poloosy včetně ložisek,utržené horní oko pr.z.tlumiče-špatný svár,utržené lanko otvírání kapoty těsně u zámku-zajišťovací esíčko-horor při výměně.Kapotu nelze otevřit jinak,než začít postupně rozebírat od l.př.blinkru.Nové přes tis.Kč-není replika.Doporučuji vytvořit duplicitní táhlo ponechané na dosah v motoru.Cca 3hod práce.Ropzůlený na délu kl.řemen.Na silnici hororová téměř nemožná výměna,Důvod-povolené zajišťovací šroubky řemeničky serva na kříž.šroubovák!!!a její vytlučení vč.unašeče-opraveno.A teď to hlavní-materiálově vadný sací ventil-vršek motoru na šrot.Vačka,6ks ventilů,rozvodové kolo uchycené na klínek,tudíž prasklé,namotaný rozv.řemen na kladky,atd,atd.Momentálně po deštích se nevrátily pr.z.brzd.čelisti po odstavení vozu bez použití ruč.brzdy-nehřálo se,normálně jsem dojel.Kolo dolu,kladivo na buben a mohl jem odjet.Zátěžák,samostav?Uvidím...


Hodnocení a zkušenosti s autem

Proč jsem si pořídil tohoto Renaulta?Motor diesel používaný ve Volvu,jeden z prvních Méganů - komůrka,snad i pohodlí ve voze krom vnitřní ventilace-slabé topení a neustálé zamlžování se oken-chybí bezprůvanové větrání,prům.spotřeba 5,5-6l/100km.Do 210000km klid krom výše popsaných závad 1x kusově za rok.Pak bohužel ten motor, na který jsem nejvíce spoléhal Co to je 210000 na diesel a vršek motoru na šrot.Do té doby bez problémů 2x Sicílie,odedřel stavbu domu,stěhování bytů a chaty,prostě dříč, kterého bych těžko hledal, který byl snad dobře vymyšlen, ale špatně vyroben a opakované vady frantíci nechali být.Snad proto na něj pohlížím jako ne na auto,ale kamaráda kterého občas něco zabolí někde "zapotí".Do servisu bych ho nikdy nedal.Stačí mi ceny náhr.dílů.Hrůza!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane

Vložit komentář

1.9 DTI

Zdar má stejný auto je to moje 8 auto a zatím nejvíc poruchové ze všech. Rv je 2000 a má max vejmls,těšil jsem se pouze 3000km cca 2 měsíce po kupu a pak to začlo.Na 155tis se rozpadla komplet převodovka, za další 2000km rozvody které měli ještě půlku životnosti,cvaká klapka vnitřní ventilace, odešel centrál,komplet brzdy, ložiska,uložení tlumičů,komplet výfulk,neustále teče olej a nejde přetěsnit,a spousty dalších drobností.Nad rychlost 120km je auto velice hlučné. Jediná potěšujcí je spotřeba 5.5-6l a to průmer i při svižnější jízdě.Takže já osobně už nechci od frantíků nic za 1.5roku jsem nechal cca 60 000. na opravách. Snad vám váš renault bude sloužit lépe ale já mám už jasno o Frncii a Renauldu.

21.10.2010 | 19:43:30 | Ultras Reagovat

1,6 benzín

Právě jsem najel 150tis, souhlasím se vším, co píšete, je to bohužel odfláklé auto a francouzi neřeší nic, ani poruchu klapky vn. cirkulace, která se vyskytuje snad u každého kusu. Prasknutí př. pružin za jízdy, nefunkční zvedačka okna. Jediné řešení vidím-vytrestat značku a příště volit jiného výrobce.

31.07.2011 | 15:19:11 | vlastník megane 2001  | 78.102.184.* Reagovat