Recenze Trabant 601 DELUXE
“Naprosto jedinečné”

Autor recenze: Ingot ,
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:700 Stav km při koupi:81 000 km Stav km nyní:89 000 km Způsob řazení:manuál Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km Vloženo: 8. 11. 2003

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat Brava

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Kromě ulomené zadní nápravy, prasklého brzdového válce, vyhořelých mlhovek, nefunkčního ostřikovače, upadeného výfuku, nefunkčních zadních světel, ojeté spojky, ojetého motoru a došlého benzinu vůbec nic.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Trabant je nejlevnější, nejúžasnější a nejkrásnější motorové vozidlo. Navíc je tak úžasně jednoduché, že každý problém je operativně řešitelný kdekoliv, kdykoliv a s kýmkoliv za minima financí a času. Trabant není pro spoustu majitelů auto, ale hračka.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Trabant 601

Vložit komentář

Trabak

Cawes kto ma trabanta vyskusajte otocit valce prehodit medzi sebou tak aby vyfukove kanale smerovali dozadu.solidne sa zvysil vykon na bugyne ktora mala agragaty z trabanta.inak mal som trabanta a strasne to zapalovanie vkuse mi odchadzalo ramienko potom to kychalo na jeden valec,neskor som odrapil motor ked sm skakal po schodoch :-D,a tak haluz.potom bola z neho bugyna.cawes

08.10.2008 | 10:13:36 | djhp Reagovat

:-)) to vždycky dokáže rozesmát, kromě toho že podělalo skoro úplně všechno jinak vůbec nic, vždyť je to poruchová šunka, není se ani čemu divit když je to slepenec z Ruských odpadků. Jo tomu se říká pomsta za Sudety

11.09.2008 | 19:29:54 |  Reagovat

Kurva do piče jak má trabant hodnotu jak lahev fernetu ty kryple to je nejlepší kára co znám bych to neprodal ani za 100 litrů blbe takový dělo nehoráznýho kalibru pružnej motor jak hovado a výkonej super bezpečí atd

28.07.2008 | 19:08:26 |  Reagovat

mno...

na dnesni dobu uz jo ale driv kdyz zacinaly tak to byly dobry stroje a nahodou co se da delat s trabantem nekde na louce tak to by jiny auto nevydrzelo..

29.06.2008 | 13:22:41 | jindra Reagovat

tak trabant má tak hodnoty asi jako flaška fernetu.

29.06.2008 | 12:52:12 | hans Reagovat

je to tak

tech 130km/h je skutecne moznych mam s tim ja my tri kamaradi vlastni zkusenost.Koupily jsem trabanta ktery byl kdysy z nemecka a nemnel vubec nic najeto a kdyz jsme ho jeli otestovat tak rucicka pretocila este peknej kousek za konec tachometru a tech 130km/h by odpovidalo...ale byl to peknej kopec dolu a znova bych asi tohle uz nepokousel z toho auta je neovladatelna strela....dobra sebevrazda doporucuju

29.06.2008 | 11:01:26 | jindra Reagovat

Trabantománie

Pánové, je to již spoustu let, kdy jsem si to "hrnul" s Š 120 v německu 120 - 125 km/h po dálnici a přísahám bohu, předjely mě 4 jeptišky v trabatntu. Vtipy na tuto kombinaci jistě existují, ale já je viděl na vlastní oči. Nevím co to bylo za trabanta (dvoutakt to byl, smrděl a hulil) ale 130 km/h.....klobouk dolů.

04.07.2007 | 19:21:14 | Pavel Reagovat

Yeah. Tak trabos je klasika. Videl som jedneho so skrupinovym sedadlom a bolo to super. Druheho som videl a mal nadpis 5speed. Absolutna klasika.Pozdravujem

19.06.2006 | 13:22:22 | kewlarsiet Reagovat

smradlavá hromada hnoje je to

22.12.2005 | 11:05:32 |  Reagovat

Věřím, že je to super hračka když máš výfuk za sebou. Stalo se mi, že jsem potkal "trabiho" v protisměru (na štšěstí) a normálně mi začaly z toho smradu, ktrého jsem se nadýchal slzet oči. Silnice byla zamořena ješte 5 km. Dodnes nepochopím na co ten člověk vlastně jel. Představuji si ho jako usměvavého pašíka, který se svou hračkou uhání hbitě vpřed a otevřeným okénkem se kochá čerstvým vzduchem, který jeho trabi rozráží .

21.06.2005 | 09:10:22 | zd Reagovat