Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Amarok
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, 4X4, Serv.kniha 280 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2010, 208 481 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0BiTDi 132kW 4Motion 383 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Amarok 2.0BiTDi 132kW 4Motion V prov. od 2013, 193 000 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDI 103 Kw 4x4 439 800,- Kč
Volkswagen Amarok 2,0 TDI 103 Kw 4x4 V prov. od 2015, 155 291 km
Diesel
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0Bi-TDi 132kW*HIGHLINE*4M* 449 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Amarok 2.0Bi-TDi 132kW*HIGHLINE*4M* V prov. od 2016, 216 000 km
Diesel
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 120KW 4MOTION 2x NAV 449 900,- Kč
Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 120KW 4MOTION 2x NAV V prov. od 2012, 143 581 km
Diesel
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 120KW 4MOTION DOUBLE 485 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 120KW 4MOTION DOUBLE V prov. od 2012, 181 341 km
Diesel
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 4M D.Cab High.DSG 526 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 4M D.Cab High.DSG V prov. od 2013, 145 227 km
Diesel
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 132KW 4MOT  Highline 579 999,- Kč
Volkswagen Amarok 2,0 BITDI 132KW 4MOT Highline V prov. od 2014, 82 200 km
Diesel
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok BiTDI 151kW 650 000,- Kč
Volkswagen Amarok BiTDI 151kW V prov. od 2014, 105 000 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 151 kW (205 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3,0TDI V6 150KW CANYON NOVÉ CZ 659 999,- Kč
Volkswagen Amarok 3,0TDI V6 150KW CANYON NOVÉ CZ V prov. od 2018, 186 447 km
Diesel, terénní
2 967 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, 3,0 TDI V6,1.MAJ 700 000,- Kč
Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, 3,0 TDI V6,1.MAJ V prov. od 2018, 163 386 km
Diesel, terénní
3 000 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, 4X4, Automat 750 000,- Kč
Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, 4X4, Automat V prov. od 2018, 210 421 km
Diesel, terénní
3 000 ccm, 190 kW (258 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3,0 V6 TDI,Highline, Webasto 799 900,- Kč
Volkswagen Amarok 3,0 V6 TDI,Highline, Webasto V prov. od 2017, 137 775 km
Diesel
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, CZ. 4x4, PICKUP 800 000,- Kč
Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, CZ. 4x4, PICKUP V prov. od 2017, 115 795 km
Diesel, terénní
3 000 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, 1.majitel,DPH 830 000,- Kč
Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI, 1.majitel,DPH V prov. od 2016, 87 894 km
Diesel, terénní
3 000 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3,0 TDI DSG DC Aventura 4x4 859 900,- Kč
Volkswagen Amarok 3,0 TDI DSG DC Aventura 4x4 V prov. od 2017, 88 100 km
Diesel
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3,0 TDI V6 Highline, 4x4 899 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3,0 TDI V6 Highline, 4x4 V prov. od 2018, 101 840 km
Diesel
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3.0TDI,190KW,AVENTURA,2019 907 500,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3.0TDI,190KW,AVENTURA,2019 V prov. od 2019, 136 000 km
Diesel
2 967 ccm, 190 kW (258 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3,0 TDI 120kW 4Motion CZ DPH 940 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3,0 TDI 120kW 4Motion CZ DPH V prov. od 2018, 51 400 km
Diesel
2 967 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3,0 TDI 165kW CZ Aventura DPH 950 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3,0 TDI 165kW CZ Aventura DPH V prov. od 2017, 42 000 km
Diesel
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 21)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »