Volkswagen Amarok, prodám Volkswagen Amarok, prodej Volkswagen Amarok - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Amarok
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Amarok CANYON havarovaný 239 000,- Kč
Volkswagen Amarok CANYON havarovaný V prov. od 2015, 50 000 km
Diesel, terénní
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, 4X4, Serv.kniha 290 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, 4X4, Serv.kniha V prov. od 2010, 239 689 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDI 4Motion CZ 1.majitel 299 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDI 4Motion CZ 1.majitel V prov. od 2012, 191 600 km
Diesel, pick up
1 998 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 BiTDI 4Mot DoubleCab TAŽNÉ 349 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 BiTDI 4Mot DoubleCab TAŽNÉ V prov. od 2012, 122 578 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 TDI 4x4 ZÁRUKA 2 ROKY 449 700,- Kč
Zvýhodněné splátkové financování Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Amarok 2.0 TDI 4x4 ZÁRUKA 2 ROKY V prov. od 2011, 134 377 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 90 kW (122 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0BTDI,120KW 459 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Amarok 2.0BTDI,120KW V prov. od 2010, 211 000 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 120 kW (163 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDi 132kW, Highline, DSG 499 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDi 132kW, Highline, DSG V prov. od 2013, 145 218 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 BiTDI  132 kW Highline ČR 525 999,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 BiTDI 132 kW Highline ČR V prov. od 2012, 225 602 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2,0 TDI DSG 4 MOTION 598 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2,0 TDI DSG 4 MOTION V prov. od 2015, 170 000 km
Diesel
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, DSG, ČR, 2.majitel 650 000,- Kč
Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI, DSG, ČR, 2.majitel V prov. od 2015, 28 173 km
Diesel, terénní
2 000 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 2.0 TDI DSG HIGHLINE 40 800 KM 716 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 2.0 TDI DSG HIGHLINE 40 800 KM V prov. od 2016, 40 870 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok Canyon 2,0 BiTDI * 1.maj. *4x4 749 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok Canyon 2,0 BiTDI * 1.maj. *4x4 V prov. od 2015, 59 220 km
Diesel, pick up
1 968 ccm, 132 kW (179 PS)
     


Prodám Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 Aventura Nezávislé topení 1 198 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Amarok 3.0TDi V6 Aventura Nezávislé topení V prov. od 2017, 36 000 km
Diesel, terénní
2 967 ccm, 165 kW (224 PS)
     


Zobrazeno 1-13 (z celkem 13)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »