Volkswagen T-Roc, prodám Volkswagen T-Roc, prodej Volkswagen T-Roc - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Volkswagen
T-Roc
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen T-Roc 6G 1.0TSI 389 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc 6G 1.0TSI V prov. od 2018, 26 211 km
Benzín, suv
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc Design 1,0 TSI 85KW 522 553,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc Design 1,0 TSI 85KW V prov. od 2020, 11 km
Benzín
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc 2,0 TDi 7DSG 4Motion HIGHLINE 599 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc 2,0 TDi 7DSG 4Motion HIGHLINE V prov. od 2018, 46 000 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc Style 1,0 TSI 600 855,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc Style 1,0 TSI V prov. od 2019, 0 km
Benzín
999 ccm, 85 kW (116 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc 1,5 TSI EVO ACT OPF 110 kW/ 15 SUV 601 100,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc 1,5 TSI EVO ACT OPF 110 kW/ 15 SUV V prov. od 2019, 5 km
Benzín, terénní
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen T-Roc 2.0 TDI, ČR, 1.maj 630 000,- Kč
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI, ČR, 1.maj V prov. od 2018, 20 158 km
Diesel, suv
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc 2,0 TDi 4Motion Maraton Editio 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc 2,0 TDi 4Motion Maraton Editio V prov. od 2019, 9 970 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc 2,0 TDi SPORT,DSG,LED XENONY,DPH 710 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc 2,0 TDi SPORT,DSG,LED XENONY,DPH V prov. od 2019, 2 380 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc R-LINE 2.0TSI MAX VÝBAVA 719 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen T-Roc R-LINE 2.0TSI MAX VÝBAVA V prov. od 2018, 12 001 km
Benzín, suv
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG Style 777 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG Style V prov. od 2020, 100 km
Benzín, suv
1 498 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-10 (z celkem 10)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »