Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Beetle
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI 165 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2 TSI V prov. od 2013, 268 500 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI, digiklima,serviska, 178 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2 TSI, digiklima,serviska, V prov. od 2012, 163 000 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Serv.kniha 180 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, NOVÁ CENA, Serv.kniha V prov. od 2011, 116 280 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2TSi 77kW DIGI. KLIMA 189 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,2TSi 77kW DIGI. KLIMA V prov. od 2012, 176 263 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.4 TSI, Serv.kniha 200 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.4 TSI, Serv.kniha V prov. od 2013, 142 102 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Serv.kniha, Tempomat 200 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Serv.kniha, Tempomat V prov. od 2012, 101 186 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Kůže, Navi 230 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, Kůže, Navi V prov. od 2013, 117 245 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 TSI Sport, CZ 249 900,- Kč
Volkswagen Beetle 1,4 TSI Sport, CZ V prov. od 2014, 157 817 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,6TDI FENDER XENONY NAVI 250 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1,6TDI FENDER XENONY NAVI V prov. od 2013, 186 000 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TDi Serv.kniha 300 000,- Kč
Volkswagen Beetle 2.0 TDi Serv.kniha V prov. od 2014, 122 258 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0TDI 103kW EXCLUSIVE 299 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 2.0TDI 103kW EXCLUSIVE V prov. od 2013, 207 885 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TDI Sport DSG 339 000,- Kč
Volkswagen Beetle 2.0 TDI Sport DSG V prov. od 2013, 180 216 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,2 TSI BMT Design, CZ 340 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1,2 TSI BMT Design, CZ V prov. od 2016, 12 149 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 TSI 110kw DSG Design 349 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,4 TSI 110kw DSG Design V prov. od 2017, 128 000 km
Benzín, hatchback
1 395 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2,0 TDI TOP /panorama/servis 379 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 2,0 TDI TOP /panorama/servis V prov. od 2013, 93 800 km
Diesel, sportovní/kupé
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4TSi 110kW kůže 415 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,4TSi 110kW kůže V prov. od 2018, 45 715 km
Benzín, hatchback
1 395 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-16 (z celkem 16)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »