Volkswagen Beetle, prodám Volkswagen Beetle, prodej Volkswagen Beetle - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Beetle
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Beetle 1,3 Army Styl 129 999,- Kč
Volkswagen Beetle 1,3 Army Styl V prov. od 1970, 94 662 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 32 kW (44 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,3 Brouk, pěkný stav 199 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Beetle 1,3 Brouk, pěkný stav V prov. od 1970, 61 162 km
Benzín, hatchback
1 300 ccm, 32 kW (44 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.4 TSI, Serv.kniha 241 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.4 TSI, Serv.kniha V prov. od 2012, 74 940 km
Benzín, hatchback
1 400 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1300 1.3, po renovaci 250 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1300 1.3, po renovaci V prov. od 1973, 70 000 km
Benzín, sedan/limuzína
1 300 ccm, 32 kW (44 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI, ČR,2.maj, Serv.kniha 260 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1.2 TSI, ČR,2.maj, Serv.kniha V prov. od 2012, 86 819 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,6 Tdi 269 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1,6 Tdi V prov. od 2012, 108 000 km
Diesel, hatchback
1 598 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1.2 TSI 349 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 1.2 TSI V prov. od 2018, 14 000 km
Benzín, hatchback
1 197 ccm, 77 kW (105 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 1,4 TSI / 110 kW Cabrio Sport 580 000,- Kč
Volkswagen Beetle 1,4 TSI / 110 kW Cabrio Sport V prov. od 2016, 23 000 km
Benzín, kabriolet/roadster
1 390 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Beetle 2.0 TOP!!!! 724 790,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Beetle 2.0 TOP!!!! V prov. od 2017, 28 000 km
Diesel, kabriolet/roadster
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »