Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Fox
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Fox 1.2i 40kW Servo 29 900,- Kč
Volkswagen Fox 1.2i 40kW Servo V prov. od 2006, 152 369 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2i / 1. MAJITEL / 39 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Fox 1.2i / 1. MAJITEL / V prov. od 2006, 188 869 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.4i 55kW Servo Nová STK 39 900,- Kč
Volkswagen Fox 1.4i 55kW Servo Nová STK V prov. od 2005, 182 210 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i 40 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i V prov. od 2005, 90 347 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2, Eko.zaplacen, po STK 40 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2, Eko.zaplacen, po STK V prov. od 2006, 189 408 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i 49 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i V prov. od 2007, 147 067 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1,4  16V 49 000,- Kč
Volkswagen Fox 1,4 16V V prov. od 2006, 178 000 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1,2i KLIMA EL.OKNA SERVO ABS 49 000,- Kč
Volkswagen Fox 1,2i KLIMA EL.OKNA SERVO ABS V prov. od 2007, 163 401 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i Serv.kniha 50 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i Serv.kniha V prov. od 2006, 132 799 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i 50 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i V prov. od 2006, 167 925 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i 57 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i V prov. od 2006, 102 923 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i 57 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i V prov. od 2005, 147 617 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1,2 i,ABS,serv.kniha,CZ 58 990,- Kč
Volkswagen Fox 1,2 i,ABS,serv.kniha,CZ V prov. od 2007, 58 774 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 68 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 V prov. od 2007, 137 477 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Prodám Volkswagen Fox 1.2 i Serv.kniha 68 000,- Kč
Volkswagen Fox 1.2 i Serv.kniha V prov. od 2009, 97 717 km
Benzín, hatchback
1 198 ccm, 40 kW (54 PS)
     


Zobrazeno 1-15 (z celkem 15)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »