Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Scirocco
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Scirocco 1.4 TSi Volkswagen Scirocco 1.4 TSi V prov. od 2009, 213 456 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
115 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco 1.4TSi 118kW SPORT Volkswagen Scirocco 1.4TSi 118kW SPORT V prov. od 2012, 215 000 km
Benzín, sportovní/kupé
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
128 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Prodám Volkswagen Scirocco 2.0 TSi Volkswagen Scirocco 2.0 TSi V prov. od 2009, 248 248 km
Benzín, hatchback
1 984 ccm, 147 kW (200 PS)
155 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco 2,0TDI SPORT Panorama Bi-Xenon Volkswagen Scirocco 2,0TDI SPORT Panorama Bi-Xenon V prov. od 2009, 271 316 km
Diesel, sportovní/kupé
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
159 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco 1.4 TSI, Sport, Automat Volkswagen Scirocco 1.4 TSI, Sport, Automat V prov. od 2012, 157 314 km
Benzín, sportovní/kupé
1 400 ccm, 118 kW (160 PS)
190 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco 1.4 TSI, ČR Volkswagen Scirocco 1.4 TSI, ČR V prov. od 2010, 112 488 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 118 kW (160 PS)
190 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco 1.4 TSi Volkswagen Scirocco 1.4 TSi V prov. od 2011, 106 417 km
Benzín, hatchback
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
225 000,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco 1.4TSi NAVI, GARANCE KM Volkswagen Scirocco 1.4TSi NAVI, GARANCE KM V prov. od 2014, 91 243 km
Benzín, sportovní/kupé
1 390 ccm, 90 kW (122 PS)
248 800,- Kč
     


Prodám Volkswagen Scirocco GTS*AKRAPOVIČ*300PS STAGE 1* Volkswagen Scirocco GTS*AKRAPOVIČ*300PS STAGE 1* V prov. od 2017, 63 992 km
Benzín, hatchback
1 984 ccm, 162 kW (220 PS)
519 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »