Volkswagen CC, prodám Volkswagen CC, prodej Volkswagen CC - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Volkswagen
CC
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen CC 2.0TDi 103KW NAVI 189 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0TDi 103KW NAVI V prov. od 2008, 187 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Serv.kniha 254 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2013, 205 073 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI DSG BLUEMOTION ČR 268 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0 TDI DSG BLUEMOTION ČR V prov. od 2012, 224 394 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 1.8TSi 118kW,Sport,Xenon,Serviska 272 999,- Kč
Volkswagen CC 1.8TSi 118kW,Sport,Xenon,Serviska V prov. od 2012, 83 592 km
Benzín, sedan/limuzína
1 798 ccm, 118 kW (160 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi 275 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDi V prov. od 2014, 210 404 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDI*Xenon*RNS510*Kůže! 279 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen CC 2.0TDI*Xenon*RNS510*Kůže! V prov. od 2014, 101 444 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 100 kW (136 PS)
     


Prodám Volkswagen CC Sportline 2.0 TDI, Automat 290 000,- Kč
Volkswagen CC Sportline 2.0 TDI, Automat V prov. od 2013, 145 059 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDi-103 kW, TOP STAV 299 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0 TDi-103 kW, TOP STAV V prov. od 2012, 165 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI 103kW DSG BMT 299 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2.0 TDI 103kW DSG BMT V prov. od 2012, 174 256 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDi Serv.kniha, ČR 300 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDi Serv.kniha, ČR V prov. od 2014, 49 856 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Serv.kniha, Kůže 310 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Serv.kniha, Kůže V prov. od 2013, 115 393 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Serv.kniha 310 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Serv.kniha V prov. od 2014, 148 969 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TSI 310 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TSI V prov. od 2012, 118 478 km
Benzín, sedan/limuzína
1 984 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0 TDI DSG 4Motion CZ Highlin 319 999,- Kč
Volkswagen CC 2,0 TDI DSG 4Motion CZ Highlin V prov. od 2013, 106 300 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2,0TDi 1.majitel 329 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2,0TDi 1.majitel V prov. od 2013, 133 490 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TSi Serv.kniha 331 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TSi Serv.kniha V prov. od 2011, 135 024 km
Benzín, sedan/limuzína
1 984 ccm, 155 kW (211 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI Serv.kniha 336 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI Serv.kniha V prov. od 2012, 108 700 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDI – MANUÁL! 339 800,- Kč
Volkswagen CC 2.0TDI – MANUÁL! V prov. od 2015, 108 000 km
Diesel, sportovní/kupé
1 968 ccm, 103 kW (140 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Kůže, Navi 340 000,- Kč
Volkswagen CC 2.0 TDI, Automat, Kůže, Navi V prov. od 2014, 127 860 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen CC 2.0TDi Bmt Panorama Murano 343 700,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CC 2.0TDi Bmt Panorama Murano V prov. od 2013, 138 455 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


  1 2 Další
Zobrazeno 1-20 (z celkem 33)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »