Volkswagen Up, prodám Volkswagen Up, prodej Volkswagen Up - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Up
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPi Serv.kniha 125 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 MPi Serv.kniha V prov. od 2011, 55 217 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 23982 KM! 135 000,- Kč
Volkswagen Up 23982 KM! V prov. od 2013, 23 982 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0i serv.kn,STK 9/2020,94tkm! 143 800,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up 1.0i serv.kn,STK 9/2020,94tkm! V prov. od 2013, 93 960 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPi, ČR 144 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 MPi, ČR V prov. od 2012, 61 228 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0i ECO CNG *KLIMATIZACE* 149 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Volkswagen Up 1.0i ECO CNG *KLIMATIZACE* V prov. od 2014, 172 000 km
CNG (plyn), hatchback
999 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 move NAVIGATION PDC KLIMA 161 274,- Kč
6 280,- €
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 move NAVIGATION PDC KLIMA V prov. od 2015, 56 867 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Up 1.0 MPI, ČR,1.maj, Serv.kniha 200 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 MPI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2016, 37 502 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 MPI, ČR,1.maj, Serv.kniha 210 000,- Kč
Volkswagen Up 1.0 MPI, ČR,1.maj, Serv.kniha V prov. od 2016, 34 535 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1,0 MPI 55kW 75 k BMT 5G  Mara 263 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1,0 MPI 55kW 75 k BMT 5G Mara V prov. od 2019, 4 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1,0 MPI 55kW 75 k BMT 5G  Mara 270 400,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1,0 MPI 55kW 75 k BMT 5G Mara V prov. od 2019, 4 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 move FSE USB KLIMA EURO6 281 972,- Kč
10 980,- €
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 move FSE USB KLIMA EURO6 V prov. od 2018, 2 985 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 move KLIMA EURO6 281 972,- Kč
10 980,- €
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 move KLIMA EURO6 V prov. od 2018, 2 985 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 44 kW (60 PS)
     


Prodám Volkswagen Up 1.0 join SITZHEIZUNG FSE USB EURO6 341 037,- Kč
13 280,- €
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Up 1.0 join SITZHEIZUNG FSE USB EURO6 V prov. od 2019, 20 km
Benzín, hatchback
999 ccm, 55 kW (75 PS)
     


Zobrazeno 1-13 (z celkem 13)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »