Volkswagen Arteon, prodám Volkswagen Arteon, prodej Volkswagen Arteon - CARS.CZ
 Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Arteon
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Arteon 2.0 TDI, 630 000,- Kč
Volkswagen Arteon 2.0 TDI, V prov. od 2018, 112 996 km
Diesel, sedan/limuzína
2 000 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2.0 TDI 110kW  DSG ČR Navi 739 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2.0 TDI 110kW DSG ČR Navi V prov. od 2017, 63 100 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2.0 BiTDI 176kW 4x4 R-LINE CZ! 798 600,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2.0 BiTDI 176kW 4x4 R-LINE CZ! V prov. od 2018, 74 000 km
Diesel
1 968 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 140kW 4MOTION 7 DSG R-line FULL LED 883 300,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 140kW 4MOTION 7 DSG R-line FULL LED V prov. od 2018, 34 500 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Reklama

Prodám Volkswagen Arteon 2,0 TDi 7DSG 4MOTION R-LINE 898 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2,0 TDi 7DSG 4MOTION R-LINE V prov. od 2018, 43 320 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2,0 TDI 140 kW/ 190k SCR DPF 7 916 080,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2,0 TDI 140 kW/ 190k SCR DPF 7 V prov. od 2019, 5 km
Diesel
1 968 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2.0 TDi Elegance 919 800,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2.0 TDi Elegance V prov. od 2019, 5 776 km
Diesel
150 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2.0 biTDI 4motion DSG R-line, 999 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2.0 biTDI 4motion DSG R-line, V prov. od 2018, 33 000 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 176 kW (239 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2,0 TSI 200kW 4MOT DSG  R-Line 1 199 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2,0 TSI 200kW 4MOT DSG R-Line V prov. od 2019, 298 km
Benzín, hatchback
1 998 ccm, 200 kW (272 PS)
     


Zobrazeno 1-9 (z celkem 9)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »