Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Volkswagen
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen 2.0 TSI 235kW BMT 4MOT DSG R 1 249 000,- Kč
Volkswagen 2.0 TSI 235kW BMT 4MOT DSG R V prov. od 2021, 29 000 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 235 kW (320 PS)
     


Prodám Volkswagen R-Line,2.0 TDI,147kW,DSG,Nez.t 1 298 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen R-Line,2.0 TDI,147kW,DSG,Nez.t V prov. od 2024, 9 999 km
Diesel, suv
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen 2.0 TDI 147 kW 4Motion / R-LIN 1 329 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen 2.0 TDI 147 kW 4Motion / R-LIN V prov. od 2023, 26 645 km
Benzín, suv
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen CROZZ/Pano/Masaže/Navi/7míst 1 400 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen CROZZ/Pano/Masaže/Navi/7míst V prov. od 2021, 250 km
Elektro, mpv
1 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Volkswagen 600 2.0 TDI DSG 1 599 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen 600 2.0 TDI DSG V prov. od 2021, 59 000 km
Diesel, van/minibus
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen 600 130 kW 8AUT FWD 1 815 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen 600 130 kW 8AUT FWD V prov. od 2023, 10 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Volkswagen 680 2,0 TDI DSG Navigace 1 835 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen 680 2,0 TDI DSG Navigace V prov. od 2020, 864 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Předchozí 1 2 3 4  
Zobrazeno 61-67 (z celkem 67)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »